شاسی بلند جدید KMC K ۷؛ کوسه سفید در خیابان‌های ایران

شاسی بلند جدید KMC K ۷؛ کوسه سفید در خیابان‌های ایران

KMC K۷ را باید یک کراس اوور فول سایز دانست که بناست تا درجایگاه لوکس‌ترین محصول تولیدی کرمان موتور وارد بازار شده و در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

کد خبر : ۹۲۹۷۸
بازدید : ۳۳۳۱۴

" KMC K۷ " خودروی جدید شرکت کرمان موتور است که پیش فروش آن در زمستان سال گذشته انجام شد و بناست تا اولین نمونه‌های آن در اردیبهشت ماه سال جاری تحویل خریداران شود.

جک X۷ که حالا در کشور با نام "KMC K۷ "شناخته می‌شود، در حقیقت نسخه لوکس‌تر و کامل‌تر از خودروی کراس اوور جک S۷ به شمار می‌رود. " KMC K۷ " را باید یک کراس اوور فول سایز دانست که بناست تا درجایگاه لوکس‌ترین محصول تولیدی کرمان موتور وارد بازار شده و در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

این خودرو که با همکاری کمپانی چینی جک در ایران مونتاژ و روانه بازار می‌شود همانند فیس لیفت جک S۵ به موتور ۱.۵ لیتری جدید توربو شارژ مجهز است که با توجه به توان این موتور می‌توان آن را قدرتمند‌ترین پیشرانه ۱.۵ لیتری در خودرو‌های چینی که در ایران مونتاژ می‌شوند دانست.

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ این خودرو توان تولید ۱۷۴ اسب بخار با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر را دارد. همچنین توان این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

نمای ظاهری " KMC K۷ " جذاب و جوان پسند بوده و مانند کوسه‌های سفید طراحی شده، در نمای جلویی با جلو پنجره بزرگ و زاویه دار مواجه هستیم که چراغ‌های کوچکی را نیز در بالا خود به همراه دارد. در داخل خودرو نیز وجود جلو پنجره دیجیتال به همراه فرمان برقی و همچنین دسته دنده کوچک نمایی مناسبی را به ان بخشیده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید