انتشار عکس‌های خصوصی؛ انتقام عجیب داماد از عروس

انتشار عکس‌های خصوصی؛ انتقام عجیب داماد از عروس

قصد ازدواج با شاکی را داشتم که به علت اختلافات خانواده‌ها این ازدواج به هم خورد و من برای تلافی و انتقام از این خانواده دست به این کار زدم و تمام تصاویری که از شاکی داشتم در فضای مجازی منتشر کردم.

کد خبر : ۹۱۳۵۷
بازدید : ۱۰۹۳۲
متهم

داماد کینه‌جو وقتی مراسم ازدواجش به هم خورد برای انتقام از عروس عکس‌های خصوصی او را در فضای مجازی منتشر کرد. خانم جوانی به پلیس فتا مراجعه کرد و مدعی شد تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

وی در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل با شخصی آشنا شدم و پس از مدتی قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم، اما در شب عروسی با توجه به اختلافات و درگیری‌های دو خانواده همه چیز به هم خورد و از هم جدا شدیم و تمام تصاویری که از بنده در فضای مجازی پخش شده مربوط به همان زمان است.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در این باره گفت: پس از این شکایت کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و با در نظر گرفتن همه جوانب و بررسی‌های تخصصی ادله دیجیتال موجود در پرونده متهم را که همان داماد سابق بود شناسایی کردند و پس از تشریفات قضایی، وی در یکی از مناطق شمالی تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
مجرم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ ضمن قبول جرم خود اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم که به علت اختلافات خانواده‌ها این ازدواج به هم خورد و من برای تلافی و انتقام از این خانواده دست به این کار زدم و تمام تصاویری که از شاکی داشتم در فضای مجازی منتشر کردم.

این مقام مسئول با هشدار به مجرمانی که با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی کاربران با آبروی آنان بازی می‌کنند، بیان داشت: سوءاستفاده از تصاویر شخصی و خصوصی در شبکه‌های اجتماعی یکی از شایع‌ترین جرایم حوزه فضای مجازی بوده و باتوجه به اینکه هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر قانون جرم محسوب می‌شود، پلیس فتا خود را موظف به برخورد قاطعانه با مجرمان و قانون‌شکنان دانسته و تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در فضای مجازی به کار خواهد گرفت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید