لندکروزر ۲۰۲۲؛ چهرهای متفاوت از تویوتا
چراغهای اصلی جلو برخلاف گذشته؛ کاملا باریک طراحی شده اند و حضور یک نوار ال ایی دیی نورانی در گرافیک داخلی آن نیز موجب شده تا قسمت دماغه لندکروزر جدید کاملا متفاوت دیده شود.
کد خبر :
۹۴۷۰۶
بازدید :
۵۴۲۷۳
سرانجام پس از هفتهها حدس و گمانه زنی تصاویر رسمی مربوط به تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ منتشر شد. محصول نهایی کاملا به نمونههای رندر شده شباهت دارد و جذابیتهای خاصی را پیش روی مخاطب قرار میدهد.
چراغهای اصلی جلو برخلاف گذشته؛ کاملا باریک طراحی شده اند و حضور یک نوار ال ایی دیی نورانی در گرافیک داخلی آن نیز موجب شده تا قسمت دماغه لندکروزر جدید کاملا متفاوت دیده شود.
چراغهای اصلی جلو برخلاف گذشته؛ کاملا باریک طراحی شده اند و حضور یک نوار ال ایی دیی نورانی در گرافیک داخلی آن نیز موجب شده تا قسمت دماغه لندکروزر جدید کاملا متفاوت دیده شود.
پیشرانه ۶ سیلندر با اسب بخار بیشتر
یکی از مهمترین تغییرات این محصول جدید، جایگزینی پیشرانه ۵.۷ لیتری ۸ سیلندر تفس طبیعی نسل قبل با نمونه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توربوشارژ ۴۰۹ اسب بخاری است که ۶۵۰ نیوتن متر نیز گشتاور دارد. به رغم ۲ سیلندر کمتر، مشاهده میکنیم که مجموع خروجی ۳۰ اسب بخار افزایش داشته و گشتاور نیز تقریبا ۱۰۸ نیوتن متر بهبود یافته است.
کاهش ۲۰۰ کیلوگرمی وزن در مقایسه با لندکروزر LC۲۰۰ و هچنین کاهش ۱۰ درصدی آلایندگی هوا از دیگر دستاوردهای این محصول جدید است.
باتوجه به اخبار موجود، احتمال ارائه پیشرانه ۳.۳ لیتری توربودیزل با ۳۰۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر ویژه برخی بازارهای خاص نیز برای لندکروزر ۲۰۲۲ مدنظر قرار دارد. موتور بنزینی با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک هماهنگ میشود و خودرو طی ۶.۷ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت میرسد. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن استاندارد ارائه میشود.
سیستم تعلیق بروزرسانی شده و سامانه هوشمند نمایش و انتخاب تنظیمات مناسب آفرود کیفیت رانندگی در مسیرهای دشوار را به میزان چشمگیری ارتقا داده است.
کاهش ۲۰۰ کیلوگرمی وزن در مقایسه با لندکروزر LC۲۰۰ و هچنین کاهش ۱۰ درصدی آلایندگی هوا از دیگر دستاوردهای این محصول جدید است.
باتوجه به اخبار موجود، احتمال ارائه پیشرانه ۳.۳ لیتری توربودیزل با ۳۰۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر ویژه برخی بازارهای خاص نیز برای لندکروزر ۲۰۲۲ مدنظر قرار دارد. موتور بنزینی با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک هماهنگ میشود و خودرو طی ۶.۷ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت میرسد. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن استاندارد ارائه میشود.
سیستم تعلیق بروزرسانی شده و سامانه هوشمند نمایش و انتخاب تنظیمات مناسب آفرود کیفیت رانندگی در مسیرهای دشوار را به میزان چشمگیری ارتقا داده است.
کابین فناورانه
در فضای داخل کابین نیز باید به امکان انتخاب آپشن نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم سرگرمی اشاره کرد. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژ بی سیم، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر هدآپ، فرمان با قابلیت تنظیم الکتریکی، بهبود دهنده هوای داخل کابین، ورود با استفاده از سنسور اثر انگشت و ... از دیگر جذابیتهای فناورانه این خودرو است.
در بخش ایمنی نیز میتوان به کروز کنترل تطبیقیف نور بالای تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد.
در تصاویر تریمهای مختلف که البته هنوز بطور دقیق اطلاعات تفکیکی آنها ارائه نشده، را مشاهده میکنید، اما یکی از تریمها مربوط به نسخه ۷۰ سالگی لندکروزر میشود که تویوتا قبلا همین نسخه را با پرادو ویژه بازار ژاپن نیز معرفی کرده بود که اینجا بدان پرداخته شد.
در بخش ایمنی نیز میتوان به کروز کنترل تطبیقیف نور بالای تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد.
در تصاویر تریمهای مختلف که البته هنوز بطور دقیق اطلاعات تفکیکی آنها ارائه نشده، را مشاهده میکنید، اما یکی از تریمها مربوط به نسخه ۷۰ سالگی لندکروزر میشود که تویوتا قبلا همین نسخه را با پرادو ویژه بازار ژاپن نیز معرفی کرده بود که اینجا بدان پرداخته شد.
۰