خرید آنلاین رنگ، چسب و ابزار از فروشگاه اینترنتی مینیاتور

خرید آنلاین رنگ، چسب و ابزار از فروشگاه اینترنتی مینیاتور

با ورود به فروشگاه اینترنتی مینیاتور می‌توانید انواع رنگ دلخواه خود را به تفکیک برند و نوع مشاهده کرده و پس از بررسی و مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف، نسبت به خرید اینترنتی رنگ صنعتی و غیرصنعتی اقدام کنید.

کد خبر : ۱۴۶۵۵۵
بازدید : ۴۹۰

نقاشی هنر به‌تصویر کشیدن مفاهیم مختلف است و به افراد کمک می‌کند تا آنچه که در ذهن خود دارند را به دیگران منتقل کنند. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که از ابزارهای نقاشی، چه به‌صورت مبتدی و چه به‌صورت حرفه‌ای، استفاده می‌کنید، فروشگاه اینترنتی مینیاتور می‌تواند مکانی فوق‌العاده برای شما باشد. 

این فروشگاه بیش از نیم قرن با فعالیت مستمر خود در صنعت رنگ، چسب و ابزار مخصوصا خرید اینترنتی غلطک، توانسته رضایت مشتریان خود را به‌دست آورد. با ورود به دنیای رنگارنگ این مجموعه، بدون نیاز به رفتن به بازار و گشتن در میان مغازه‌های مختلف، می‌توانید هر ابزار و لوازمی را که نیاز دارید، در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت تهیه کنید. 

خرید رنگ از فروشگاه مینیاتور

خرید رنگ از فروشگاه‌ها معمولا نیاز به جستجوی چند ساعته یا حتی چند روزه دارد. امروزه با ورود اینترنت به زندگی روزمره، خرید اینترنتی باعث شده تا دیگر نیاز به حضور فیزیکی در بازار نداشته باشیم و بتوانیم لوازم مورد نیاز خود را از سراسر کشور بدون نیاز به حضور فیزیکی تهیه کنیم. 

با ورود به فروشگاه اینترنتی مینیاتور می‌توانید انواع رنگ دلخواه خود را به تفکیک برند و نوع مشاهده کرده و پس از بررسی و مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف، نسبت به خرید اینترنتی رنگ صنعتی و غیرصنعتی اقدام کنید.

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک یکی از قدیمی‌ترین انواع رنگ است که کاربردهای بسیاری در نقاشی ساختمان دارد. آنچه کیفیت این نوع رنگ را تعیین می‌کند، میزان پوشش آن در رنگ‌آمیزی است. هر یک کیلوگرم رنگ پلاستیک با کیفیت بالا توانایی رنگ‌آمیزی حدود 4 مترمربع را خواهد داشت. البته باید تمیز یا کثیف‌بودن سطح رنگ آمیزی را نیز در نظر گرفت. 

رنگ روغنی

رنگ روغنی یکی از انواع رنگ‌های ساختمانی است که پایه حلال نفتی دارد. این نوع رنگ دارای مقاومت بیشتری نسبت به رنگ پلاستیک بوده و به‌دلیل ضدآب‌بودن و همچنین قابل شستشوبودن، افراد بسیاری آن را برای رنگ‌آمیزی دیوارهای داخلی خانه مورد استفاده قرار می‌دهند. 

در خرید رنگ روغن باید به انواع آن نیز توجه داشته باشید. رنگ‌های روغن براساس انواعی که دارند، در ظاهر نیز متفاوت هستند. رنگ روغنی براق، رنگ روغنی نیمه‌براق و رنگ روغنی مات از انواع این نوع رنگ هستند که هرکدام در بخش‌های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک رنگی بر پایه رزین اکریلیک است و بیشتر برای ساخت رنگ‌های باکیفیت به‌کار برده می‌شود. از آنجایی که این رنگ‌ها برپایه آب هستند و به‌راحتی می‌توان آنها را با آب رقیق کرد، در رنگ‌آمیزی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

زیبایی و جلوه‌ای که این رنگ به خانه می‌دهد باعث شده تا بسیاری از نقاشان از آن برای رنگ‌آمیزی بخش‌های داخلی ساختمان استفاده کنند. این رنگ را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مینیاتور به‌صورت آنلاین خریداری کنید. 

رنگ سلولزی( چوب)

رنگ سلولزی یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای رنگ‌آمیزی انواع چوب در صنایع گوناگون است. این رنگ در برابر آب، انواع باکتری، قارچ و همچنین شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی دارد و به‌دلیل انعطاف‌پذیری، چسبندگی، براقی مناسب و خشک‌شدن سریع در صنعت مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

رنگ اتومبیلی

رنگ اتومبیلی رنگی دارای مقاومت بالا است که از خودرو در برابر عواملی مانند نور خورشید، گرما، سرما، رطوبت، باران یا ضربه و سایش محافظت می‌کند. این نوع رنگ را می‌توانید در سایزهای نیم، یک، 4 لیتری و حلب 20 لیتری از فروشگاه اینترنتی مینیاتور خریداری کنید. 

رنگ اسپری

رنگ اسپری از جمله رنگ‌های پرطرفدار، به‌ویژه در نقاشی مدرن و خیابانی است. با استفاده از این نوع رنگ می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، سطح دلخواه خود را بدون نیاز به غلطک و ابزار دیگر رنگ‌آمیزی مانند قلم مو رنگ کنید. 

از رنگ اسپری برای رنگ‌آمیزی سطوحی که سطح یک‌پارچه‌ای ندارند نیز استفاده می‌شود. با استفاده از یک اسپری 300 میلی‌لیتری می‌توانید به‌طور متوسط یک سطح 2 متر مربعی را با کیفیت بالایی رنگ‌آمیزی کنید. 

رنگ نما

رنگ نما پوششی مقاوم است که برای رنگ‌آمیزی و زیباسازی نمای بیرونی ساختمان‌های مسکونی، اداری و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ دارای خاصیت ضدآب‌بودن و ضدفرسایش‌بودن است که استفاده از آن در نمای بیرونی ساختمان‌ها طول عمر مصالح را افزایش می‌دهد.

می‌توانید رنگ نما را در سایزهای 5/7، 15 و 21 کیلوگرمی از فروشگاه اینترنتی مینیاتور با  بالاترین کیفیت تهیه کنید. برای تغییر فام آن نیز می‌توانید از رنگ‌های مکمل اکریلیک مانند مشکی، زرد، سبز، آبی و قرمز استفاده کنید. 

رنگ استخری

رنگ استخری از جمله رنگ‌هایی است که علاوه‌بر زیبایی بصری که ایجاد می‌کند، باید از مقاومت بالایی در برابر آب نیز برخوردار باشد. از این رنگ برای مکان‌هایی که در معرض نم، آب و رطوبت هستند نیز استفاده می‌شود. زمان خشک‌شدن مناسب، عدم جذب آب، ضد خزه، جلبک و باکتری‌بودن و همچنین قابلیت پوشاندن ترک‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که یک رنگ استخر باکیفیت باید دارا باشد. 

رنگ شاپان و جوهر

رنگ شاپان در واقع یک لایه و آستر محافظ است که برای رنگ‌کردن چوب از آن استفاده می‌شود. این رنگ را معمولا زمانی استفاده می‌کنند که بخواهند رنگ چوب را به سایر رنگ‌ها، از جمله قهوه‌ای تغییر دهند. 

درون ماده تشکیل‌دهنده این رنگ از قیر استفاده شده‌ تا مانند یک آستر عمل کرده و از چوب در برابر رطوبت و عوامل دیگر محافظت کند. این رنگ دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر رنگ‌ها است و جلوه‌ای زیبا به لوازم چوبی می‌دهد. 

خرید چسب از فروشگاه مینیاتور

چسب‌ها از مهم‌ترین نیازهای اولیه خانه و صنایع مختلف هستند که براساس نوع و کاربردی که دارند به انواع گوناگونی دسته‌بندی می‌شوند. در فروشگاه اینترنتی مینیاتور می‌توانید چسب‌ مورد نیاز خود را به تفکیک نوع، برند و قیمت مشاهده کنید و پس از مقایسه کیفیت محصولات با خیالی راحت خرید خود را به ثبت برسانید.

چسب چوب

چسب چوب از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواد برای صنایع مبلمان و چوب است که برای اتصال قطعات مختلف چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید اینترنتی چسب چوب می‌توانید به فروشگاه مینیاتور مراجعه کنید. 

چسب صنعتی

چسب‌های صنعتی دارای انواع گوناگونی هستند و از آنها معمولا برای عایق‌سازی گرمایی، الکتریکی یا پرکردن شیارهای مختلف استفاده می‌شود. این نوع رنگ در صنایع گوناگون مانند صنعت کفش‌سازی، مبل‌سازی، کارتن‌سازی، خودروسازی و هواپیماسازی کاربرد دارد. 

چسب سنگ

چسب سنگ به چسبی 2 جزئی گفته می‌شود که برپایه رزین‌های اپوکسی و پلی‌استر است. از این محصول تقریبا در تمامی مراحل ساختمان‌سازی، از بتن‌ریزی اولیه گرفته تا نماکاری، استفاده می‌شود. این محصول برای چسباندن سیمان، بتن، گرانیت، کوارتز، سنگ‌های مهندسی‌شده و سرامیک در ابعاد بزرگ به‌کار برده می‌شود. 

چسب آهن

چسب آهن محصولی با مقاومت بالا در برابر محیط‌های در معرض اسید، گاز، فاضلاب و همچنین حلال‌های نفتی است. این چسب پس از خشک‌شدن استحکام مناسبی پیدا می‌کند و در محدوده دمایی زیر صفر تا 60+ درجه‌ سانتی‌گراد بدون تغییر باقی می‌ماند.

چسب 123

200

چسب 123، چسبی پرکاربرد برای مصارف خانگی و صنعتی است که از آن برای اتصال قطعات شیشه‌ای، فلزی، پلاستیکی و چوبی استفاده می‌شود. این چسب را می‌توان جزء پرفروش‌ترین چسب‌های بازار دسته‌بندی کرد. 

چسب PVC

چسب PVC محصولی برای چسباندن قطعات مختلف به‌ یکدیگر است. در این نوع چسب، حلال پس از اتصال از محلول خارج می‌شود و همین امر باعث اتصال موثر قطعات به یکدیگر خواهد شد. از جمله کاربردهای این چسب می‌توان به نصب کفپوش‌ها، لوله و اتصالات PVC، پلی اتیلن و درزگیر اشاره کرد.  

خرید اینترنتی از سایت مینیاتور 

امروزه خرید اینترنتی به‌دلیل سهولت، راحتی و قدرت انتخاب بیشتر، به جایگزین مناسبی برای خرید حضوری تبدیل شده است. با خرید آنلاین می‌توانید بدون حضور در بازارها و مغازه‌ها، محصول مورد نظر خود را تنها با چند کلیک پیدا کرده و آن را مستقیما از فروشنده خریداری کنید. 

فروشگاه اینترنتی مینیاتور یکی از بزرگ‌ترین مراجع عرضه آنلاین رنگ، چسب و ابزار نقاشی است که با ایجاد فضایی طبقه‌بندی‌شده امکان خریدی راحت را برای مشتریان فراهم می‌کند. با مراجعه به این سایت می‌توانید به‌راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و پس از بررسی قیمت، برند و کیفیت محصولات مختلف، خرید خود را انجام دهید.

از جمله مزایای خرید از سایت مینیاتور می‌توان به ارسال رایگان به مناطق 22 گانه تهران برای فاکتورهای بالای 500 تومان اشاره کرد. این سایت ارسال به شهرستان را نیز در دستور کار خود قرار داده است و افراد در سراسر کشور می‌توانند محصول مورد نظر خود را از این فروشگاه خریداری کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرند. 

جمع‌بندی

خرید اینترنتی از موهبت‌های دنیای تکنولوژی است که باعث صرف‌جویی در وقت و هزینه افراد می‌شود. با خرید اینترنتی می‌توانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بدون نیاز به خروج از منزل با فروشنده‌های مختلف آشنا شوید. خرید آنلاین این امکان را به افراد می‌دهد تا تجربه خریدی با آرامش کامل را داشته باشند و هر مقدار زمانی که احتیاج دارند را برای بررسی نکات فنی کالا صرف کنند. 

فروشگاه اینترنتی مینیاتور با بیش از نیم قرن فعالیت مستمر در صنعت رنگ، چسب و ابزار نقاشی، همواره رضایت مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است. 

عرضه محصولات با تنوع بالا و کیفیت مناسب در کنار انصاف در قیمت‌گذاری از جمله سیاست‌های این فروشگاه اینترنتی است. برای خرید اینترنتی حلال و پرایمر، انواع رنگ، چسب و ابزار نقاشی می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید