اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۲۹

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۲۹

در اخبار حوادث امروز، 29 بهمن ماه 1399، جزئیات یک برادرکشی فاش شد. متهم به قتل برادرش اقرار کرد و گفت: در یک لحظه از شدت خشم کنترل خودم را از دست دادم و با چاقویی که همراه داشتم، ضربه‌ای به برادرم زدم. او ناگهان غرق در خون شد.

کد خبر : ۹۰۶۹۲
بازدید : ۱۰۱۷۴
حوادث روز
فرادید | امروز ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹، مثل روز‌های گذشته، در صفحه اخبار حوادث روزنامه‌های صبح گزارش‌های مختلفی از وقوع جرم و جنایت در نقاط مختلف کشور منتشر شد. در ادامه خلاصه حوادث امروز را مرور می‌کنیم:

قتل برای ۱۴ میلیون تومان

در بخش حوادث روزنامه ایران، خبری راجع به پیدا شدن یک جسد در بزرگراه منتشر شد. بر اساس گزارش‌ها، جسد متعلق به مردی ۴۰ ساله بود که به دست رفیق خود با ضربات میله به قتل رسید...

کودک ربایی در کرج

روزنامه شهروند جزئیات یک کودک ربایی را با خوانندگان در میان گذاشت. در این خبر که با پدر کودک مصاحبه کرده بودند، مشخص شد آدم ربا‌ها افرادی مرفه بودند که به دلیل بچه دار نشدن کودک مورد نظر را در شلوغی بازار کرج می‌دزدند، اما بعد از ۷۰ روز به دست پلیس شناسایی شده و کودک را به خانواده اش تحویل می‌دهند...

قتل با وصل برق به بدن زن جوان

در صفحه حوادث روزنامه شرق گزارشی از یک همسرکشی می‌خوانیم. زن جوان با وصل برق به بدنش به قتل رسیده بود و همسر او در بازجویی‌های اولیه به جنایتی که کرده بود اعتراف کرد، اما در دادگاه منکر همه چیز شد...

زخم گردن، قاتل را لو داد

مردی که به قتل همسرش اعتراف کرده بود گفت: پس از مشاجره با همسرم او را با شال خفه کرده و اثرات خراش روی گردنم جای ناخن‌های مقتول هنگام تلاش برای نجات بوده است؛ جسد را در کیسه زباله مخفی و با خودرو به بیابان‌های اطراف شهرستان منتقل کردم.

در ادامه اخبار حوادث روز جزئیات یک برادرکشی فاش شد. مردی چندی قبل پیکر غرق در خون جوانی را به بیمارستان رساند و خودش فرار کرد. پزشکان بعد از معاینه جوان زخمی فهمیدند او از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

اقدامات درمانی برای نجات مجروح بلافاصله آغاز شد؛ اما تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند. پس از مرگ این فرد پلیس در جریان واقعه قرار گرفت و کارآگاهان جنایی استان فارس وارد عمل شدند. آن‌ها در بررسی‌های ابتدایی فهمیدند مقتول حسن نام داشت.

مسئولان بیمارستان توضیح دادند فردی که حسن را به آنجا رساند، هیچ مشخصاتی از خودش ارائه نداد و در فرصتی مناسب از شلوغی استفاده و فرار کرد. کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی محل سکونت حسن را شناسایی کردند و به آنجا رفتند. آن‌ها پی بردند قتل در آن محل رخ داده است.

یکی از همسایه‌ها وقتی از مرگ حسن مطلع شد، گفت: من امروز -‌روز حادثه- صدای حسن و برادرش را شنیدم که با هم مشاجره می‌کردند، اما دخالت نکردم. این‌گونه بود که برادر حسن به نام حامد تحت تعقیب قرار گرفت. این مرد از زمان کشته‌شدن برادرش فراری بود تا اینکه با مأموران تماس گرفت و سپس خودش را به پلیس تسلیم کرد.

حامد وقتی پشت میز بازجویی نشست، به قتل برادرش اقرار کرد و گفت در حمایت از همسرش مرتکب این جنایت شد. او گفت: همسر حسن پشت‌سر زن من حرف می‌زد و من از این موضوع ناراحت بودم. از طرفی فکر می‌کردم برادرم در جریان این موضوع قرار دارد و جلوی زنش را نمی‌گیرد.

سر این موضوع چند بار با هم مشاجره کردیم و کار به درگیری کشید که البته فامیل وساطت کردند تا اینکه روز حادثه به خانه برادرم رفتم. از دست او بسیار عصبانی بودم و نمی‌توانستم درست تصمیم بگیرم. در خانه او باز هم سر همان موضوع قدیمی با هم مشاجره کردیم. حسن به آشپزخانه رفت و من هم دنبالش رفتم.

در یک لحظه از شدت خشم کنترل خودم را از دست دادم و با چاقویی که همراه داشتم، ضربه‌ای به برادرم زدم. او ناگهان غرق در خون شد.

همان موقع به‌شدت ترسیدم و از کاری که کرده بودم، پشیمان شدم؛ به‌همین‌دلیل حسن را به بیمارستان رساندم تا جانش را نجات بدهم. از طرفی، چون می‌ترسیدم خودم گرفتار شوم، فرار کردم تا اینکه فهمیدم برادرم فوت شده و پلیس در تعقیب من است.

در‌نهایت خودم را تسلیم کردم. پرونده این متهم بعد از طی مراحل مقدماتی به صدور کیفرخواست منجر شد و او به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود تا جزئیات قتل را در برابر قضات شرح بدهد.

همچنین در حادثه دلخراش دیگری، سقوط پسر ۲ ساله به کانال روباز فاضلاب در شهرستان کارون منجر به مرگ این کودک شد.

در این حادثه «دانیال نواصری» که در منطقه درویشیه کوت عبدالله زندگی می‌کرد، به دلیل وجود فاضلاب‌های روباز ناگهان در آن سقوط کرد که باعث مرگ این کودک شد. پیکر این کودک بعد از دو ساعت جست‌وجو پیدا و بیرون کشیده شد.

همزمان با این حادثه شرکت آب و فاضلاب اهواز درباره مرگ این کودک توضیحاتی ارائه داد مبنی بر اینکه این کانال متعلق به شهرداری اهواز و برای دفع آب‌های سطحی در منطقه است که در موازات کانال دفع فاضلاب شرکت آبفا قرارگرفته است.

در ادامه این توضیحات عنوان شده است: کانال دفع آب‌های سطحی یادشده در حوزه خدمات شهرداری بوده که مراحل روپوش گذاری نیز از سوی متولی مربوطه صورت پذیرفته و به همین ترتیب بهره‌برداری از آن نیز در اختیار این نهاد است.

شهردار کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون گفت: علت مرگ این کودک که گفته می‌شود بر اثر سقوط در جوی روباز در این منطقه رخ داده است، باید توسط مراجع قضایی بررسی شود. «آرش دٌر» به ایرنا بیان کرد: براساس بررسی‌های انجام گرفته اعلام شده است که این کودک ظهر دوشنبه در زیر پلی که روی جوی روبه‌روی خانه این کودک برای تردد ایجاد کرده بودند گرفتار شده و فوت کرده است.

با وجود این علت وقوع این حادثه و مرگ کودک باید مورد بررسی قرار بگیرد تا نتیجه‌گیری نهایی انجام شود. شهردار کوت عبدالله بیان کرد: پروژه ایجاد فاضلاب در این شهر همزمان با شهرستان اهواز در حال انجام است تا به طور کامل جوی‌های روباز در این منطقه برچیده شوند.

سقوط کودکان در کانال فاضلاب‌هایی بدون درپوش یا جوی‌های روباز در مناطق مختلف خوزستان هر از چندگاه خبرساز می‌شود.
روزنامه ایران در بخش حوادث نوشت: واژگونی کامیون میکسر در آزادگان، حادثه ساز و منجر به مرگ راننده کامیون شد. سرهنگ «احسان مؤمنی» رئیس اداره تصادفات پلیس راهور گفت: ساعت 16:30 روز دوشنبه یک دستگاه کامیون میکسر که با سرعت زیاد در حال تردد در مسیر شرق به غرب آزادگان پل شهید کاظمی بوده، بشدت با سواری پژو در همین مسیر برخورد کرد.
در نتیجه این برخورد کامیون میکسر واژگون و راننده آن پس از برخورد با شیشه جلوی وسیله نقلیه خود به بیرون از خودرو پرتاب شد و با زمین برخورد و در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد. رئیس اداره تصادفات پلیس راهور افزود: در این حادثه راننده پژو نیز مصدوم شد که توسط تیم اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. وی گفت: علت این حادثه را بی‌توجهی به جلو توسط راننده میکسر اعلام کردند.
در نتیجه این برخورد کامیون میکسر واژگون و راننده آن پس از برخورد با شیشه جلوی وسیله نقلیه خود به بیرون از خودرو پرتاب شد و با زمین برخورد و در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد. رئیس اداره تصادفات پلیس راهور افزود: در این حادثه راننده پژو نیز مصدوم شد که توسط تیم اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. وی گفت: علت این حادثه را بی‌توجهی به جلو توسط راننده میکسر اعلام کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید