آدم ربایی برای اخاذی از شوهر سابق

آدم ربایی برای اخاذی از شوهر سابق

دوربین‌های مداربسته محل حادثه مورد بازبینی قرار گرفت و تصویر مرد آدم ربا به‌دست آمد در همین موقع شاکی با دیدن چهره مرد آدم ربا او را شناخت و مشخص شد وی همسر صیغه‌ای همسر سابقش است.

کد خبر : ۹۳۳۱۳
بازدید : ۳۵۰۵

متهمین

زن جوان برای اخاذی از همسر سابقش با همدستی شوهر صیغه‌ای خود نقشه ربودن دختر نوجوانش را طراحی و اجرا کرد.

رسیدگی به این پرونده با مراجعه مرد جوانی به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شروع شد. این مرد که یک برج ساز بود به مأموران گفت: مردی ناشناس دختر ۱۲ ساله‌ام را از مقابل خانه‌ام در شاهین ویلا ربوده است.

وی در تشریح ماجرا گفت: من و همسرم از ۳ سال قبل جدا شدیم و دخترم با من زندگی می‌کند، اما مادرش در هفته یک روز اجازه ملاقات داشت و برای دیدن دخترم به آنجا می‌آمد و او را با خود می‌برد امروز هم بعد از ملاقات آن‌ها در حالی که فکر می‌کردم دخترم در خانه است ناگهان مردی با من تماس گرفت و گفت دخترم را ربوده و در قبال آزادی‌اش ۲۰۰ میلیون تومان پول خواست.

پس از این شکایت خیلی زود تیم ویژه‌ای ازکارآگاهان جنایی پلیس آگاهی البرز تشکیل شد و به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که مشخص شد مردی با یک خودروی سمند به مقابل خانه دخترک آمده و با ضرب و شتم و به زور او را ربوده است.

سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز با اعلام این خبر گفت: در نخستین گام بلافاصله تصاویر دوربین‌های مداربسته محل حادثه مورد بازبینی قرار گرفت و تصویر مرد آدم ربا به‌دست آمد در همین موقع شاکی با دیدن چهره مرد آدم ربا او را شناخت و مشخص شد وی همسر صیغه‌ای همسر سابقش است.

با این سرنخ کارآگاهان بلافاصله محل زندگی متهم در منطقه قلعه حسن خان را شناسایی کردند و در کمتر از ۴۸ ساعت در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

مرد جوان در بازجویی‌ها خیلی زود به‌جرم خود اعتراف کرد و گفت: طراح این نقشه همسرم بود او به من گفت همسر سابقش مردی ثروتمند است و برای اینکه از وی اخاذی کنیم نقشه ربودن دخترش را اجرا کردیم. با اعترافات متهم، همسر صیغه‌ای او نیز دستگیر شد و پس از اعتراف هر دو متهم برای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید