ماجرای عجیب ناپدید شدن جوان تبریزی

ماجرای عجیب ناپدید شدن جوان تبریزی

از روزی که برادرم گم شد شب و روز نداشتیم مادرم بسیار ناراحت و پریشان بود و مدام گریه می‌کرد، آنقدر حالش بد بود که با دارو‌های آرامبخش کمی تسکین می‌یافت و پدرم هم حالش بهتر از مادرم نبود.

کد خبر : ۹۲۹۹۷
بازدید : ۱۳۱۳۸

ناپدید شدن جوان تبریزی

پسر جوانی که در تعطیلات نوروز از خانه‌اش در تبریز بیرون رفته و ناپدید شده بود با سرنخی که یکی از کارکنان ترمینال تبریز به خانواده‌اش داد پس از ۲۳ روز در تهران پیدا شد.

این پسر ۳۷ ساله که سجاد نام دارد به دلیل اختلالات روانی از مدت‌ها پیش در یکی از بیمارستان‌های روانی تبریز بستری بود، تا اینکه به درخواست خانواده‌اش برای تعطیلات نوروز به وی اجازه می‌دهند برای مدت کوتاهی به خانه‌اش برگردد، اما وی صبح روز هشتم فروردین از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت.

در حالی که خانواده وی از ناپدید شدن او نگران بودند همه جا را برای یافتن پسرشان گشتند، تا اینکه پس از ۲۳ روز وی را در یکی از ترمینال‌های تهران پیدا کردند؛ خواهر سجاد در تشریح این ماجرا به سایت خبری نصر گفت: از روزی که برادرم گم شد شب و روز نداشتیم مادرم بسیار ناراحت و پریشان بود و مدام گریه می‌کرد، آنقدر حالش بد بود که با دارو‌های آرامبخش کمی تسکین می‌یافت و پدرم هم حالش بهتر از مادرم نبود.

وی در مورد چگونگی یافتن برادرش گفت: وقتی عکس و خبر ناپدید شدن برادرم را منتشر کردیم یکی از کارکنان ترمینال تبریز که آگهی و خبر گمشدن برادرم را در فضای مجازی دیده بود به ما خبر داد که جوانی با مشخصات برادرم را دیده که با اتوبوس به تهران رفته است.
ما هم بلافاصله به تهران رفتیم و وقتی به اداره آگاهی تهران رسیدیم متوجه شدیم فردی با مشخصات برادرم در بین افرادی است که چند روز پیش، از ترمینال غرب تهران (آزادی) توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده است، اما گویا، چون تست اعتیاد سجاد منفی شده بود، توسط مأموران به گرمخانه شهرداری تهران انتقال یافته بود.
ولی سجاد به جای رفتن به گرمخانه، دوباره به ترمینال برگشته بود، ما هم بعد از پیگیری از گرمخانه و نیافتن وی در بین افرادی که آنجا ساکن بودند، احتمال دادیم که شاید برادرم دوباره به ترمینال باز گشته است، به‌همین خاطر بلافاصله به آنجا رفتیم و در کمال ناباوری در ترمینال نزدیک همان گرمخانه سجاد را در حالی که روی صندلی نشسته بود، پیدا کردیم.
زن جوان با بیان اینکه وقتی برادرش را با ظاهری آشفته و مجروح دیده از هوش رفته، گفت: سجاد به دلیل اینکه در این ۲۳ روز نتوانسته بود به بهداشت فردی خود رسیدگی نماید، پاهایش بشدت تاول زده و زخم‌هایی روی بدنش بود که با دیدن وی در آن حالت بسیار ناراحت شدم، اما خدا را شکر کردم که برادرم را پیدا کردیم.
وی در ادامه اظهار داشت که دیگر قصد نداریم برادرم را در بیمارستان روانی بستری کنیم، چون سجاد با وجود اینکه در این ۲۳ روز هیچ کدام از قرص‌های خود را مصرف نکرده است، در وضعیت روحی بسیار خوبی قرار دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خدا به داد دلشون برسد و به این بیمار عزیز شفای عاجل عنایت کند به حق قمربنی هاشم علمدار مظلوم کربلا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید