3 تا از برترین آنلاین شاپ های ایران در بهار 1402

 3 تا از برترین آنلاین شاپ های ایران در بهار 1402

مهمترین عامل در خرید آنلاین، اعتماد مشتریان است که سابقه فروشگاه اینترنتی، رضایت مشتریان پیشین، مزایای رقابتی و ... از عواملی هستند که سبب افزایش حس اعتماد مشتریان به خرید آنلاین از این فروشگاه ها می شوند.

کد خبر : ۱۳۵۵۳۹
بازدید : ۲۱

امروزه با توجه به عواملی چون بعد مسافتی، هزینه جابجایی، صرف زمان و ... متقاضیان خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی را ترجیح می دهند. خریداران با خرید آنلاین در مدت زمان بسیار کوتاه می توانند کالاهای مختلفی از برندهای مختلف را مشاهده کرده و از میان آن ها انتخاب نمایند. 

مهمترین عامل در خرید آنلاین، اعتماد مشتریان است که سابقه فروشگاه اینترنتی، رضایت مشتریان پیشین، مزایای رقابتی و ... از عواملی هستند که سبب افزایش حس اعتماد مشتریان به خرید آنلاین از این فروشگاه ها می شوند.

در این مقاله سعی داریم به بررسی چندین فروشگاه اینترنتی به همراه مزایای رقابتی و ویژگی های آنها بپردازیم.

دیجی کالا

22222222222222221111111111111111

شاید به جرات دیجی کالا را بتوان معروف ترین فروشگاه اینترنتی ایرانی به شمار آورد. متقاضیان خرید میتوانند در انواع حوزه هایی چون موبایل، کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، کالاهای سوپرمارکتی، کتاب و لوازم التحریر و هنر، اسباب بازی و کودک و نوزاد، زیبایی و سلامت، وزش و سفر، ابزارو لوازم ساختمانی و صنعتی، خودرو و موتورسیکلت، محصولات بومی و محلی و ... کالای مورد نظر خود را با اطمینان خریداری نمایند.

 تنوع در دسته بندی کالا را میتوان یکی از مزایای این فروشگاه اینترنتی برشمرد، زیرا این تنوع در دیگر فروشگاه های اینترنتی جهت خرید آنلاین مشاهده نمی گردد. از دیگر امکاناتی که دیجی کالا به متقاضیان خود ارائه میدهد، پیشنهادات شگفت انگیز این فروشگاه آنلاین است که تخفیفات قابل توجهی را بر بسیاری از کالاهای خود ارائه میدهد. 

حتی این فروشگاه اینترنتی امکان فروش کالا برای فروشندگان کسب و کار را فراهم می آورد و از این طریق به چرخه اقتصادی کشور نیز کمک میکند. در واقع فروشندگان برخی کالاها میتوانند از بستر و زیرساخت دیجی کالا جهت فروش کالای خود استفاده نمایند.

از جمله مزایایی که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جهت مشتریان خود ایجاد میکند میتوان به امکان تحویل اکسپرس، امکان پرداخت در محل پس از دریافت کالا، پشتیبانی 24 ساعته، امکان بازگشت و مرجوع نمودن کالا تا 7 روز پس از خرید، دیجی کالا اصل بودن کالا در این فروشگاه آنلاین را ضمانت کرده و این یکی از مزایای این فروشگاه اینترنتی به شمار میرود.

دیجی کالا فروشگاه اینترنتی است که با توجه به ارائه کالاهای باکیفیت و متنوع در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان و ایجاد ضمانت در مرجوع نمودن کالا تا مدت زمانی مشخص، وفاداری زیادی در بسیاری از مشتریانی که خرید آنلاین انجام میدهند را فراهم کرده است.

ارس خرید

55555555555555111111

ارس خرید فروشگاه اینترنتی و بازار آنلاین منطقه آزاد ارس است. در فروشگاه اینترنتی ارس خرید متقاضیان میتوانند در حوزه های آرایش و زیبایی مد و پوشاک، محصولات غذایی و خانه و آشپزخانه بهترین محصولات با نازلترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت را از برندهای متفاوت و مورد نظر خریداری نمایند. 

ارس خرید به منظور اطمینان بیشتر در مشتریان تا 7 روز پس از تحویل کالا، اصالت و ضمانت کالا را تضمین مینماید. همچنین متقاضیان خرید محصولات مختلف میتوانند از پیشنهادات شگفت انگیز این فروشگاه اینترنتی که تخفیفات باورنکردنی را بر برخی از محصولات این فروشگاه آنلاین قرار میدهد، استفاده نمایند.

تحویل سریع کالای خریداری شده، پشتیبانی 24 ساعته فروشگاه اینترنتی، پرداخت آسان، ضمانت اصل و سالم بودن کالا در بازه زمانی 7 روزه پس از تحویل کالا از مزایای رقابتی این فروشگاه اینترنتی به شمار میرود و سبب اطمینان هرچه بیشتر مشتریان به خرید از این فروشگاه اینترنتی خواهد شد.

همچنین خریداران در هر لحظه میتوانند از طریق آیتم پیگیری سفارش در این فروشگاه اینترنتی از طریق شماره سفارش، شماره موبایل و آدرس ایمیل سفارش آنلاین خود را پیگیری نمایند. مزیت رقابتی دیگر این سایت اینترنتی ارائه امتیاز به مشتریان پس از خرید است. 

مشتریان در هر بار خرید به ازا هر 1000 تومان پرداختی 1 امتیاز کسب خواهند کرد. مجموع این امتیازات به صورت کد تخفیف برای خریدهای بعدی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و فروشگاه اینترنتی ارس خرید از این طریق به مشتریان وفادار خود ارزش و بهای خاصی قائل میشود.

زنبیل

8888888888811111

فروشگاه اینترنتی زنبیل یکی از بهترین آنلاین شاپ ها به شمار می رود. متقاضیان خرید لوازم خانگی، تهویه مطبوع، لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و سلامت، تجهیزات ورزشی، ساعت و اکسسوری، سیسمونی نوزاد، مبلمان، ابزارآلات هنر و موسیقی و .... را از این فروشگاه اینترنتی با اطمینان خاطر خریداری نمایند. 

از آنجا که خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی برای بسیاری از متقاضیان با شک و تردید همراه است، فروشگاه اینترنتی زنبیل با ایجاد مزایایی برای خریداران این شک را به حداقل ممکن رسانده و آن را به اطمینان و یقین در خرید اینترنتی تبدیل کرده است.

مزایایی از جمله گارانتی 10 روزه خرید، تضمین بهترین قیمت ها، ارسال فوری محصولات سفارش گذاری شده در کمتر از 3 ساعت، پرداخت در محل بعد از دریافت کالا و ... از جمله مزایای این فروشگاه آنلاین به شمار میرود. تنوع محصولات در حوزه های مختلف از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی زنبیل به شمار میرود. در این فروشگاه اینترنتی متقاضیان خرید به بیشتر از ده هزار کالا در دسته های مختلف و برندهای معتبر و متفاوت دسترسی خواهند داشت.

این فروشگاه اینترنتی به منظور ایجاد اطمینان بیشتر برای مشتریان و ایجاد راحتی در زمان خرید آنان، قیمت های کالاهای مختلف را تا 10 روز گارانتی مینماید. این گارانتی این امکان را به مشتریان میدهد تا در بازه زمانی 10 روزه اگر مشتریان مستنداتی دال بر اخذ قیمت بالاتر از این روشگاه اینترنتی را ارائه نمایند، در کمتر از 2 ساعت وجه اضافی به متقاضیان بازپرداخت خواهد شد.  

فروشگاه اینترنتی زنبیل از خرداد ماه 1392 راه اندازی گردید و در مدت زمان 10 ساله، آمار بالای رضایتمندی مشتریان بهترین نشانه جهت اطمینان هرچه بیشتر مشتریان جهت خرید از این فروشگاه اینترنتی به شمار میرود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید