فرادید | مجله زندگی - تناسب اندام

Faradeed

شکمی صاف با ۱۲ کربوهیدرات رژیمی

شکمی صاف با ۱۲ کربوهیدرات رژیمی

یک موز اندازه متوسط حاوی ۳۶ گرم کربوهیدرات‌های مفید است. شاخص گلیسمی پایین این میوه به معنای آن است که کربوهیدرات‌ها به آرامی در بدن آزاد می‌شوند که از جهش و افت ناگهانی قند خون جلوگیری کرده و به ریکاوری عضلانی کمک می‌کند.
فیبر و ۳ اشتباه رایج درباره کاهش وزن

فیبر و ۳ اشتباه رایج درباره کاهش وزن

فیبر‌های عملکردی آثار منفی بر سلامت انسان را نشان نداده اند، اما ممکن است موجب ناراحتی دستگاه گوارش، به ویژه در افرادی که دارای رشد بیش از حد باکتری‌های روده (SIBO) یا دیس‌بیوز هستند، شوند.
۹ میان‌بُر برای کاهش وزن

۹ میان‌بُر برای کاهش وزن

قبل از هر وعده غذایی آب بنوشید. مطالعات نشان داده که این اقدام ساده، میزان کالری مصرفی را در هنگام غذا خوردن کاهش می‌دهد.
با بدن‌سازی در یک ماه چقدر عضله می‌سازید؟

با بدن‌سازی در یک ماه چقدر عضله می‌سازید؟

اساساً برای ساختن عضله، باید از عضله‌های خود کار بکشید. برای افزایش عضله، تمرین‌هایی که شامل بلند کردن وزنه‌ها باشد توصیه می‌شود. ورزش‌های هوازی، نتیجه کمتری در عضله‌سازی دارند.

"رژیم کتو" به باروری کمک می‌کند؟

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این تغییر می‌تواند به طور موقت باعث کاهش وزن شود. این رژیم همچنین به کاهش التهاب سیستماتیک بدن که میزان باروری را کاهش می‌دهد، کمک می‌کند.
۱۳ خوراکی که چربی شکمتان را زیاد می‌کند

۱۳ خوراکی که چربی شکمتان را زیاد می‌کند

در شرایطی که مصرف آبمیوه‌های ۱۰۰ درصد طبیعی می‌تواند گزینه بهتری نسبت به نوشیدنی‌های شیرین دیگر باشد، اما هر فنجان از آبمیوه‌های طبیعی نیز می‌تواند تا ۳۶ گرم قند در خود داشته باشد.
مهار اشتها؛ مهمترین عامل در کاهش وزن؟!

مهار اشتها؛ مهمترین عامل در کاهش وزن؟!

با تغییر بافت غذا می‌توان مدت زمان ماندگاری در دهان را افزایش داد و هرچه زمان طولانی‌تری بدن (چه جسمی و چه روانی) غذا را حس کند احساس سیری بیشتری ایجاد می‌شود.
می‌توانیم متابولیسم بدن را سریع‌تر کنیم؟

می‌توانیم متابولیسم بدن را سریع‌تر کنیم؟

ورزش‌های هوازی بهترین روش برای سوزاندن کالری است. باید حدود ۱۵۰ دقیقه از چنین فعالیت‌هایی هر هفته انجام دهید یا روزی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه. این ورزش‌ها شامل دویدن، پیاده‌روی، شنا و دوچرخه‌سواری می‌شود.
رژیم لاغری دارید؟ این میوه‌ها را نخورید!

رژیم لاغری دارید؟ این میوه‌ها را نخورید!

بیشتر کارشناسان پیشنهاد می‌دهند که هنگام تلاش برای کاهش وزن بهتر است از مواد غذایی سرشار از الیاف و پروتئین استفاده شود تا انسان برای مدت طولانی احساس سیری کرده و از پرخوری اجتناب کند.
کاهش وزن با حذف گوشت از رژیم غذایی

کاهش وزن با حذف گوشت از رژیم غذایی

بیشترین تفاوت میان افراد همه‌چیزخوار و وگان‌ها بوده است که مطلقا هیچ‌گونه محصول حیوانی مصرف نمی‌کنند. محققان در دانشگاه سیتی در نیویورک دریافتند که وگان‌ها دارای انواع محافظ‌تری از باکتری‌های روده هستند.
تناسب اندام فقط با سه دقیقه ورزش فشرده

تناسب اندام فقط با سه دقیقه ورزش فشرده

این کارشناس توان‌بخشی به طور مرتب ورزشکاران المپیکی استرالیا را در دانشگاه ملبورن تمرین می‌دهد و توصیه می‌کند که در بازه زمانی محدودی با انجام پرش، دوی سرعتی یا انجام حرکت پروانه، می‌توان ۸۵ درصد توان خود را به کار گرفت.
خط بطلان یک پروفسور بر افسانه‌های غلط و گاه خطرناکِ رژیم‌های غذایی

خط بطلان یک پروفسور بر افسانه‌های غلط و گاه خطرناکِ رژیم‌های غذایی

من یک دانشمند و پزشک هستم. طی ۸ سال گذشته چیز‌هایی کشف کرده - و هنوز مشغول کشف آن‌ها هستم - که خودم را بهت‌زده کرده است. بسیاری از توصیه‌هایی که در مورد رژیم غذایی به ما ارائه می‌شود هیچ مبنایی در علم ندارد و برخی از این توصیه‌ها واقعاً اشتباه است.
کووید ۱۹: رژیم غذایی ۲‌هفته‌ای برای آن‌ها که اضافه وزن دارند

کووید ۱۹: رژیم غذایی ۲‌هفته‌ای برای آن‌ها که اضافه وزن دارند

همه‌گیری ویروس کرونا زنگ خطر را برای هر فردی که اضافه وزن دارد به صدا درآورده است و این یعنی اکثریت جامعه باید به فکر متعادل کردن وزن خود باشند. احتمال مرگ از کووید ۱۹ در افرادی که اضافه وزن دارند بیشتر است. حتی اگر واکسن برای این بیماری پیدا شود، کمتر احتمال دارد که روی افرادی که اضافه وزن دارند، موثر باشد. نهایت زمانی که افراد می‌توانند این رژیم غذایی را ادامه دهند ۱۲ هفته است. مدت زمانی که این رژیم غذایی باید دنبال شود که افراد نتایج آن را مشاهده کنند حداقل ۲ هفته است.
پرطرفدار