قتل همزمان دو برادر در رباط کریم

قتل همزمان دو برادر در رباط کریم

دو نفر از باغداران منطقه به مأموران مراجعه کرده و اظهار داشتند صدای شلیک تیر از اطراف باغ به گوش رسیده و وقتی به طرف محل صدا رفته‌اند با اجساد خونین ۲ برادر که روی زمین افتاده بودند رو به رو شده‌اند.

کد خبر : ۹۲۹۶۰
بازدید : ۱۳۸۴۸

مقتولین

۲ مرد مسلح که به خاطر اختلافات ملکی دو برادر را در روستای پیغمبر رباط کریم با شلیک گلوله به قتل رسانده بودند در چالوس دستگیر شدند.

چند روز قبل خبر درگیری منجر به قتل دو برادر بر سر اختلافات ملکی در روستای پیغمبر شهرستان رباط کریم به پلیس اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ منجیل آباد قرار گرفت.

مأموران بلافاصله سر صحنه حاضر شده و پس از بررسی صحنه قتل دریافتند دو نفر از باغداران منطقه به مأموران مراجعه کرده و اظهار داشتند صدای شلیک تیر از اطراف باغ به گوش رسیده و وقتی به طرف محل صدا رفته‌اند با اجساد خونین ۲ برادر که روی زمین افتاده بودند رو به رو شده‌اند.
سرهنگ «شیخ مراد مرادی» فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر گفت: مأموران در بررسی صحنه جرم متوجه شدند که دو برادر بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و آثار ضرب و جرح و کبودی روی بدن هر دو نفر مشهود بوده و تعدادی پوکه فشنگ مربوط به سلاح کلاش در محل کشف کردند.

مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، ۲ متهم را در شهرستان «چالوس - مرزن آباد» شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، دستگیر کردند و یک قبضه اسلحه کلاشینکف به‌همراه ۵۲ تیر جنگی کلاش و سه تیر ژ ۳ از آن‌ها کشف شد. متهمان در بازجویی پلیس به جرم قتل با انگیزه اختلاف ملکی اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید