فرادید | مجله زندگی - تناسب اندام

Faradeed | فرادید اخبار

میوه سالمی که شما را چاق می‌کند!

اگر خطر افزایش وزن برای شما وجود دارد، باید مقدار خوردن توت را کم کنید، زیرا با آنکه توت‌ها کالری کمی دارند و برای بدن مفید هستند، اما قند آن باعث چاقی شما می‌شود.
پنج راهکار طلایی برای کاهش وزن

پنج راهکار طلایی برای کاهش وزن

ادعا می‌شود که نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؛ نوشیدن آب می‌تواند متابولیسم را ۲۴ تا ۳۰درصد در طی ۱ تا ۱.۵ ساعت تقویت کند و به شما کمک می‌کند تا چندین کالری دیگر بسوزانید.

پاکسازی کبد؛ راهی برای کاهش وزن

سلامت کبد می‌تواند به بهبود سلامت کلی و توانایی کاهش وزن کمک کند، زیرا عملکرد اصلی کبد کمک به بدن در خلاص شدن از هر چیز غیر ضروری است.
میوه‌هایی برای کمک به کاهش وزن

میوه‌هایی برای کمک به کاهش وزن

میوه‌هایی که شیرین نشده یا پردازش حداقلی را تجربه کرده اند، یک میان وعده خوب محسوب می‌شوند، زیرا سرشار از مواد مغذی مختلف هستند که از سلامت بدن انسان پشتیبانی می‌کنند. همچنین، میوه‌ها زمانی که به عنوان بخشی از یک سبک زندگی سالم استفاده شوند، ممکن است به کاهش وزن کمک کنند.
۹ نکته کاربردی در کاهش وزن

۹ نکته کاربردی در کاهش وزن

از رژیم غذایی قدیمی سوپ کلم تا راهبرد‌های عجیب و جدیدتر مانند مصرف پنبه برای پر کردن معده، متخصصان تغذیه انواع مختلفی از توصیه‌ها برای کاهش وزن را شنیده اند که برخی از آن‌ها نه تنها عجیب هستند، بلکه خطرناک و مضر هم محسوب می‌شوند.
سیب و ۶ روش برای کاهش وزن

سیب و ۶ روش برای کاهش وزن

سیب سرشار از آنتی اکسیدانی به نام کوئرستین است که ممکن است التهاب را در بدن کاهش دهد. کاهش التهاب به خودی خود خوب است، اما ممکن است برای کاهش وزن نیز مفید باشد.

سیر و ۵ دستورالعمل برای کاهش وزن

ترکیب سیر خام و روغن زیتون یک درمان قدیمی برای کاهش وزن است که متابولیسم بدن را تقویت می‌کند، از این رو، کالری بیشتری سوزانده می‌شود.
۵ نوشیدنی سبز برای کاهش وزن

۵ نوشیدنی سبز برای کاهش وزن

روز خود را با گنجاندن نوشیدنی‌هایی سرشار از فیبر و کم کالری آغاز کنید تا شاهد اثرات شگفت انگیز آن‌ها در کنترل وزن باشید
۶ عارضه خطرناک کاهش وزن زیاد

۶ عارضه خطرناک کاهش وزن زیاد

با کاهش بسیار زیاد وزن، از دست دادن وزن زیاد در مدت زمانی بسیار کوتاه، یا انتخاب غذا‌های اشتباه به عنوان بخشی از برنامه غذایی خود، این احتمال وجود دارد که برخی عوارض جانبی منفی کاهش وزن را تجربه کنید.
کاهش وزن با ۱۸ تغییر کوچک در سبک زندگی

کاهش وزن با ۱۸ تغییر کوچک در سبک زندگی

روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب آغاز کرده و حداقل دو فنجان آب پیش از هر وعده غذایی یا میان وعده بنوشید. این کار نه تنها می‌تواند به کاهش اشتهای شما کمک کند، بلکه روش خوبی برای یادآوری این است که ابتدا باید آب بنوشید.