غرق شدن سه عضو یک خانواده در سد آزادی دالاهو

غرق شدن سه عضو یک خانواده در سد آزادی دالاهو

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: جسد یکی از غرق شدگان از آب بیرون کشیده شد و برای یافتن سایر اجساد نیز نیرو‌های هلال احمر و آب منطقه‌ای در محل سد حضور دارند و هماهنگی‌های لازم انجام شده تا غواص به منطقه اعزام شود.

کد خبر : ۹۷۳۵۶
بازدید : ۵۴۰۲

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: بعد ازظهر دیروز (سه شنبه) سه عضو یک خانواده یکی پس از دیگری در سد آزادی این شهرستان غرق شدند.

یدالله شکری افزود: اعضای این خانواده برای سیاحت به اطراف سد آزادی در شهرستان دالاهو رفته بودند که به دلیل ناآشنایی به فنون شنا، سه نفر از آنان جان باختند.

وی با بیان اینکه غرق شدگان سه برادر هستند ادامه داد: با توجه به غرق شدن نفر اول، ۲ نفر دیگر نیز به کمک می‌روند که به دلیل نداشتن مهارت غرق شدند.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: جسد یکی از غرق شدگان از آب بیرون کشیده شد و برای یافتن سایر اجساد نیز نیرو‌های هلال احمر و آب منطقه‌ای در محل سد حضور دارند و هماهنگی‌های لازم انجام شده تا غواص به منطقه اعزام شود.

شکری اظهار داشت: این خانواده از اهالی بخش زمکان شهرستان ثلاث باباجانی هستند و به دلیل نزدیکی سد آزادی به این شهرستان، مردم به اطراف این سد سفر می‌کنند.

سد آزادی از جنس سنگ‌ریزه‌ای با هسته‌رسی است و در بخش گهواره شهرستان دالاهو قرار دارد سد آزادی در فاصله ۹۰ کیلومتری کرمانشاه و ۷۰ کیلومتری مرکز شهرستان ثلاث باباجانی، بر روی رودخانه زمکان ساخته شده است و برای احداث آن ۷۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حجم مخزن این سد ۷۰ و نیم میلیون متر مکعب است و تأثیر بسزایی در گسترش فعالیت‌های اقتصادی در حوزه کشاورزی را ایجاد کرده است. شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید