برادرکشی در حمایت از مادر

برادرکشی در حمایت از مادر

برادرم یک قمه کوچک داشت و چند ضربه به من زد. من هم چاقویی از آشپزخانه برداشتم و به دفاع از خودم چند ضربه زدم. اما واقعاً قصدم قتل برادرم نبود.

کد خبر : ۹۳۵۵۳
بازدید : ۱۷۶۶

متهم

مرد جوانی که برادرش را به قتل رسانده بود با اعلام گذشت مادرش و سه فرزند مقتول از مجازات مرگ رهایی یافت. رسیدگی به این پرونده از ساعت یک بامداد شنبه ۱۹ مهر سال گذشته و با گزارش مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در خصوص قتل مرد ۲۷ ساله‌ای به بازپرس ساسان غلامی آغاز شد.

قتل در خانه‌ای در حال ساخت رخ داده بود و عامل این جنایت که برادر مقتول بود با ضربات چاقو مجروح شده بود.

برادر مجروح برای درمان به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی در تحقیقات به جنایت ناخواسته اعتراف کرد. او گفت: برادرم سه فرزند دارد و در این ساختمان نیمه ساز، کار می‌کرد. من هم مدتی است که به همین ساختمان نیمه ساز آمدم و همراه برادرم کار می‌کردم.

او ادامه داد: مدتی که گذشت متوجه شدم همسر برادرم با مادرم مشکل دارد و با او بدرفتاری می‌کند، من برای حمایت از مادرم به همسر برادرم گفتم مراقب رفتارهایت باش و با مادرم درست برخورد کن، اما همین موضوع باعث شد که همسر برادرم کینه مرا به دل بگیرد.
بعد هم عکسی از خود و بچه‌اش در فضای مجازی منتشر کرد، اما به دروغ گفت این عکس را من منتشر کرده‌ام.

متهم به قتل ادامه داد: بعد از مدتی برادرم این عکس را دید و به سراغ من آمد. به او گفتم من عکس را منتشر نکرده‌ام. اما برادرم قبول نمی‌کرد و می‌گفت تو آبروی ما را برده‌ای و سر همین موضوع دعوایمان شد. برادرم یک قمه کوچک داشت و چند ضربه به من زد.
من هم چاقویی از آشپزخانه برداشتم و به دفاع از خودم چند ضربه زدم. اما واقعاً قصدم قتل برادرم نبود. با اعتراف متهم جوان به جنایت، او به بازسازی صحنه قتل پرداخت و در حالی که پرونده تکمیل شده و قرار بود بزودی کیفرخواستش صادر شود، مادر و سه فرزند مقتول از قصاص متهم گذشت کردند.

با بخشش متهم، او بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهد رفت تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید