قتل عام خانوادگی به خاطر درخواست طلاق

قتل عام خانوادگی به خاطر درخواست طلاق

من هم دیگر خسته شدم و تصمیم به قتل گرفتم؛ روز حادثه با تهیه یک اسلحه به خانه رفتم همسرم را کشتم و از آنجا که می‌دانستم پسرم بدون سرپرست می‌ماند او را هم کشتم

کد خبر : ۹۲۱۵۲
بازدید : ۱۱۷۲۹

متهم به قتل

مرد جوان که در اقدامی هولناک همسر و پسر ۳ ساله خود را به قتل رسانده بود زمانی که برای کشتن مادر و برادر زنش به خانه آن‌ها رفته بود دستگیر شد. رسیدگی به این جنایت تکان دهنده از شب آخرین چهارشنبه سال ۹۹ به دنبال درگیری خونین در یکی از محله‌های کرج شروع شد.

کارآگاهان جنایی وقتی به محل حادثه رفتند با پیکر خونین زن میانسالی در خانه‌اش واقع در محمد شهر کرج روبه‌رو شدند که از سوی دامادش و با شلیک گلوله به شکم مجروح شده بود؛ خیلی سریع زن میانسال به بیمارستان انتقال یافت و با اقدام بموقع پزشکان از مرگ نجات یافت.

در ادامه عامل تیراندازی که داماد خانواده بود دستگیر و به اداره پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد، اما متهم ۳۵ ساله پس از دستگیری به قتل همسر ۳۰ ساله و فرزند سه ساله‌اش اعتراف کرد، پس از این ماجرا تیمی ازکارآگاهان جنایی بلافاصله به محل جنایت رفتند و با اجساد مادر و کودک روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله کشته شده بودند.

متهم درباره انگیزه خود از این جنایت هولناک گفت: اختلاف من و همسرم از زمانی شروع شد که پدر زنم وقتی به خانه ما می‌آمد همسرم بساط مصرف تریاک را برای او آماده می‌کرد.
من از این موضوع خیلی ناراحت بودم، چرا که پسرم در حال بزرگ شدن بود و نمی‌خواستم او این صحنه را ببیند به همین خاطر از همسرم خواستم که وقتی پدرش به خانه ما می‌آید به او بگوید که در خانه ما تریاک نکشد، اما او توجهی نمی‌کرد تا اینکه سر همین ماجرا با همسرم و پدرش درگیر شدم، اما مدتی نگذشته بود که پدر زنم سکته کرد و مرد و....

همسرم از آن روز به بعد کینه مرا به دل گرفت و مرا مقصر مرگ پدرش می‌دانست. می‌گفت تو دوست داشتی پدرم بمیرد بعد هم درخواست مهریه و طلاق کرد و... یک ماه بود که من سعی می‌کردم با همسرم آشتی کنم، اما او توجهی نمی‌کرد، حتی تمام اموالم را به نامش کردم با این حال فایده نکرد و می‌گفت طلاق می‌خواهم.
من هم دیگر خسته شدم و تصمیم به قتل گرفتم؛ روز حادثه با تهیه یک اسلحه به خانه رفتم همسرم را کشتم و از آنجا که می‌دانستم پسرم بدون سرپرست می‌ماند او را هم کشتم، پس از قتل آن‌ها به خانه مادر زنم رفتم تا او و برادر زنم را نیز بکشم، اما مادر زنم با من درگیر شد درحالی که برادرزنم می‌خواست اسلحه را از دستم بگیرد گلوله‌ای به شکم مادر زنم اصابت کرد.
سرهنگ نادر بیگی رئیس پلیس البرز با اعلام این خبر گفت: متهم که راننده تاکسی است هیچ گونه سابقه کیفری ندارد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید