درز اطلاعات جدید از گلکسی M۳۲

درز اطلاعات جدید از گلکسی M۳۲

در شمار بهترین گوشی‌های سامسونگ ۲۰۲۱ و در سال جدید، خانواده گوشی‌های سری ام سامسونگ یا بهترین گوشی‌های سری M سامسونگ بسیار جلب توجه می‌کنند.

کد خبر : ۹۳۶۳۹
بازدید : ۳۹۷۳
اطلاعات جدیدی از گلکسی M۳۲ به بیرون درز کرد
فرادید | سامسونگ در سالیان اخیر توجه ویژه‌ای به بحث باتری در گوشی‌های هوشمند داشته است. کمپانی کره‌ای حتی در این مورد گلکسی ام ۵۱ را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان رده ۲۰۲۱ با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی روانه بازار‌ها کرده است.

اما در شمار بهترین گوشی‌های سامسونگ ۲۰۲۱ و در سال جدید، خانواده گوشی‌های سری ام سامسونگ یا بهترین گوشی‌های سری M سامسونگ بسیار جلب توجه می‌کنند.

به گزارش فرادید؛ در شرایطی که همه نگاه‌ها جلب گوشی‌های سری A و جدیدترین موارد معرفی شده آن از جمله گلکسی A۳۲ به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G دنیا است، سامسونگ در حال توسعه خانواده ام و کار روی گلکسی ام ۳۲ است که از قضا ارتباط نزدیکی با سری A دارد و از جمله بهترین باتری گوشی ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.

طراحی

اطلاعات جدیدی از گلکسی M۳۲ به بیرون درز کرد
گفته می‌شود که گوشی سامسونگ m۳۲ نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی گوشی‌ای ۳۲ است، زیرا از زبان طراحی تقریباً یکسانی بهره برده‌ اند. پنل پشتی و فریم گوشی m۳۲ از پلاستیک ساخته شده و در پنل پشتی ماژول یکپارچه دوربین به چشم نمی‌خورد و سنسور‌ها به صورت جداگانه روی بافت پنل پشتی جای گرفته‌اند.
پنل جلو هم از بریدگی ناچ استایل برای میزبانی دوربین سلفی استفاده می‌کند. سنسور اثرانگشت در گوشی m۳۲ سامسونگ به صورت اپتیکال در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد و همچنین تم رنگی مشکی، سفید، آبی و بنفش برای آن لحاظ می‌شود .

دوربین

اطلاعات جدیدی از گلکسی M۳۲ به بیرون درز کرد
گلکسی M۳۲ در مجموع دارای ۵ دوربین است. در بخش جلوی گوشی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به‌صورت ناچ قطره‌ای خودنمایی می‌کند. در بخش پشتی، گلکسی‌ای ۳۲ میزبان دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است.

این گوشی در بخش دوربین فارغ از سنسور سلفی ۲۰ مگاپیکسلی از دوربین چهارگانه اصلی شامل بر دوربین‌های ۶۴/۸/۵/۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. فارغ از این همچنان در سال جدید انتظار ارائه برخی محصولات دیگر از سوی سامسونگ در خانواده ام را داریم.

باتری

اطلاعات جدیدی از گلکسی M۳۲ به بیرون درز کرد
این گوشی هوشمند از یک باتری ۶ هزار میلی آمپرساعتی بهره‌مند است. اخیرا یک باتری جدید محصول سامسونگ از سوی پایگاه معتبر DEKRA تاییدیه امنیت دریافت کرده است و با شماره مدل EB-BM۳۲۵ABN در ظرفیت ۵۸۳۰ میلی آمپر ساعت ثبت شده است. البته احتمالا کره ای‌ها بنابر مصالح بازاریابی و موارد اینچنینی از ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده خواهند کرد.

نمایشگر

اطلاعات جدیدی از گلکسی M۳۲ به بیرون درز کرد گوشی سامسونگ m۳۲ به یک نمایشگر سوپر آمولد ۶.۴ اینچی مجهز خواهد شد که رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل بر اینچ را ارائه خواهد داد. از دیگر مشخصات قابل توجه نمایشگر می‌توان به نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت اشاره کرد. بعلاوه، ۸۴.۶ درصد مساحت پنل جلو نیز به نمایشگر اختصاص داده شده است.

قیمت

قیمت گوشی m۳۲ هنوز به طور دقیق مشخص نشده، زیرا هنوز گوشی m۳۲ به بازار موبایل معرفی نشده است؛ اما با در نظر داشتن برچسب قیمتی نسخه‌های پیشین می‌توان گفت گوشی سامسونگ m۳۲ قیمت تقریبی در بازه‌ی ۳۰۰ دلار خواهد داشت. قیمت گلکسی m۳۲ یکی از نقاط قوت و مشخصه‌های محبوبیت این نسخه خواهد بود که در کنار سایر ویژگی‌هایش یک امتیاز در بین سایر رقیبان برای آن تلقی می‌شود.

ارزش خرید

بازار میان‌رده‌ها همیشه میزبان نسخه‌های جدید اقتصادیست، زیرا کاربران زیادی پیوسته به دنبال گوشی‌های جدید با قیمت مناسب هستند. مهمان جدید این بازار، گوشی سامسونگ گلکسی m۳۲ خواهد بود که ارزش خرید بالایی دارد و براساس گزارشات نسبت به نسخه پیشین خود بهبود‌هایی داشته است. با خرید گوشی m۳۲ می‌توان با یک تیر دو نشان را هدف گرفت؛ هم می‌توان هزینه کمتری نسبت به قیمت گوشی‌های سامسونگ دیگر صرف کرد و هم می‌توان از یک مدل خوش ساخت که پاسخگوی نیاز‌های کاربری روزانه بوده نیز بهره‌مند شد..
اطلاعات جدیدی از گلکسی M۳۲ به بیرون درز کرد سامسونگ اوایل سال میلادی چدید از گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا به عنوان شماری از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ نیز رونمایی به عمل آورد و در ادامه گلکسی A۱۲ و گلکسی M۰۲ را به عنوان ارزان‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۱ ارائه کرد. همچنین در ادامه و در دنیای بهترین گوشی‌های تاشو انتظار رونمایی از دو محصول موردانتظار سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ را داریم.

برخی شایعات از این حکایت دارد که گلکسی ام ۳۲ بر مبنای گلکسی‌ای ۳۲ توسعه خواهند یافت. در صورتی که این اطلاعات درسد باشد باید انتظار یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپرامولد با نرخ رفرش ریت ۹۰ هرتز را داشته باشیم که با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI ۳ عرضه می‌شود.

هنوز جزئیات زیادی درباره‌ی گلکسی M۳۲ در دسترس نیست؛ اما احتمالا به‌زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد. باید دید در سال ۲۰۲۱ رقابت سامسونگ در بازار میان رده با بهترین گوشی‌های سونی ۲۰۲۱، قیمت بهترین گوشی‌های موتورولا و بهترین گوشی‌های ال جی و در بازار پرچمداران با بهترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۱، بهترین گوشی‌های وان پلاس و بهترین گوشی‌های هواوی ۲۰۲۱ به کجا خواهد کشید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید