اختلافات شخصی؛ انگیزه‌ای برای ۳ جنایت

اختلافات شخصی؛ انگیزه‌ای برای ۳ جنایت

متهمان اعتراف کردند به دلیل اختلاف قبلی با مقتول آن مرد را کشته‌اند. با اعتراف دو متهم چهار نفر که در طراحی و اجرای این جنایت به آن دو کمک کرده بودند هم شناسایی و بازداشت شدند و در‌حال‌حاضر تحقیقات از آن‌ها آغاز شده است.

کد خبر : ۹۳۱۷۹
بازدید : ۹۴۷۲

متهم قتل

دستگیری متهمان سه پرونده قتل که مرتکب جنایت‌های جداگانه شده‌اند، تحقیقات جنایی را در این رابطه کلید زد. روز‌های پایانی آذر سال گذشته مرد ۴۵ ساله‌ای در یکی از خیابان‌های شهر ساوه استان مرکزی با شلیک گلوله به قتل رسید و قاتلان فرار کردند.

از همان زمان تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد. تحقیقات پلیسی نشان داد مقتول سوار موتورسیکلتش بود و بعد از خروج از محل کارش به خانه می‌رفت که هنگام تردد در خیابان از سوی افرادی ناشناس با شلیک گلوله به قتل رسید.

در جریان تحقیقات معلوم شد اعضای یک خانواده با مقتول اختلاف داشتند. به‌همین‌دلیل آن‌ها به‌عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند؛ اما در ابتدا ردی از این افراد به‌دست نیامد تا اینکه دو متهم فراری بعد از گذشت چهار ماه از این جنایت در مخفیگاهشان در یکی از محله‌های شهرستان ساوه شناسایی و بازداشت شدند.

متهمان اعتراف کردند به دلیل اختلاف قبلی با مقتول آن مرد را کشته‌اند. با اعتراف دو متهم چهار نفر که در طراحی و اجرای این جنایت به آن دو کمک کرده بودند هم شناسایی و بازداشت شدند و در‌حال‌حاضر تحقیقات از آن‌ها آغاز شده است.
دومین جنایت بامداد دیروز رخ داد و کشف جسد مردی ۲۶‌ساله در آبادان به پلیس گزارش شد. مأموران پلیس پس از حضور در صحنه جنایت متوجه شدند مرد ۲۶‌ساله با ضربات متعدد چاقو در نیمه‌شب به قتل رسیده است.

کارآگاهان با شیوه و شگرد‌های پلیسی پی بردند قاتل یک مرد ۵۰‌ساله است که مقتول را از پیش می‌شناخت. در‌پی این سرنخ پلیس با اخذ مجوز قضائی قاتل را در کمتر از پنج ساعت بازداشت کرد. متهم در بازجویی‌ها انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد. این متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات از او آغاز شده است.

متهم سومین پرونده مردی است که با پای خودش نزد پلیس رفت و تسلیم شد. این مرد فردی را در شهرستان کوه‌چنار استان فارس از پا درآورده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار گفت: با تلاش و پیگیری‌های مأموران انتظامی قاتل ۴۱‌ساله که با سلاح سرد مرد ۳۵‌ساله‌ای را به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد. سرهنگ لطف‌اله محمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در‌پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستا‌های این شهرستان، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
او افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند فردی ۴۱‌ساله با چاقو مردی ۳۵ ساله را به قتل رسانده و سریع متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار گفت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با فعال‌شدن واحد‌های گشت محسوس و نامحسوس و اقدام به موقع مأموران و همچنین تعامل و همکاری با خانواده قاتل، متهم فراری در کمتر از ۱۲ ساعت عرصه را برخود تنگ دید و خود را به پلیس معرفی کرد.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: قاتل پس از انتقال به مرجع انتظامی به جرم خود مبنی‌بر به قتل‌رساندن مرد ۳۵‌ساله با ضربه چاقو اعتراف و انگیزه خود را مسائل شخصی عنوان کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید