خودکشی قاتل بعد از برادرکشی

خودکشی قاتل بعد از برادرکشی

مرد جوان خود را از پل پایین انداخته بود. جسد وی که هیچ مدرک شناسایی همراهش نبود به پزشکی قانونی منتقل شد، اما در ادامه مأموران دریافتند وی شباهت زیادی با قاتل فراری دارد.

کد خبر : ۹۱۴۵۱
بازدید : ۱۱۰۹۸
خودکشی قاتل

مرد جوان که پس از قتل برادرش متواری شده بود، با سقوط از پل خودکشی کرد و این پرونده جنایی بسته شد.

ساعت۸:۳۰ دقیقه صبح ۳۰ مرداد، دو برادر در اتاق نشیمن خانه شان در حال تماشای تلویزیون بودند که لحظاتی بعد صدای درگیری آن‌ها به گوش رسید. پدرشان که در حیاط خانه ویلایی بود، به‌دنبال صدا به سمت اتاق نشیمن رفت. قبل از اینکه مرد میانسال به پسرانش برسد؛ پسر ۳۰ ساله‌اش در حالی که چاقویی خونین در دست داشت از اتاق خارج شد و هراسان فرار کرد.

مرد میانسال با ورود به اتاق با جسد خونین پسر کوچکترش رو به رو شد. به‌دنبال این جنایت، موضوع از سوی مأموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با اعلام خبر، بازپرس ساسان غلامی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد پسر جوان با چهار ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در تحقیقات از مرد میانسال، او گفت: پسر بزرگم، عامل این قتل است. او در کار تعمیرات لوازم خانگی و جاروبرقی است، اما چند وقتی می‌شود که مبتلا به بیماری روحی و اختلال روانی شده و تحت درمان بود.
حتی او را در بیمارستان بستری کردیم و بهبودی نسبی هم پیدا کرد. پسرم تصور می‌کرد برادرش قصد دارد او را به بیمارستان ببرد درصورتی که او دچار توهم بود و پسرم چنین قصدی نداشت و همین مسأله باعث شد که مرتکب قتل شود.

با مشخص شدن هویت عامل این جنایت، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد. در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت چند روزقبل با پرونده خودکشی مرد جوانی مواجه شدند.

مرد جوان خود را از پل پایین انداخته بود. جسد وی که هیچ مدرک شناسایی همراهش نبود به پزشکی قانونی منتقل شد، اما در ادامه مأموران دریافتند وی شباهت زیادی با قاتل فراری دارد.

بدین ترتیب از خانواده وی خواسته شد برای شناسایی پسرشان به پزشکی قانونی بروند. آن‌ها با حضور در پزشکی قانونی هویت پسرشان را شناسایی کردند و بدین ترتیب با مرگ قاتل که از بیماری روانی رنج می‌برد، پرونده او به دستور بازپرس جنایی بسته شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید