نحوه ی انتخاب بهترین کولر گازی گرین

نحوه ی انتخاب بهترین کولر گازی گرین

اسپلیت ها از سیستم های برودتی پرفروش می باشند که کاربرد گسترده ای دارند. این سیستم ها در مصارف مسکونی، تجاری و اداری مانند منازل، بانک ها، شرکت ها، مطب ها، رستوران ها و کافه ها، سالن ها و مغازه ها قابل استفاده می باشند. در ادامه به بررسی نکات مهم در انتخاب این سیستم ها خواهیم پرداخت.

کد خبر : ۱۳۷۲۱۱
بازدید : ۴۰

در این نوشتار سعی داریم به نحوه ی انتخاب بهترین کولر گازی گرین بپردازیم. سیستم های سرمایشی مورد نیاز هر ساختمان هستند و برای تغییر دما در روزهای گرم سال نیاز مبرم به آن ها وجود دارد.

اسپلیت ها از سیستم های برودتی پرفروش می باشند که کاربرد گسترده ای دارند. این سیستم ها در مصارف مسکونی، تجاری و اداری مانند منازل، بانک ها، شرکت ها، مطب ها، رستوران ها و کافه ها، سالن ها و مغازه ها قابل استفاده می باشند. در ادامه به بررسی نکات مهم در انتخاب این سیستم ها خواهیم پرداخت.

برندهای مختلفی در داخل و خارج از کشور مشغول به طراحی و عرضه ی اسپلیت ها می کنند تا تقاضای بازار را پوشش دهند. شرکت سازنده ی گرین که متعلق به چین می باشد، محصولات خود را مطابق استانداردهای موجود طراحی می کند و در عرصه ی سیستم های سرمازا مانند کولر گازی و داکت اسپلیت از پرفروش ترین ها به شمار می رود.

شما می توانید برای نحوه ی انتخاب بهترین کولر گازی گرین به صفحه ی قیمت انواع کولر گازی گرین در دماپویا مراجعه کرده و پس از بررسی و مقایسه دست به انتخابی آگاهانه بزنید.

همچنین ناگفته نماند که شرکت پشم شیشه پارس نماینده انحصاری سیستم های تهویه مطبوع گرین می باشد و محصولات آن را به همراه گارانتی و خدمات نصب و راه اندازی ارائه می کند.

از نکات مهم انتخاب صحیح این است که با مدل های مختلف آن به خوبی آشنا شوید. گرین اقدام به تولید کولر گازی های دیواری، پرتابل و ایستاده می کند.

مدل های دیواری مناسب مصارف مسکونی و همچنین فضاهایی با متراژ متوسط می باشد. یونیت داخلی آن بر روی دیوار نصب می شود و از طراحی های خوبی برخوردار بوده که با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود.

مدل های پرتابل را می توان برای فضاهای کوچک تر مانند اتاق های نگهبانی و مطب های کوچک مورد استفاده قرار داد. قابلیت این مدل ها این است که دارای چرخ بوده و به راحتی قابل جابجایی می باشند.

از دیگر نکات مهم در نحوه ی انتخاب بهترین کولر گازی گرین این است که در صورتی که فضای محیط مورد نظر شما بزرگ است،  مدل های ایستاده را مورد انتخاب قرار دهید که کل محیط را بپوشاند.

ظرفیت هوادهی مدل های ایستاده 36000، 48000 و 60000 بی تی یو بر ساعت می باشد. برای سالن های اجتماع، مساجد، و بانک ها بهترین انتخاب سری های ایستاده می باشد.

این مدل ها به صورت عمودی درون محیط قرار می گیرند. گفتنی است که برخی سیستم های اسپلیت ساخته شده توسط گرین مجهز به کیت اینورتر می باشند که توانایی قابل توجهی در کاهش مصرف انرژی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که در این سیستم ها فیلترهای چندگانه به کار می رود که هوا را پاکسازی می کنند و علاوه بر تهویه مطبوع آن را تصفیه هم می کنند.

از موارد مهم دیگر در نحوه ی انتخاب بهترین کولر گازی گرین این است که بدانیم مدل های پیستونی آن ها سرمایش را در محیط هایی با 60 درجه تامین می کنند و قدرت پرتاب باد تا 15 متر را دارند.

این مدل ها ظرفیت 18000 الی 36000 بی تی یو بر ساعت را دارند و گاز مبرد به کار رفته در آن ها نیز از نوع R22 می باشد که قدرت برودتی بالایی دارد. یونیت خارجی کولر گازی در فضاهای باز نصب می شود تا حرارت و صدایی که حین عملکرد دارند مزاحمتی برای ساکنان ایجاد نکند.

در مدل های پرتابل نیز کمپرسور روتاری به کار می رود که مصرف برق کمی هم دارند. نصب آن هم به راحتی انجام می گیرد و برای انتخاب باید به شرایط محیط خود توجه داشته باشید. این کولر گازی ها هوای مطلوب سرمایشی را بدون رطوبت تامین می کنند.

گرید انرژی این کولرها A می باشد. مدل هایی از کولر گازی گرین هستند که قابلیت گرمایشی هم دارند و می توان آن ها را در تمامی فصول سال به کار برد تا هوای محیط را مطبوع کند.

شما بازدیدکنندگان محترم می توانید با مراجعه به لینک زیر انواع قیمت کولر گازی گرین مشاهده و خریداری کنید

کولر-گازی-اسپلیت-گرین/https://damapouya.com

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید