ویدئو/ ماجرای صیغه محرمیت محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی

ویدئو/ ماجرای صیغه محرمیت محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی

آنجا بنده خانم رز رضوی که دوست صمیمی دخترم ملیکا است را نوشتم و یک صیغه محرمیت خواندیم و در آنجا چیز معمولی هم بود؛ و هر کدام از پاسپورت‌ها رو به نام یکی نوشته بودند.

کد خبر : ۹۸۵۹۷
بازدید : ۴۱۵۹۶

محمدرضا شریفی نیا در ۲۵ خرداد سال ۱۳۳۴ در تهران متولد شد. محمدرضا شریفی نیا همسر سابق آزیتا حاجیان؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است. محمدرضا شریفی نیا مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد. محمدرضا شریفی نیا فراگیری تئاتر و بازی در نمایش‌ها را از اواسط دهه ۱۳۵۰ شروع کرد.

محمدرضا شریفی نیا یکی از بازیگران قدیمی ایرانی است که همیشه حواشی به دنبال او بوده است. محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی نخستین بازی خود را در سریال "ملکوت" ایفا کرد و در این سریال نقش نوه‌ی محمدرضا شریفی نیا را بازی کرد.

رز رضوی این روز‌ها نیز در مجموعه کلاه پهلوی و در کنار محمدرضا شریفی نیا بازی می‌کند، همچنین این دو بازیگر، در سریال‌های مختارنامه و فیلم سینمایی اخراجی‌های ۳ با یکدیگر همبازی بوده اند.

اخیرا شایعه‌ای در اینترنت دست به دست می‌شد که در آن عنوان شده بود، رز رضوی با آقای محمد رضا شریفی نیا ازدواج کرده اند. این شایعه خاطر این دو بازیگر عزیز را مکدر کرده بود و پس از تکذیب در اولین قسمت از برنامه دورهمی فصل سوم آقای شریفی نیا این موضوع را روشن کرد.

ماجرای صیغه محرمیت محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی چه بوده است؟

صیغه محرمیت محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه: محمدرضا شریفی نیا در قسمت اول از فصل سوم برنامه دورهمی از ماجرای صیغه محرمیت خود با رز رضوی پرده برداشت. آقای شریفی نیا در این کلیپ میگویند با توجه به شایعاتی که در اینترنت در این رابطه درست شده است ترجیح میدهم این موضوع را شفاف سازی کنم.
چند سال پیش سهمیه‌ای به هنرمندان تعلق گرفت تا بتوانند با هزینه خودشان به مکه سفر کنند و البته این سفر فقط خارج از نوبت بود و هزینه آن با خود هنرمندان بوده است.
وقتی آنجا بودیم یکی از بازیگران وقتی پاسپورتش را نشان داد زد زیر گریه و که چرا و این یعنی چی و …؛ و وقتی قانون را فهمیدیم یکی از بازیگران را به عنوان محرم نوشته بودند توی پاسپورتشون آن آقا آمد و گفتن قانون است که خانم‌های زیر ۴۰ سال وقتی میخوان برن مکه باید محرم داشته باشند.

با توجه به قانون وجود یک فرد محرم، باید هر خانم یک محرم همراه خود می‌داشت و دخترم ملیکا که بنده با او بودم و هر کدام از آقایان نیز یک خانم را تحت محرمیت خود قرار دادند. آنجا بنده خانم رز رضوی که دوست صمیمی دخترم ملیکا است را نوشتم و یک صیغه محرمیت خواندیم و در آنجا چیز معمولی هم بود؛ و هر کدام از پاسپورت‌ها رو به نام یکی نوشته بودند.

و هر کدوم از بچه‌ها …؛ و یه صیغه نامه می‌نوشتند و برای این بود که بتوانند آنجا ورود کنند؛ و این طبیعی هستش اونجا البته برای بنده پیامد داشت. بلافاصله یک روزنامه‌ای در تهران شیطنت کرده بود و نوشته بود که آقای شریفی نیا و خانم رز رضوی با هم ازدواج کرده اند و برای ماه عسل هم رفتن مکه.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید