فرادید | مجله زندگی - رژیم غذایی

Faradeed | فرادید اخبار

از رژیم سم زدایی (دیتاکس) چه می‌دانید؟

از رژیم سم زدایی (دیتاکس) چه می‌دانید؟

رژیم سم زدایی که با نام دیتاکس نیز شناخته می‌شود، شیوه‌ای است که برای تصفیه خون و کبد مورد استفاده قرار می‌گیرد. هضم صاف و جذب مواد مغذی همراه با پردازش موثر سموم توسط کبد برای سلامتی بسیار حیاتی است.

نشانه‌های رژیم غذایی نادرست و ناسالم

علی رغم آنچه فکر می‌کنید، میل به میان وعده‌ها به خصوص غذا‌های ناسالم، می‌تواند نشانه این باشد که شما به اندازه کافی مواد مغذی را از وعده‌های غذایی اصلی خود دریافت نمی‌کنید؛ بنابراین به جای ناراحتی، در رژیم غذایی خود ویتامین و مواد مغذی دیگر را بگنجانید.

رژیم غذایی برای کاهش وزن با بادمجان

بادمجان، با وجود اینکه انرژی به نسبت کمی را به بدن می‌رساند، اما منبعی سرشار از مواد مغذی و مورد نیاز بدن است. در نتیجه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی باشد که می‌خواهند لاغر شوند.

کاهش وزن سریع با این ترکیب جادویی

اصلی‌ترین جز تشکیل دهنده‌ی سیر خام یک ماده طبیعی بنام Alliin است. تمام خواص جادویی مثل فواید ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی آن به این ماده مربوط می‌شود.
طرز تهیه ۴ غذا برای خواب راحت شبانه!

طرز تهیه ۴ غذا برای خواب راحت شبانه!

ما برای شما دستور پخت چند غذای ساده را آماده کرده ایم که می‌توانید شب با خوردن آن‌ها راحت بخوابید و صبح با نشاط بیدار شوید و به کارهایتان برسید.
چرا باید پروبیوتیک مصرف کنیم؟

چرا باید پروبیوتیک مصرف کنیم؟

در حقیقت پروبیوتیک‌ها از همین طریق اثرات سلامت بخش خود را در بدن انسان القا می‌کنند. دوز پروبیوتیک مصرف شده عامل مهمی است که بر تراکم میکروارگانیسم‌های موجود در بخش‌های مختلف دستگاه گوارش تأثیر می‌گذارد. پروبیوتیک‌ها همچنین قادرند اختلالات میکروبوتای روده، پس از درمان آنتی‌بیوتیکی را به حداقل برسانند.
۹ راه برای کمتر گوشت خوردن!

۹ راه برای کمتر گوشت خوردن!

از جمله مزایای کمتر گوشت خوردن؛ سلامت پوست، احساس شادابی و سبکی، کاهش کلسترول خون و افزایش کارکرد ژن‌های خوب است.
۷ ماده غذایی - گیاهی که پختن آن‌ها ضروری است!

۷ ماده غذایی - گیاهی که پختن آن‌ها ضروری است!

اگر می‌خواهید از خواص لیکوپن موجود در گوجه فرنگی که یک آنتی اکسیدان با خواص ضد التهابی است، بهره ببرید، آن را بپزید. شما در هنگام مصرف گوجه فرنگی به صورت خام فقط ۴ درصد از لیکوپن آن را به بدن می‌رسانید. لیکوپن موجود در گوجه فرنگی پخته به راحتی جذب بدن می‌شود.
برای جلوگیری از پوکی استخوان، این ۷ ماده غذایی را نخورید

برای جلوگیری از پوکی استخوان، این ۷ ماده غذایی را نخورید

پوکی استخوان مانند دیابت یا فشار خون بالا از بیماری‌هایی است که با متعادل نگاه داشتن رژیم غذایی می‌توان از ابتلا به آن جلوگیری کرد. اگر سابقه پوکی استخوان در خانواده‌تان باشد، دقت به عادات غذایی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند و باید برخی مواد غذایی را که برای بافت استخوانی مضر است، محدود و از برخی عادات غذایی اجتناب کرد.
۴ مزیت عمده رژیم غذایی گیاهخواری!

۴ مزیت عمده رژیم غذایی گیاهخواری!

شواهد و مطالعات نشان می‌دهد که مصرف هرچه بیشتر گیاهان با حفظ سلامت قلب ارتباط مستقیم دارد. کسانی که غذا‌های حاوی گوشت را کمتر مصرف می‌کنند، کمتر در معرض سکته مغزی و یا بیماری‌های قلبی عروقی قرار می‌گیرند.
کدام مواد غذایی را نباید با شکم خالی خورد؟

کدام مواد غذایی را نباید با شکم خالی خورد؟

خوردن ماست با معده خالی، در بدن واکنش ایجاد می‌کند. بهترین کار مصرف آن، دو ساعت پس از شام یا قبل از خواب است. این روش نه تنها باعث طراوت بدن و بهبود هضم غذا شده، بلکه می‌تواند یبوست را نیز برطرف سازد.

پیام تبریک کرونایی عید نوروز

چه بهتر که امسال هم به جای دید و بازدید‌های نوروزی در خانه بمانیم و عید نوروز را با ارسال پیامک به دوستان و آشنایان خود تبریک بگوییم و دیدار‌های نوروزی را به بعد از شکست کرونا موکول کنیم.
۱