اینفوگرافی/۱۰ نکته دیگر برای چاقی سریع

اینفوگرافی/۱۰ نکته دیگر برای چاقی سریع

اگر واقعا خواهان چاق شدن در یک هفته هستید می‌توانید شِیک‌های افزایش وزن را امتحان کنید. این پروتئین شیک‌ها حاوی پروتئین کربوهیدرات و کالری بسیار زیاد است.
کد خبر: ۹۸۲۳۶
بازدید : ۱۷۲۰
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

فرادید| ترکیب دریافت کالری زیاد با تمرینات بدنی سنگین، دو عامل مهم است. با این حال در اینجا ۱۰ راهنمایی برای چاق شدن ارائه می‌شود:

۱- قبل از وعده‌های غذایی آب ننوشید. این می‌تواند شکم شما را پر کند و دریافت کالری کافی را برای شما سخت‌تر کند.

۲- بیشتر بخورید در هر زمان که می‌توانید غذا یا غذای اضافی بخورید، مثلا قبل از خواب.

۳- شیر بنوشید. نوشیدن شیر کامل برای رفع تشنگی یک راه ساده برای دریافت پروتئین و کالری با کیفیت بالا است.

۴- اگر واقعا خواهان چاق شدن در یک هفته هستید می‌توانید شِیک‌های افزایش وزن را امتحان کنید. این پروتئین شیک‌ها حاوی پروتئین کربوهیدرات و کالری بسیار زیاد است.
اینفوگرافی/۱۰ نکته دیگر برای چاقی سریع
۵- برای چاق شدن سریع از بشقاب‌های بزرگتر استفاده کنید. قطعا از بشقاب‌های بزرگ استفاده کنید اگر قصد دارید کالری بیشتری دریافت کنید، زیرا بشقاب‌های کوچکتر باعث می‌شود مردم به طور خودکار کمتر غذا بخورند.

۶- به قهوه خود خامه اضافه کن. این یک روش ساده برای اضافه کردن کالری بیشتر است.

۷- برای افزایش وزن، کراتین مصرف کنید. مکمل ساختاری کراتین مونوهیدرات می‌تواند به شما کمک کند که مقدار کمی وزن عضلانی خود را افزایش دهید.

۸- خوب بخوابید. خواب درست است برای رشد عضله بسیار مهم است.

۹- پروتئین خود را اول بخورید و سبزیجات را در آخر مصرف کنید. اگر مخلوطی از غذا‌ها را در بشقاب خود دارید، ابتدا غذا‌های غنی از کالری و پروتئین را مصرف کنید و در آخر سبزیجات را بخورید.

۱۰- سیگار نکشید. افراد سیگاری کمتر از افراد غیر سیگاری وزن اضافه می‌کنند و ترک سیگار اغلب منجر به چاق شدن می‌شود.

برچسب ها: چاق شدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
از میان اخبار
نگاه
تازه‌‌ترین عناوین