بازگشت عادل فردوسی‌پور چقدر جدی است؟

بازگشت عادل فردوسی‌پور چقدر جدی است؟

رئیس جدید صداوسیما در حالی می‌گوید که عادل فردوسی‌پور می‌تواند به تلویزیون برگردد که او در طول ۳۱ ماه گذشته به تهیه کنندگی برنامه ۱۲۰ برای شبکه ورزش و نریشن خوانی برای این برنامه مشغول بود. اما آیا برنامه نود دوباره شروع خواهد شد؟

کد خبر : ۹۹۲۲۱
بازدید : ۷۳۵۳

فرادید | حدود سه سال قبل بود که برنامه ۹۰ با اجرای عادل فردوسی پور از آنتن شبکه ۳ کنار گذاشته شد. در این مدت بسیاری از سیاسیون و فعالان ورزشی تلاش کردند تا عادل و برنامه محبوب اش را دوباره به آنتن برگردانند. اما هیچ گاه موفق نشدند. حالا هم پیمان جبلی، رئیس جدید سازمان صداوسیما می‌گوید که عادل فردوسی پور منعی برای بازگشت به رسانه ملی ندارد.

به گزارش فرادید؛ جبلی که روز‌های اخیر به خوزستان سفر کرده بود، در پاسخ به درخواست هواداران تیم فولاد و نفت آبادان مبنی بر بازگشت عادل فردوسی پور گفت که اولاً سلام من را به همه هواداران برسانید. ثانیاً از نظر ما منعی ندارد و فردوسی پور می‌تواند به صداوسیما برگردد.

البته او دقیق نگفت که منظورش از بازگشت فردوسی پور به صداوسیما چیست و اشاره‌ای هم به از سرگیری برنامه ۹۰ نکرد.

در این میان عادل فردوسی پور نیز هنوز واکنشی به صحبت‌های پیمان جبلی، رئیس جدید صداوسیما نشان نداده است.

اما هواداران فوتبال و برنامه ۹۰ امیدوارند که منظور جبلی، احیای دوباره برنامه پرطرفدار نود و اجرای عادل فردوسی پور بوده باشد.

بازگشت عادل فردوسی‌پور چقدر جدی است؟ محدودیت عادل فردوسی پور برطرف شد؟

رئیس جدید صداوسیما در حالی می‌گوید که عادل می‌تواند به تلویزیون برگردد که او در طول ۳۱ ماه گذشته به تهیه کنندگی برنامه ۱۲۰ برای شبکه ورزش و نریشن خوانی برای این برنامه مشغول بود؛ بنابراین او دور از صداوسیما نبوده و کارمند رسمی این سازمان به شمار می‌رود.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که محدودیت ایجاد شده در زمان تغییر مدیر شبکه ۳ اتفاق افتاده باشد و بعید است با آمدن پیمان جبلی، سیاست علی فروغی درباره عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ تغییر کرده باشد.

در این میان گروهی از فعالان رسانه‌ای هم مدعی اند که شروع دوباره برنامه نود و اجرای عادل تنها با اراده رئیس صداوسیما ممکن نیست.

اما در مقابل برخی از فعالان ورزشی با تفسیر جمله پیمان جبلی معتقدند که زیرمتن حرف او پذیرفتن چارچوب صداوسیما و حرکت در مسیر تعیین شده مدیران این سازمان بوده است.

آن‌ها می‌گویند اگر عادل چارچوب رئیس جدید رسانه ملی و مدیر شبکه را بپذیرد احتمال احیای برنامه نود وجود دارد.

بازگشت عادل فردوسی‌پور چقدر جدی است؟
علی فروغی از شبکه ۳ می‌رود؟

با رفتن علی عسگری و تغییر در مدیریت صداوسیما، به نظر می‌رسد که تغییر و تحولاتی در زیر مجموعه‌های رسانه ملی در حال انجام است.

برخی از رسانه‌ها مدعی اند که جبلی قصد ارتقا علی فروغی، مدیر شبکه ۳ را دارد و احتمالا او را به معاونت مهم و استراتژیک سیما منصوب خواهد کرد.

در چنین شرایطی این رسانه‌ها پیش بینی می‌کنند با تغییر در معاونت سیما و مدیر شبکه ۳ احتمال تجدید نظر در احیای برنامه ۹۰ و اجرای این برنامه توسط عادل فردوسی پور وجود دارد.

اما در مقابل گروهی از رسانه‌های ورزشی نیز معتقدند که با انتصاب پیمان جبلی، جبهه مخالفان عادل فردوسی پور در رسانه ملی تقویت شده اند و بعید به نظر می‌رسد که محدودیت ایجاد شده برای او به این زودی‌ها برطرف شود.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    حرف مفته به فردوسی پور اجازه اجرا نمیدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید