اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۰۵

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۰۵

در یکی از گزارش‌های اخبار حوادث، امروز ۵ اسفند ماه ۱۳۹۹، خبری تلخ و تأسف بار در روزنامه خراسان منتشر شد مبنی بر این که کودک ۱۹ماهه رفسنجانی به علت حمله سگ‌های ولگرد و شدت جراحت‌های وارد شده جان باخت.

کد خبر : ۹۰۹۱۳
بازدید : ۱۰۰۰۵
حوادث روز
فرادید | مرور اخبار حوادث امروز ۵ اسفند ۱۳۹۹ را با گزارشی از باشگاه خبرنگاران جوان آغاز میکنیم که در آن ماجرای کودک آزاری با مواد مخدر منتشرشده است. زن جوان با مراجعه به پلیس و نشان دادن فیلمی که در آن کودکان ۳ و ۹ ساله اش به اجبار پدر معتادشان مواد مخدر مصرف میکرند از همسرش شکایت کرد...

سرقت مسلحانه برای انتقام

روزنامه شرق در صفحه حوادث به تشریخ خیر دستگیری دو جوان متهم به سرقت مسلحانه پرداخت. بر اساس گزارش ها، مدتی قبل زنی به مأموران پلیس خبر داد خانه‌اش مورد دستبرد قرار گرفته است.

این زن گفت: من در خانه تنها بودم و شوهرم و دخترم نبودند. زنگ در خانه به صدا درآمد و من به خیال اینکه شوهر یا دخترم آمده است، بدون توجه به تصویر آیفون در را باز کردم؛ چون آن زمان دقیقا موقعی بود که آن‌ها برمی‌گشتند. وقتی در باز شد چهار مرد نقابدار وارد خانه شدند.

آن‌ها اسلحه داشتند. وقتی با سلاح وارد شدند از شدت ترس نمی‌دانستم باید چه کنم. گفتم هرچه دوست دارید بردارید و بروید. آن‌ها هم خانه من را مورد دستبرد قرار دادند و فرار کردند...

قتل برادر زاده و همسر برادر در خواب

در اخبار حوادث روزنامه ایران، به خبری تلخ از یک جنایت هولناک اشاره شد. در این گزارش آمده است که مرد میانسال به دلیل سوءظن به همسر برادرش شبانه و درحال که زن جوان به همراه فرزندش در خواب بوده، آن‌ها را با ضربات چاقو به قتل می‌رساند...

دستگیری سارق هزارچهره

در گزارش جالب و خواندنی روزنامه شهروند در بخش حوادث، شگرد‌های یک سارق نابغه فاش شد. این مرد که به سارق هزارچهره در مترو معروف است پس از چندین شکایت و با پیگیری پلیس دستگیر می‌شود...

خبری تلخ و تأسف بار در روزنامه خراسان منتشر شد مبنی بر این که کودک ۱۹ماهه رفسنجانی به علت حمله سگ‌های ولگرد و شدت جراحت‌های وارد شده جان باخت.
به گفته باقری معاون درمانگاه حکیم مس سرچشمه، چند قلاده سگ ظهر دیروز در شهر سرچشمه رفسنجان به کودک ١٩ماهه‌ای حمله کردند که این کودک بر اثر شدت جراحت‌های وارد شده به سر، گردن و دیگر اعضا، دچار خونریزی شدید شد و جان سپرد. این دومین قربانی در رفسنجان به علت حمله سگ‌های ولگرد و وحشی در یک ماه اخیر است.
در ادامه اخبار حواد امروز گزارشی از انکار یک همسرکشی می‌خوانیم: مرد جوان که به اتهام آتش زدن همسرش دستگیر شده در بازجویی‌ها مدعی شد همسرش این آتش را به پا کرده بود. ظهر سه‌شنبه ۳۰ دی مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در جریان مرگ زن جوانی در بیمارستان قرار گرفتند.

در تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی، مشخص شد زن ۳۴ ساله روز ۲۵ دی به خاطر آتش‌سوزی خانه‌اش بر اثر سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شده، اما پس از ۵ روز به کام مرگ رفته است.

همسر متوفی در تحقیقات اولیه مدعی شد که در قتل همسرش نقشی نداشته است. او گفت: همسرم خانه‌دار بود و مدتی قبل با مرگ پدرش ارثیه‌ای به او رسید. با تلاش خودم، این ارثیه را تبدیل به خانه‌ای کردیم که در آن ساکن بودیم. ارثیه پدری همسرم خیلی کمتر از پول خانه‌ای بود که در آن ساکن بودیم به همین دلیل از همسرم خواستم دو دانگ از خانه را به‌نام من بزند. اما همسرم راضی نمی‌شد.

روز حادثه هم سر همین مسأله باهم دعوایمان شد. از باک ماشینم مقداری بنزین کشیدم و روی خودم ریختم و به او گفتم خودم را آتش می‌زنم. اما او که باور نکرده بود من بنزین روی خودم ریختم، کبریت را روشن کرد و باعث آتش‌سوزی شد.

بعد از آتش‌سوزی از ترس آنجا را ترک کرده و بچه‌ام را به خانه یکی از بستگانم گذاشتم و برای درمان به شهرستان خودم رفتم. متهم جوان به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در رابطه با این جنایت آتشین ادامه دارد.
ودر پایان گفتنی است که انفجار مین به‌جا مانده از زمان جنگ باعث مصدوم‌شدن چوپان هفت ساله در جاده نفت شهرشد. سرهنگ «محمد محمدی» رئیس پلیس شهرستان قصرشیرین به ایرنا گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع انفجار مین در منطقه هفت تپان جاده نفت شهر، تیمی از مأموران انتظامی بخش سومار به منطقه اعزام شدند.
در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد کودک هفت ساله‌ای به‌همراه خانواده‌اش که از عشایر کوچ رو هستند هنگام چرای دام روی مین به جا مانده از جنگ تحمیلی رفته است. در این حادثه کودک از ناحیه پا و دست چپ مصدوم و به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) قصرشیرین منتقل شد.

این در حالی است که روز یکشنبه نیز انفجار یک قبضه مین به‌جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه «تنگاب» از توابع بخش مرکزی شهرستان قصرشیرین منجر به مجروح‌شدن یک جوان ۱۹ساله شد.

جشن پاکسازی ۷۰۰ هزار هکتار از زمین‌های آلوده به مین استان کرمانشاه بهمن سال ۹۱ با حضور مسئولان برگزار شد، اما با وجود این از آن زمان تاکنون چند مورد انفجار مین‌های باقی مانده از زمان جنگ تحمیلی در نواحی مرزی این استان مشاهده و باعث شهید، جانباز، مجروح و معلول شدن افراد شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید