هتل کادوس رشت را چگونه رزرو کنیم؟

هتل کادوس رشت را چگونه رزرو کنیم؟

هتل کادوس تنها هتل ۵ ستاره رشت است که در بلوار آزادی این شهر قرار دارد. این هتل دارای ۴۰ سال سابقه در صنعت هتل‌داری و مهمان‌نوازی از گردشگران و مسافران رشت است.

کد خبر : ۱۴۴۲۹۳
بازدید : ۲۹۴۶

شهر زیبا و بارانی رشت، خاطره خوشی را برای گردشگران به یادگار می‌گذرد. زیبایی و آب و هوای مطبوع شهر رشت، در طول سال گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند که با اقامت در هتل کادوس رشت، سفری به یادماندنی را برای خود رقم می‌زنند.

جاذبه‌های گردشگری رشت مانند میدان شهرداری، باغ محتشم، طبیعت زیبای دریاچه سقالکسار، تالاب عینک یا دریاچه سراوان از معرو‌ف‌ترین جاذبه‌های شهر رشت است که گردشگران در سفر خود از آنها بازدید می‌کنند. رشت دارای هتل‌های لوکس بسیاری از جمله هتل 5 ستاره کادوس است که اقامت در این هتل، به طور حتم لذت سفر را دوچندان می‌کند.

رزرو آنلاین هتل کادوس رشت

رزرو آنلاین هتل قبل از سفر، کمک می‌کند تا اقامت آرام و بی‌دغدغه‌ای را در شهر رشت تجربه کرد. برای رزرو آنلاین هتل کادوس می‌توان از وب‌سایت‌های معتبر رزرو هتل استفاده کرد. جهت رزرو آنلاین هتل کادوس، ابتدا باید نام این هتل را در وب‌سایت جستجو کرد.

سپس با ثبت اطلاعاتی همچون مدت زمان اقامت، تعداد واحدهای اقامتی و ثبت مشخصات همراهان خود در وب‌سایت، به راحتی این هتل را رزرو نمود. پس از ثبت مشخصات باید برروی گزینه جستجو کلیک کرده و از بین اتاق‌های موجود در وب‌سایت واحد موردنظر را انتخاب کرد.

پس از مطالعه قوانین و مقررات هتل، امکانات و خدمات هتل، مقایسه واحدهای اقامتی و امکانات هر کدام از آنها، مراحل رزرو هتل را کامل کرد و بعد از اتمام رزرو و پرداخت هزینه، در همان لحظه واچر هتل برای فرد رزرو کننده ارسال خواهد شد.

نحوه رزرو هتل کادوس رشت با ایران هتل آنلاین

برای رزرو آنلاین هتل کادوس می‌توان از وب‌سایت معتبر ایران هتل آنلاین استفاده کرد و از مزایای خوب آن بهره‌مند شد. ‌برای رزرو هتل ابتدا باید وارد وب‌سایت ایران هتل آنلاین شد و با تایپ هتل کادوس و تعیین تاریخ ورود و خروج هتل، آن را جستجو کرد.

پس از مطالعه کامل اطلاعات هتل و انتخاب واحداقامتی موردنظر، مشخصات مسافرین را کامل کرده و با پرداخت هزینه، مراحل رزرو را به اتمام رساند. در ادامه با امکانات و ویژگی‌های وب‌سایت ایران هتل آنلاین آشنا می‌شویم.

امکانات وب‌سایت ایران هتل آنلاین:

    پس از جستجو هتل کادوس رشت و تعیین تاریخ ورود و خروج، گالری عکس‌های هتل، منطقه و موقعیت مکانی هتل، واحدهای اقامتی هتل، قیمت و امکانات هتل، نظرات مهمانان قبلی هتل و... قابل مشاهده است‌.

    پس از مطالعه تمام مشخصات هتل و انتخاب واحداقامتی موردنظر، روی گزینه رزرو کلیک کرده تا به مرحله بعدی یعنی ثبت مشخصات مسافران دست پیدا کرد.

    قیمت واحدهای رزرو شده و مجموع مبلغ پرداختی برای تمام مسافران و مدت اقامت آنها قابل مشاهده است که با پرداخت هزینه، واچر هتل صادر می‌شود.

    در سمت راست وب‌سایت ایران هتل آنلاین می‌توان فهرست هتل‌ها را بر اساس نوع هتل، ستاره هتل، موقعیت مکانی، قیمت و خدمات و امکانات هتل، فیلتر نموده تا به راحتی هتل موردنظر خود را پیدا کرد.

    همچنین می‌توان نام هتل مورد علاقه خود را مانند هتل کادوس، تایپ کرده و به این ترتیب اتاق‌های هتل قابل مشاهده خواهد بود. با رزرو هتل 5 ستاره کادوس می‌توان اقامتی به یادماندنی را برای خود رقم زد.

معرفی هتل کادوس رشت

هتل کادوس تنها هتل ۵ ستاره رشت است که در بلوار آزادی این شهر قرار دارد. این هتل دارای ۴۰ سال سابقه در صنعت هتل‌داری و مهمان‌نوازی از گردشگران و مسافران رشت است.

 سابقه طولانی در هتل‌داری و عملکرد بسیار خوب هتل کادوس، باعث شده تا در جلب رضایت مهمانان خود موفق باشد و این هتل ۵ ستاره را به یکی از بهترین گزینه‌های رزرو هتل در رشت تبدیل کند.

هتل کادوس با نام هتل کادوس بزرگ رشت هم شناخته می‌شود. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۶۲ تاسیس شد و به عنوان تنها هتل مجلل و ۵ ستاره رشت، به بهره‌برداری رسید.

این هتل باشکوه در سال ۱۳۹۱ به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای ۹۶ واحداقامتی است که با ارائه بهترین امکانات و خدمات رفاهی مدرن و لوکس، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان گرامی هتل رقم می‌زند.

این هتل ۵ ستاره شیک و مجلل در بهترین منطقه رشت قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهر رشت دارد. با رزرو هتل 5 ستاره کادوس می‌توان به جاذبه‌هایی همچون شهربازی رشت، آرامگاه میرزا کوچک خان و دیگر اماکن تاریخی و دیدنی شهر دسترسی داشت.

امکانات و خدمات هتل کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس، امکانات و خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که علاوه‌بر آنها، موقعیت مکانی عالی هتل نیز باعث شده تا به ارزش و جایگاه هتل کادوس بزرگ رشت افزوده شود. اقامت در این هتل برای هر گردشگری به طور حتم وسوسه‌انگیز خواهد بود.

امکانات رفاهی هتل

امکانات رفاهی لوکس و مدرن این هتل مجلل و ۵ ستاره شامل موارد بسیاری می‌شود.

•    پارکینگ روباز هتل با ظرفیت ۹۶ خودرو، پذیرای اتومبیل مهمانانی است که با خودرو شخصی به رشت سفر کرده‌اند.

•    فروشگاه، دستگاه خودپرداز، آسانسور، کافی‌نت، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، روم سرویس و بسیاری موارد دیگر را می‌توان اشاره نمود.

•    آرایشگاه مردانه، فضای سبز، تاکسی سرویس، پارک کودک، خدمات باربری و... از امکانات دیگر هتل به شمار می‌آیند.

امکانات ورزشی هتل

هتل کادوس رشت علاوه بر امکانات رفاهی با ارائه امکانات خوب ورزشی، توجه مهمانان علاقه‌مند به تفریحات ورزشی را به خود جلب کرده است.

•    زمین تنیس هتل کادوس، لحظات لذت‌بخشی را برای مهمانان رقم می‌زند تا اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند.

•    استخر روباز هتل یکی دیگر از امکانات هتل به شمار می‌رود که ویژه آقایان می‌باشد.

•    مسیر زیبای پیاده‌روی هتل در اختیار علاقه‌مندان به پیاده‌روی قرار گرفته است.

کافی‌شاپ و رستوران هتل

کافی‌شاپ و رستوران‌های هتل کادوس از دیگر امکانات محبوب این هتل رشت به شمار می‌رود.

•    رستوران شکم الملوک هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر، میزبان مهمانان در وعده‌های ناهار و شام می‌باشد که با منو متنوعی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند‌.

•    کافی‌شاپ هتل کادوس در طبقه همکف هتل قرار گرفته و از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب، آماده خدمت‌رسانی به مهمانان گرامی هتل است.

ب    سالن صبحانه‌خوری هتل از ساعت ۷ تا 9:30 صبح، در طبقه اول آماده سرو صبحانه می‌باشد.

30000

سالن‌های هتل

هتل بزرگ کادوس دارای امکانات دیگری همچون سالن‌های همایش، کنفرانس، تالار عروسی و اتاق میهمانی و جلسات کاری می‌باشد.

•    سالن همایش هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر و امکانات کامل و مجهزی همچون ویدیو پروژکتور، نورپردازی زیبا و خدمات صوتی و تصویری، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری همایش‌ها و اجتماعات می‌باشد.

•    اتاق مخصوص مهمانی و جلسات کاری هتل کادوس هم از امکانات ویژه این هتل به شمار می‌رود.

•    تالار عقد و عروسی هتل کادوس یکی از بهترین تالارهای مجلل شهر است که برای برگزاری مراسمات عروسی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

واحدهای اقامتی هتل کادوس رشت

واحدهای اقامتی هتل کادوس بزرگ رشت شامل اتاق‌های دو نفره، سه نفره، واحدهای آپارتمانی دوخوابه و سوئیت‌های کوچک و بزرگ با امکانات بسیار مجهز است که در اختیار مهمانان گرامی هتل قرار می‌گیرد.

این واحدهای اقامتی دارای امکانات و خدمات رفاهی همچون یخچال، صبحانه و آب رایگان، چای ساز، چای کیسه‌ای، صندوق امانات، تلویزیون، مبلمان، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، جالباسی، پاور سوئیچ، چیلر و... است که اقامتی دلخواه را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

قیمت رزرو هتل کادوس در بازه‌های زمانی مختلف، متفاوت است و قیمت هتل با توجه به تاریخ و مدت زمان اقامت، مشخص خواهد شد. همچنین قیمت واحدهای اقامتی با یکدیگر نیز متفاوت بوده و به همین دلیل پیشنهاد می‌شود نزدیک به تاریخ و زمان سفر، قیمت دقیق رزرو هتل را از وب‌سایت ایران هتل آنلاین مشاهده کرده و نسبت به رزرو آن اقدام نمود.

قوانین پذیرش هتل کادوس رشت

    پذیرش بانوان مجرد تنها با ارائه مدرک شناسایی معتبر انجام می‌پذیرد.

    پذیرش زوجین در هتل کادوس تنها با ارائه صیغه‌نامه رسمی و کارت شناسایی معتبر انجام پذیر است.

    زمان تحویل واحدها در ساعت ۱۴:۰۰ و زمان تخلیه واحدها در ساعت ۱۲:۰۰ ظهر می‌باشد.

    قوانین کنسلی رزرو هتل در ایام پیک سفر تا صفر ساعت قبل از حضور مهمان در هتل، شامل 100٪ جریمه از هزینه اتاق به ازای کل شب‌های رزرو شده خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل کادوس رشت

از مهمترین ویژگی‌های انتخاب هتل، موقعیت مکانی آن و دسترسی هتل به اماکن مهم و گردشگری شهر می‌باشد. موقعیت مکانی خوب هتل کادوس باعث شده تا دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری شهر رشت داشته باشد.

هتل تا باغ محتشم تنها ۳ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

هتل تا آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی تنها ۴ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

هتل تا موزه رشت تنها ۵ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

هتل تا بازار رشت تنها ۹ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

هتل تا سبزه میدان تنها ۹ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

 هتل تا چشمه چشماگل تنها ۱۷ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

 هتل تا امامزاده هاشم تنها ۲۷ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

سخن آخر

هتل کادوس رشت به عنوان تنها هتل ۵ ستاره این شهر، میزبان گردشگران بسیاری است که با امکانات مجهز و مدرن خود، اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. برای رزرو هتل کادوس می‌توان به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین، اقدام به رزرو هتل با کمترین قیمت نمود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید