اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۰۹

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۰۹

در گزارش یکی از اخبار حوادث روز ۹ اسفندماه آمده است که قاتل متواری پس از ۱۲ سال فرار و زندگی مخفیانه در شهر مهران از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر : ۹۱۰۴۷
بازدید : ۱۱۰۲۲
حوادث روز
فرادید | همیشه برای خوانندگان، فرقی نمی‌کند روزنامه باشد یا صفحات مجازی، بخش حوادث همیشه جذاب بوده است. امروز ۹ اسفندماه ۱۳۹۹، اخبار حوادث روزنامه روزنامه‌های صبح را به صورت خلاصه و گزیده مرور می‌کنیم:

جراحی انگشت، عامل کمای مرد ۵۳ ساله

تیتر خبری حوادث روزنامه شهروند، گزارشی است از ماجرای به کما رفتن پدری که در یک جراحی کوچگ ایست قلبی کرد. با توجه به اظهارات خانواده بیمار، وی زمان رفتن به اتاق عمل هوشیار بوده، اما بعد از جراحی به کما می‌رود...

۲ قتل در آخر هفته پایتخت

روزنامه ایران در صفحه حوادث خبر ۲ قتل در تهران را که آخر هفته گزارش شده است بررسی کرد. در مشروح این اخبار آمده است که پرونده اول متعق به قتل مردی ۶۵ ساله است که جسدش درون یک ساک در منزل شخصیش پیدا شد و پرونده دیگر مربوط به قتل مرد جوانی است که قربانی توهم دوست معتاد خود شد...

وکیلی که زباله گرد شد

در اخیار حوادث روزنامه خراسان مرد جوان ماجرای اعتیاد و زباله گرد شدن خود را تعریف میکند. او در اظهارات خود مدعی شده است که وکیل پایه ۱ دادگستری است و در دوران دانشجویی به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده است...

قتل پدر در مقابل چشمان فرزندش

حکم قصاص مردی که در اتوبان با شلیک گلوله دوستش را به قتل رسانده بود تأیید شد. به گزارش روزنامه شرق در بخش حوادث، این مرد به خاطر اختلافات مالی دست به جنایت زده است...

در ادامه اخبار حوادث در روزنامه شهروند می خوانیم: قاتل متواری پس از ۱۲ سال فرار و زندگی مخفیانه در شهر مهران از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ قدرت‌الله شهباز بیگی، فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: «پس از دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۲ سال در مورد قتل سال ۱۳۸۷، در استان همجوار و فراری شدنش؛ رسیدگی به پرونده و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داشت.
در حالی که دستگیری قاتل فراری جزو برنامه‌های پلیس آگاهی شهرستان بوده، کارآگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و در ادامه تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد در شهرستان شدند.» فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد: «کارآگاهان که مجوز قضائی را قبلا کسب کرده بودند پس از هماهنگی موفق به دستگیری قاتل فراری در این شهرستان شدند.»

او با اشاره به دستگیری متهم گفت: «متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و برای تحقیقات بیشتر به استان همجوار منتقل شد. گفتنی است قاتل فراری در سال ۸۷ همسایه خود را با سلاح گرم به قتل رسانده بود.

در پایان گزارش حوادث امروز، فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری که با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی لوکس خارجی و تحت عنوان مسئول خرید، بیش از ۳۰ میلیارد ریال از مغازه‌داران اراکی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سردار حسن مفخمی‌شهرستانی اظهار کرد: در روز‌های اخیر با اعلام چندین مورد گزارش کلاهبرداری از مغازه‌داران در شهرستان اراک، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات انجام‌شده از مال‌باختگان مشخص شد که در روز‌های اخیر افرادی با یک دستگاه آمبولانس یا یک دستگاه خودروی BMW به واحد صنفی آنان مراجعه کرده و خود را مسئول خرید بیمارستان یا یکی از واحد‌های صنعتی معتبر استان معرفی کرده و در قبال خرید کالا به فروشندگان چک و سفته ارائه داده‌اند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: بعد از مدتی که مغازه‌داران برای نقد‌کردن سند‌های مالی خود اقدام می‌کنند، متوجه بی‌محل‌بودن چک‌ها، مسروقه یا جعلی‌بودن آن می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اقدامات تخصصی و علمی پلیس در رسیدگی به این پرونده گفت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس اعضای باند کلاهبرداری که دو نفر از آنان از متهمان سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس به علت ارتکاب جرائم متعدد بودند، شناسایی شدند و عملیات دستگیری آنان با هماهنگی مرجع قضائی آغاز شد.

سردار مفخمی‌شهرستانی تصریح کرد: سرانجام در عملیاتی جداگانه، دو نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. او با اشاره به برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس در دستگیری متهم دیگر این پرونده خاطر‌نشان کرد:

تاکنون هفت نفر از شهروندان اراکی که از آنان بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شده، شناسایی شده‌اند و با توجه به احتمال کلاهبرداری‌های دیگر اعضای این باند از مغازه‌داران در سطح کشور، تحقیقات تکمیلی از آنان در حال پیگیری است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید