دستگیری قاتل پس از ۳ سال

دستگیری قاتل پس از ۳ سال

یکی از هم‌محلی‌های مقتول، به‌دلیل اختلاف‌های طایفه‌ای، با شلیک سلاح کلاشنیکف او را به قتل رسانده و سپس ازطریق مرز‌های شرقی، به کشور همسایه گریخته است.

کد خبر : ۹۰۶۳۰
بازدید : ۱۰۲۰۸
قاتل فراری

عامل قتل مرد سراوانی پس از سه سال فرار دستگیر شد. سردار احمد طاهر، فرمانده انتظامی استان سیستان‌و بلوچستان گفت: مرداد سال ۹۶ در‌پی قتل مسلحانه مردی ۴۰‌ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد یکی از هم‌محلی‌های این مرد، به‌دلیل اختلاف‌های طایفه‌ای، با شلیک سلاح کلاشنیکف او را به قتل رسانده و سپس ازطریق مرز‌های شرقی، به کشور همسایه گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان‌و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده که درصدد دستگیری این قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی‌بر تردد مجدد او در سطح شهرستان دریافت کردند و شناسایی محل اختفا و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار طاهری بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های شهرستان سراوان شناسایی و متهم صبح روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از سه سال فرار دستگیر شد.
او با اشاره به اعتراف متهم ۴۳‌ساله به این جنایت خاطرنشان کرد: قاتل پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید