ماجرای گروگان‌گیری کودک ده ساله در استان گلستان

ماجرای گروگان‌گیری کودک ده ساله در استان گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: براساس اطلاعات جمع آوری شده این کودک در کوچه مشغول بازی بود که توسط عده‌ای با یک دستگاه خودروی سواری پراید ربوده شد.

کد خبر : ۹۳۲۳۸
بازدید : ۷۳۰۰

گروگان‌گیری

فرمانده انتظامی استان گلستان از رهایی کودک ۱۰ ساله اهل گنبدکاووس که چند روز قبل توسط عده‌ای ربوده شده بود، خبر داد.

سردار سعید دادگر در گرگان اظهار داشت: اول اردیبهشت ماه امسال خبر ربوده شدن یک کودک ۱۰ ساله در یکی از روستا‌های گنبدکاووس به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد و موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت آن، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: براساس اطلاعات جمع آوری شده این کودک در کوچه مشغول بازی بود که توسط عده‌ای با یک دستگاه خودروی سواری پراید ربوده شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: بررسی‌ها و استفاده از شگرد‌های پلیسی نشان داد که مجرمان به علت اختلافات مالی با پدر کودک، برای به دست آوردن پول خود اقدام به ربودن کودک کرده بودند.

وی ادامه داد: با تلاش بی وقفه و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی گنبدکاووس، عصر روز گذشته پسر بچه ۱۰ ساله‌ای که چند روز قبل توسط افرادی گروگان گرفته شده بود در شرق کشور از چنگ متهمان رها شد.

وی گفت: در این عملیات هدفمند و پیچیده، پس از یک تعقیب و گریز پلیسی، متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیدند گروگان را آزاد و با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند که تلاش‌ها برای دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار دادگر افزود: پسربچه ۱۰ ساله هم اکنون در اختیار پلیس قرار داشته و اقدامات لازم برای تحویل وی به خانواده در حال انجام است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید