پراید زیر قطار له شد

پراید زیر قطار له شد

به نظر می‌رسید در لحظات اولیه برخورد قطار با خودرو دختر جوان از خودرو به بیرون پرتاب شده و کمی دورتر در حاشیه خاکی افتاده و بشدت زخمی شده بود.

کد خبر : ۹۳۶۹۰
بازدید : ۲۱۶۷

تصادف پراید با قطار

برخورد قطار مسافربری با یک پراید دختر و پسرجوان را راهی بیمارستان کرد. سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره این حادثه گفت:

ساعت ٢:١٢ دقیقه بامداد سه‌شنبه یک مورد حادثه برخورد قطار با یک دستگاه خودرو سواری روی ریل خط آهن شهر ری به سمت ورامین، حدود دو کیلومتر پس از ایستگاه راه‌آهن شهر ری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن مأموران آتش‌نشانی دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که قطار مسافربری روی خط آهن در حال حرکت بوده که با یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد کرده و ضمن متلاشی کردن خودرو در حالی که یک دختر و پسر حدوداً ۱۸ ساله سرنشین خودرو بودند مسافتی آن را با خود روی ریل کشانده بود.

ملکی اظهار کرد: به نظر می‌رسید در لحظات اولیه برخورد قطار با خودرو دختر جوان از خودرو به بیرون پرتاب شده و کمی دورتر در حاشیه خاکی افتاده و بشدت زخمی شده بود، مرد جوان نیز داخل خودروی متلاشی محبوس و گرفتار شده بود که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرده و پس از مدتی تلاش با برش قطعات خودرو او را خارج کردند؛ از آنجا که پسر جوان نیز بشدت زخمی شده بود هر دو نفر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. تحقیقات از سوی مسئولان راه‌آهن و نیروی انتظامی برای بررسی علت حادثه ادامه دارد.
پراید زیر قطار له شد
پراید زیر قطار له شد
پراید زیر قطار له شد
تصادف مرگبار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید