فرادید | مجله زندگی - موفقیت

Faradeed

افراد دارای اعتمادبه‌نفس چه عاداتی دارند؟

افراد دارای اعتمادبه‌نفس چه عاداتی دارند؟

بهترین عادت ذهنی برای افزایش اعتمادبه‌نفس، "تکرار روزانه موفقیت‌ها" است. این فرآیند ساده که تنها دو دقیقه طول می‌کشد، شما را وادار می‌کند که به‌جای تمرکز بر اشتباهات، بر روی چیزهای کوچکی که هرروز آن‌ها را با موفقیت انجام می‌دهید، تمرکز کنید.
با مدیری که وظایفش را گردن ما می‌اندازد چه کنیم؟
انتخاب گزینه درست بر سر دو راهی

با مدیری که وظایفش را گردن ما می‌اندازد چه کنیم؟

یادت باشد که از همین عبارت استفاده کنی: «نقش من تکامل یافته»، حتی اگر ته دلت دوست داری بگویی که «من گندکاری‌های تو را درست می‌کنم.» البته شاید هم بخواهی روی شغلی که داری تمرکز کنی. شاید دوست نداری وظایف اضافه روی دوشت بیفتد.
خواب مدیران چرا آشفته شده است؟
چالش‌های آینده نیروی کار

خواب مدیران چرا آشفته شده است؟

ماهیت متغیر کار همواره باعث می‌شود در برخی مهارت‌ها محدودیت ایجاد شود و حتی بهترین برنامه‌های آموزشی حین کار که به‌منظور ارتقای مهارت کارکنان اجرا می‌شوند، نمی‌توانند این کمبود‌ها را مدیریت کنند.
مدیران بزرگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

مدیران بزرگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

به گفته دانیل وانگ، خالق و بنیانگذار بنیاد لوپرینگ، مدیرانی که کیفیت بالایی در رهبری نشان می‌دهند، می‌توانند به تیمشان انگیزه انجام کار‌های شگفت‌انگیزی بدهند. لوپرینگ یک سیستم اجرایی خودکار غیرمتمرکز است که در مبادلات رمزِ توکن کاربرد دارد.
چطور درخواست ارتقای شغلی کنیم؟
درخواست پیشرفت شغلی یک فرآیند است

چطور درخواست ارتقای شغلی کنیم؟

درخواست ارتقای شغلی می‌تواند سخت و اعصاب‌خردکن باشد. اما اگر فکر می‌کنید آماده‌اید که یک پله بالاتر روید، باید بتوانید درخواست خود را مطرح کنید. چطور خود را برای گفتگو با مدیرتان آماده می‌کنید؟ چه اطلاعاتی باید به همراه داشته باشید؟ چطور می‌خواهید مقدمه‌چینی کنید؟
چهار نبرد استراتژیک
اقدامات استراتژیک جسورانه

چهار نبرد استراتژیک

احتمال دچار شدن به سندرم «جسم درخشان» برای مدیرانی که از فناوری دیجیتال آگاهی ندارند بیشتر است. این سندرم یعنی مدیران بدون درک شفاف از چگونگی ایجاد ارزش برای مدل‌های کسب‌و‌کار خودشان، بر فناوری‌هایی عالی سرمایه‌گذاری می‌کنند که ممکن است تنها برای شرکت‌هایی دیگر مناسب باشند.
چرا همه به شبکه‌های اجتماعی نیاز دارند؟
چگونه برند بسازیم؟

چرا همه به شبکه‌های اجتماعی نیاز دارند؟

به دلیل شایع بودن اشتباهات در شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌ها حالا از «اشتباهات عمدی» استفاده می‌کنند تا مشتریان را به حرف بیاورند و ببینند نظر مشتری درباره برندشان چیست.
چگونه کارتان را در بحران نجات دهید؟
استراتژی برای بازار‌های راکد یا رو به افول

چگونه کارتان را در بحران نجات دهید؟

انتقال فعالیت‌ها به یک مکان جدید، بسیار هزینه‌بر است و ممکن است حاشیه سود اندک کنونی را هم از بین ببرد؛ با این حال برای حفاظت از برخی فعالیت‌های کلیدی تضمین‌کننده بقا در شرایط بحرانی، نیاز به انجام چنین کاری است و گزینه‌های دیگر، نتایج وخیم‌تری به جا خواهند گذاشت.
۱۰ توصیه برای بقا در رکود اقتصادی
برنده شدن در شرایط رکود

۱۰ توصیه برای بقا در رکود اقتصادی

یک داستان سرمایه‌گذاری جذاب تعریف کنید. بعد از رشد درآمد، بزرگ‌ترین محرک بعدی بازگشت سرمایه در رکودهای اخیر، انتظارات سرمایه‌گذاران بوده که حتی اثری بیشتر از کاهش هزینه داشته است.
قدرت بخشیدن به کارکنان، مفید یا مخرب؟
توانمندسازی کارکنان چه زمانی و کجا بیشترین تاثیر را دارد؟

قدرت بخشیدن به کارکنان، مفید یا مخرب؟

سابقه کار در سازمان؛ و در آخر، این سوال را مطرح کردیم که توانمندسازی به نفع کدام گروه از کارکنان است؟ ما کارکنان را بر اساس دوره تصدی در سازمان دسته‌بندی کردیم، چون این اطلاعات در اغلب تحقیقات یافت می‌شود و اگر بدانیم یک کارمند چند سال برای یک سازمان کار کرده، می‌توانیم حدس بزنیم تا چه حد تجربه دارد.
چگونه تحت فشار روانی موفق شویم؟
پنج درس موفقیت از دنیای ورزش

چگونه تحت فشار روانی موفق شویم؟

مارچلو لیپی، سرمربی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ از این مطالعه بهره برد. او برای آخرین ضربه پنالتی مقابل فرانسه و در فینال جام، دو مهاجم سرشناس به نام لوکا تونی و وینچنزو یاکوئینتا را داشت. با این حال، پنالتی را به فابیو گروسو داد که یک دفاع چپ بی‌حاشیه بود و ۲ سال پیش از آن در لیگ دوم ایتالیا بازی می‌کرد. استدلال لیپی این بود که گروسو بهتر می‌تواند فشار روانی را تحمل کند. توپ گل شد و ایتالیا به قهرمانی جام جهانی رسید.
ایده‌های تحول‌آفرین خود را پیاده‌ کنید
تفکر خلاق، نوآوری و تحول دیجیتال نیاز‌های عصر امروز

ایده‌های تحول‌آفرین خود را پیاده‌ کنید

افراد نوآور و خلاق، متفاوت می‌اندیشند، از رویه‌های رایج دور می‌شوند، نگاهی متفاوت به موضوعات دارند و با تجربیات سریع و هوشیارانه خود به دنبال راه‌هایی برای تغییر فضای فکری سازمان خود می‌گردند. چالشی که بر سر راه آن‌ها قرار دارد، تغییر جهت‌گیری‌ها و مدل‌های ذهنی رایجی است که خلاقیت را محدود کرده و تنها یک راه برای انجام کار‌ها معرفی می‌کنند.