قتل دختر ۱۳ ساله به خاطر انتقام از والدین

قتل دختر ۱۳ ساله به خاطر انتقام از والدین

قاتل ۳۱ ساله این جنایت، در اعترافات خود انگیزه این قتل را اختلاف با والدین مقتول ذکر کرده است.

کد خبر : ۹۲۸۱۹
بازدید : ۱۵۳۴۵

قاتل

دختر ۱۳ ساله که در غیاب والدینش در خانه تنها مانده بود قربانی کینه توزی مرد جنایتکار شد. این جنایت هولناک روز شنبه در خانه‌ای روستایی واقع در سعیدآباد ایلخانی جیرفت رخ داد.

زوج جوان که برای انجام کار‌های روزانه از خانه بیرون رفته بودند نمی‌دانستند هنگام برگشت با جسد دختر ۱۳ ساله شان رو به رو می‌شوند. آن‌ها پس از اعلام موضوع به پلیس خواهان شناسایی و دستگیری قاتل دخترشان مبینا شدند. با گذشت ۲۴ ساعت از این جنایت مأموران پلیس موفق شدند قاتل مبینا را دستگیر کنند.

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: این حادثه روز ۲۸ فروردین ماه سال‌جاری در روستای سعیدآباد ایلخانی جیرفت رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه قتل این دختر ۱۳ ساله در منزل شخصی آن‌ها و در غیاب والدین وی رخ داده است، افزود: بنا به گفته شاهدان محلی پدر مقتول در محل کار و مادر وی نیز برای انجام امور ثبت‌نام این دانش‌آموز در مدرسه تیزهوشان در بیرون از خانه به سر می‌برده‌اند. مادر این دختر پس از بازگشت به منزل با جسد بی‌جان فرزند خود روبه‌رو شده و بلافاصله با اورژانس تماس گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: پس از حضور اورژانس و به‌دلیل مشکوک بودن این مرگ، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی رومرز و پلیس آگاهی نیز با حضور در محل و بررسی شواهد موجود، شناسایی عامل این قتل را در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.
سلامی با اشاره به این مطلب که قاتل در مراجع قضایی به قتل این دختر اعتراف کرده است، تصریح کرد: قاتل ۳۱ ساله این جنایت، در اعترافات خود انگیزه این قتل را اختلاف با والدین مقتول ذکر کرده است. جسد این دخترنوجوان برای مشخص شدن علت قتل و انجام بررسی‌های تخصصی مورد نیاز به پزشکی قانونی منتقل شده است.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید