ماجرای دستگیری قاتل ادمین فن‌پیج بهنوش بختیاری

ماجرای دستگیری قاتل ادمین فن‌پیج بهنوش بختیاری

تلاش ۲۷ روزه پلیس برای دستگیری قاتل ادمین ۲۸ ساله فن پیج بهنوش بختیاری بی نتیجه ماند. تا اینکه پلیس استان مرکزی اعلام کرد که قاتل را در یک مرغداری، حوالی شهرستان اراک دستگیر کرده است. قاتل فراری، مسلح بود و تلاش پلیس ۳ ساعت طول کشید. 

کد خبر : ۹۶۹۲۶
بازدید : ۴۷۴۰۴
فرادید | اواسط تیرماه امسال بود که بهنوش بختیاری با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام اش، خبر از قتل ادمین یکی از فن پیج‌های خود داد. او که مقتول را حاج آقا همتی معرفی کرده بود، پس از ۲۴ ساعت مشخص شد که اشتباه کرده است. اما با این حال پلیس با وجود شناسایی متهم، موفق به دستگیری او نشد، تا اینکه در نهایت قاتل در یک مرغداری در اراک شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش فرادید؛ فردین، ادمین فن پیج بهنوش بختیاری که با ضربات چاقو کشته شده بود، جسدش را هفدهم تیرماه، حوالی انتهای بزرگراه شهید خرازی پیدا کردند. جسد را یک زوج که در آن محدوده مشغول سلفی گرفتن بودند، پیدا کردند. آن‌ها پس از زوم کردن عکس شان، جسدی را پشت سرشان مشاهده کردند و موضوع را با پلیس در جریان گذاشتند.

پس از ورود پلیس به محل حادثه و شناسایی جسد، تحقیقات محلی آغاز شد. یکی از اهالی منطقه به پلیس گفته بود که ساعتی قبل از پیدا شدن جسد، خودروی پژویی را در اطراف محل حادثه دیده که لکه‌های خون روی آن به چشم می‌خورد.

پس از این جستجوها، بالاخره پلیس موفق شد، متهم را شناسایی کند.

پلیس اعلام کرد که مقتول مدیرعامل یک شرکت بود و شوهر منشی شرکت، مضنون به قتل است.

ماجرای دستگیری قاتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری
دستگیری قاتل مسلح در اراک!

تلاش ۲۷ روزه پلیس برای دستگیری قاتل فردین، ادمین ۲۸ ساله فن پیج بهنوش بختیاری بی نتیجه ماند. تا اینکه پلیس استان مرکزی اعلام کرد که قاتل را در یک مرغداری، حوالی شهرستان اراک دستگیر کرده است.

اما نکته عجیب اینجا است که قاتل فراری، مسلح بوده و تلاش پلیس برای دستگیری او ۳ ساعت طول کشیده است.
ماموران انتظامی در بررسی های اولیه متوجه شدند که فرد مسلح، تحت تاثیر مصرف ماده مخدر شیشه قرار دارد.

سردار حسن مفخمی‌شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی در این رابطه می‌گوید: با توجه به وضعیت روحی قاتل مسلح، ۳ سناریو برای پلیس متصور بود، نخست آنکه متهم اقدام به‌خودزنی کند، یا آنکه برای فرار با مأموران انتظامی به‌صورت مسلحانه درگیر شود یا اقدام به گروگانگیری کارگر مرغداری کند که در اتاقی در آنجا مخفی شده بود که با توجه به اهمیت موضوع، تلاش برای خلع سلاح و دستگیری متهم آغاز شد.

طبق گفته این مقام انتظامی، در طول ۳ ساعت مذاکره قاتل حاضر نبود که خودش را تسلیم کند، اما در ادامه او راضی شد با تحویل دادن اسلحه‌اش خودش را تسلیم کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفته که علاوه بر اسلحه کلاشینکف، از قاتل ۶۵ فشنگ جنگی نیز کشف شد.

علت قتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری چه بود؟

گرچه بهنوش بختیاری ابتدا علت قتل ادمین فن پیج اش را اختلافات مالی عنوان کرده بود. اما تحقیقات پلیسی نشان داد که انگیزه قتل اختلاف میان منشی، شوهر منشی [قاتل]و مدیرعامل شرکت [مقتول]بوده است.

همسر قاتل در این رابطه به پلیس گفته که «همسرم مرد شکاکی بود و مدام به من سوء‌ظن داشت. من برای انجام کار‌های شرکت با مدیرعامل مراوداتی داشتم، اما شوهرم به من بدگمان شده بود. من هم ناچار شدم در این‌باره با مدیرعامل صحبت کنم. اما او بعد از شنیدن این موضوع عصبانی شد و گفت شوهرم حق ندارد به او تهمت بزند.»

او همچنین می‌گوید که از آن روز آن‌ها با یکدیگر اختلاف داشتند تا اینکه با بالا گرفتن اختلافات شوهرم گفت دیگر نباید سر کار بروم. در این شرایط بود که از رئیسم خواستم با شوهرم صحبت کند و بگوید که رابطه ما کاری است.

طبق گفته منشی شرکت مقتول، روز حادثه شوهرش و مدیرعامل شرکت حوالی غرب تهران قرار گذاشتند تا با هم صحبت کنند، اما بعد از آن بود که دیگر از شوهرش خبری نشد و بعد متوجه شده که مدیرعامل شرکت به قتل رسیده است.
۰
نظرات بینندگان
  • حمید ارسالی در

    همیشه پای یک زن درمیان است

  • haray ارسالی در

    رابطه اگر کاری بود٬راحت قطع میشد.شاید اگر منشی از رئیس شرکت تقاضا نمیکرد که با شوهرش حرف بزنه که رابطه شون کاری هستش٬طرف الان زنده بود.

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید