ب ام و آی ۴؛ سدان قدرتمند الکتریکی ۲۰۲۲

ب ام و آی ۴؛ سدان قدرتمند الکتریکی ۲۰۲۲

گریل (جلوپنجره) جدید ب ام و که در نسخه‌های بنزینی ام ۴ و ام ۳ جدید حضور دارد اینجا هم تکرار شده فقط با این تفاوت که بافت گریل در نسخه الکتریکی بسته است.

کد خبر : ۹۱۹۱۲
بازدید : ۱۴۰۹۴

ب ام و با معرفی آی ۴ یک سدان جدید را وارد خانواده محصولات الکتریکی i خود کرده که ابتدا از سال ۲۰۱۳ با آی ۳ در بازار جهانی مطرح شد.

پس از معرفی مدل مفهومی آی ۴ هم اکنون نمونه تولید انبوه این خودرو با مدل ۲۰۲۲ چشم انداز باواریایی‌ها برای حضور یک سدان الکتریکی کامل در خانواده محصولات آی را محقق کرده است.

گریل (جلوپنجره) جدید ب ام و که در نسخه‌های بنزینی ام ۴ و ام ۳ جدید حضور دارد اینجا هم تکرار شده فقط با این تفاوت که بافت گریل در نسخه الکتریکی بسته است. عناصر آبی رنگ که به نوعی نماد خودرو‌های الکتریکی هستند در سراسر بدنه مشاهده می‌شوند. شیب سقف بویژه در ستون آخر طراحی فست بک را تداعی می‌کند که بر زیبایی این خودرو افزوده است.

اطلاعات در رابطه با قابلیت‌های فنی، تصاویر کابین و بخش ایمنی هنوز از جانب ب ام و ارائه نشده و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد، اما ب ام و در بخشی از خبر‌های مرتبط به ۵۲۳ اسب بخار خروجی پیشرانه الکتریکی اشاره کرده است. بدین ترتیب خودرو احتمالا حدود ۴ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت خواهد رسید.

پیش بینی می‌شود برد حرکتی این محصول بیش از ۵۰۰ کیلومتر باشد.

تصاویر رسمی آی ۴:

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید