شیطان زانتیا سوار؛ تجاوز به زنان در اتوبان بهشت زهرا

شیطان زانتیا سوار؛ تجاوز به زنان در اتوبان بهشت زهرا

پلیس در جست وجوی قربانیان احتمالی راننده شیطان صفتی است که زنان را به جاده بهشت زهرا می‌برد و ...

کد خبر : ۹۳۸۰۲
بازدید : ۵۰۳۱

متجاوز

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پلیس در جست وجوی قربانیان احتمالی راننده زانتیا سواری است که با تخریب در‌های خودرو، دختران و زنان را در جاده بهشت زهرا طعمه نقشه شیطانی خود قرار داد.

به نقل از پلیس، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری افزود: ساعت ۶ عصر ۲۳ دی سال گذشته زن جوانی برای شکایت از راننده شیطان صفتی به اداره پلیس مراجعه کرد و توضیح داد از عبدل آباد به سمت منزل (خانی آباد) سوار خودروی عبوری پژو شدم.

وی به نقل از شاکی ادامه داد: داخل ماشین به غیر از او مسافر دیگری هم بود که پس از طی مسافتی پیاده شد و راننده با این بهانه که ترافیک است تغییر مسیر داد.

زن قربانی به پلیس گفت: بعد از طی مسافتی که از مسیر کاملاً منحرف شده بود به او اعتراض کردم، اما او بدون توجه به اعتراض من به مسیرش ادامه داد و به سمت اتوبان بهشت زهرا رفت. در‌های ماشین از داخل باز نمی‌شد و التماس‌های من نیز کارساز نشد، لذا راننده پس از اجرای نقشه شیطانی‌اش مجدد به راه افتاد و مرا در نزدیکی خانه‌ام
رها کرد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با شکایت زن ۴۰ ساله، کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل وقوع جرم به ادعای شاکی، موفق شدند شماره پلاک چندین خودروی پژو را به دست آورند و از سویی با کمک قربانی به چهره نگاری از متهم بپردازند، اما مشخصات هیچ یک از مالکان خودرو‌های مذکور با مرد شیطان صفت شباهت نداشت.

اظهارات شاکی دوم

وی افزود: در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت شامگاه ۲۶ بهمن سال گذشته نیز دختر ۲۲ ساله‌ای به اداره پلیس رفت و از قربانی شدنش توسط راننده خودرویی شکایت کرد و گفت: از متروی شریعتی سوار خودرویی شدم که به نظرم پژو ۴۰۵ بود.
شاکی دوم چنین توضیح داد: به غیر از من، سه مسافر دیگر هم سوار خودرو بودند و راننده پس از پیاده کردن آخرین مسافر، تغییر مسیر داد و در برابر اعتراض هایم، مرا تهدید کرد. دختر قربانی با اشاره به این که راننده در جاده بهشت زهرا به او تجاوز و در نزدیکی خانه‌اش رهایش کرده مشخصات راننده را حدوداً ۵۰ ساله، با سری کچل، قد بلند و نسبتا لاغراندام اعلام کرد.

سرنخ اصلی در اظهارات شاکی سوم

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در حالی که دختر جوان نیز ادعا می‌کرد که راننده پژو او را مورد آزار و اذیت قرار داده است، کارآگاهان با سومین شکایت مواجه شدند. اگرچه مشخصات مرد شیطان صفت و خودرواش مشابه با دو قربانی دیگر بود، اما سومین قربانی سرنخ اصلی را به دست کارآگاهان داد.

قربانی سوم افزود: خودروی مرد شیطان صفت زانتیا بود و به غیر از من نیز مسافران دیگری داشت. او پس از این که مسافرانش را پیاده کرد، مرا به سمت جاده بهشت زهرا برد و آن جا مورد آزار و اذیت قرار داد و مجدد در نزدیکی خانه‌ام پیاده کرد.

سرهنگ نثاری گفت: طبق اطلاعات سومین قربانی، خودرو زانتیا بوده و دوقربانی دیگر به اشتباه آن را پژو شناسایی کرده بودند. با این سرنخ، تحقیقات روی خودرو‌های زانتیا متمرکز شد و در نهایت کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی مرد شیطان صفت شدند و او را بازداشت کردند.
وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد مرد زانتیا سوار تا به حال دو بار ازدواج کرده که هر دو به جدایی ختم شده است. همچنین او با تخریب دستگیره‌های خودرواش از داخل، راه را برای فرار قربانیان بسته و نقشه‌اش را اجرا کرده بود.

چهارمین شاکی پرونده تجاوز زانتیا سوار

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اشاره به مراجعه چهارمین خانم قربانی اظهار کرد: در حالی که متهم میان سال بازداشت شده بود، زن جوان دیگری مانند سه قربانی دیگر از مرد زانتیا سوار شکایت کرد. قربانی مذکور توضیح داد: زمانی که راننده زانتیا قصد اجرای نقشه‌اش را داشت مقاومت کردم و او با ضربه‌ای به سرم مرا بی‌هوش و نقشه‌اش را اجرا کرد؛ ضربه‌ای که باعث شد جمجمه‌ام ترک بردارد و پرده گوشم پاره شود.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: با دستگیری متهم میان سال، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرد تا شاکیان احتمالی در صورت شناسایی به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران یا اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۱۶ پلیس آگاهی تماس بگیرند.

سرهنگ نثاری تاکید کرد: پلیس این اطمینان را به شاکیان می‌دهد که مشخصات و هویت آن‌ها برملا نخواهد شد و شکایت آن‌ها بدون بروز مشکل پیگیری می‌شود.
منبع: روزنامه خراسان به نقل از ایرانا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید