تعرض مرد تعمیرکار به زن تنها

تعرض مرد تعمیرکار به زن تنها

تعمیرکار آبگرمکن دیواری وقتی برای کار به خانه زن جوان رفت با دیدن زن تنها به او تعرض کرد و پول و طلاهایش را دزدید.

کد خبر : ۹۲۴۴۷
بازدید : ۱۶۱۴۷

متجاوز

اواسط فروردین، زن جوانی هراسان به دادسرای ویژه سرقت رفت و از مردی شکایت کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده پول و طلاهایش را سرقت کرده بود.

زن جوان درباره ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، گفت: در یکی از محله‌های مرکزی تهران زندگی‌می کنم. دستگاه آبگرمکن دیواری ما مدتی خراب شده بود و یک تعمیرکار قبلاً به خانه ما آمده بود تا آن را درست کند.

او ادامه داد: شب حادثه همسرم در محل کارش بود و من در خانه تنها بودم که متوجه شدم دوباره آبگرمکن خراب شده، چون هوا خیلی سرد بود به تعمیرکاری که آن را قبلاً درست کرده بود زنگ زدم و خواستم تا برای تعمیر بیاید. ساعتی بعد مرد تعمیرکار به‌نام شایان به خانه‌ام آمد، اما وقتی متوجه شد که همسرم در خانه نیست، ناگهان با آچاری که در دست داشت به من حمله کرد. ترسیده بودم و شروع به داد و فریاد کردم.
اما او که با مقاومتم مواجه شده بود مرا زخمی کرد و سپس مورد تعرض قرار داد. آنقدر ترسیده بودم و حالم بد بود که بی‌هوش شدم و مرد تعمیرکار نیز از فرصت استفاده کرده و دست و پای من را با روسری‌ام بست. بعد هم شروع به سرقت وسایل با ارزش داخل خانه کرد و پول و طلاهایمان را به سرقت برده و متواری شد.

زن جوان گفت: نمی‌دانم چقدر زمان گذشت، اما با صدای شوهرم به هوش آمدم. همسرم که از محل کارش برگشته بود چند بار زنگ خانه را می‌زند و وقتی من پاسخ نمی‌دهم نگران‌می شود. با کلیدی که به همراه داشته وارد خانه می‌شود و خانه بهم ریخته او را نگران‌تر می‌کند و درنهایت در اتاق مرا بی‌هوش پیدا می‌کند.

حالم به قدری بد بود که همسرم مرا به بیمارستان رساند و تحت درمان قرار گرفتم. دکتر‌ها می‌گفتند وضع جسمی‌ام خیلی بد بود و ضربه‌ای که با پیچ گوشتی و آچار به سرم کوبیده مرا تا چند قدمی مرگ برده بود.

با شکایت زن جوان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس پرونده آغاز شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد شایان تلفن همراهش را خاموش کرده و از خانه‌اش نیز متواری شده است. بررسی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه موفق شدند شایان را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

مرد جوان که ابتدا منکر جنایت سیاه بود زمانی که با مدارک پلیسی مواجه شد لب به اعتراف گشود: قصد این کار را نداشتم، زمانی که متوجه شدم زن جوان در خانه تنهاست، یک لحظه وسوسه شدم. او را مورد آزار و اذیت قرار دادم و وسایل با ارزش خانه را سرقت کردم.

زمانی که از خانه بیرون آمدم تازه متوجه شدم چه کار اشتباهی کرده‌ام و از ترس دستگیری و مجازات فرار کردم. با اعتراف متهم او روانه بازداشتگاه شد و پرونده زن جوان از نظر آزار و اذیت به دادگاه کیفری استان ارجاع شد و از جنبه سرقت در دادسرای ویژه سرقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید