اجاره دستگاه زردی نوزاد در شیراز

اجاره دستگاه زردی نوزاد در شیراز

اگر‌ می‌خواهید در مورد اجاره دستگاه زردی نوزاد در شیراز اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کد خبر : ۱۴۶۵۵۶
بازدید : ۶۱

یکی از مشکلاتی که اکثر نوزادان بدو تولد با آن مواجه‌ می‌شوند زردی یا یرقان است که خانواده‌ها را خیلی نگران‌ می‌کند. لازم است که اشاره کنیم زردی بیماری نیست بلکه نوعی اختلال کبدی است که با استفاده از روش‌های مختلفی‌ می‌توان آن را درمان یا از آن پیشگیری نمود. 

یکی از روش‌های درمان زردی نوزادان فوتوتراپی یا نور درمانی است که با شدت و فاصله مناسب به پوست نوزاد تابیده‌ می‌شود. فتوتراپی را‌ می‌توان در بیمارستان و منزل انجام داد.

اگر نوزاد شما نیز به زردی مبتلا شده و‌ می‌خواهید برای درمان آن در منزل اقدام کنید نیاز به دستگاه فتوتراپی خواهید داشت. اما نیازی به خرید این دستگاه نیست و‌ می‌توانید آن را از مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و پرستاری در منزل اجاره کنید. 

اگر‌ می‌خواهید در مورد اجاره دستگاه زردی نوزاد در شیراز اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

چگونه متوجه شویم که نوزاد زردی دارد؟

برای اطلاع از این موضوع نیاز نیست که کار خاصی انجام دهید ، زیرا در اکثر مواقع بدو تولد و در بیمارستان به خانواده نوزاد اطلاع‌ می‌دهند که نوزادتان زردی دارد یا خیر. اما در صورتی که پس از ترخیص نوزاد از بیمارستان با علائم زیر مواجه شدید حتما هرچه سریع‌تر به متخصص اطفال مراجعه کنید.

رنگ نوزاد زردتر شود.

رنگ پوست نوزاد در قسمت‌های شکم، دست‌ها و پاها هم زرد باشد.

سفیدی چشم‌های نوزاد به زردی‌ می‌زند.

نوزاد با صدای خیلی بلندی گریه‌ می‌کند.

نوزاد خیلی خسته و بی‌توجه باشد.

و یا هر گونه علامت نگران کننده دیگری داشته باشد.

دستگاه فتوتراپی چگونه زردی را درمان‌ می‌کند؟

برای درمان زردی نوزاد در منزل در شهر شیراز از دستگاه فتوتراپی یا دستگاه زردی نوزاد استفاده‌ می‌کنند. این دستگاه با تولید نور فرابنفش موجب شکستن بیلی روبین موجود در سطح پوست نوزاد‌ می‌شود.

نور مورد نیاز این دستگاه از طریق فلورسنت یا ال ای دی تامین‌ می‌شود. لازم است که اشاره کنیم لامپ‌های فلورسنت تنها تا حدود 2 هزار ساعت‌ می‌توانند در درمان زردی نوزاد موثر باشند، بنابراین پیش از 2 هزار ساعت کارکرد نیاز به تعویض دارند. 

بهتر است که از منابع نوری LED به جای مهتابی‌های فلورسنت استفاده شود زیرا دارای حرارت بسیار کمتری هستند و اشعه‌های مضری که توسط آن‌ها تولید‌ می‌شود نزدیک به صفر است.

اجاره لامپ زردی نوزاد شیراز در منزل چه مزایایی دارد؟

اجاره دستگاه فتوتراپی در شیراز مزایای بسیاری دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. 

با استفاده از این لامپ‌های زردی استاندارد دیگر نیازی نیست که نوزاد را برای درمان زردی در بیمارستان بستری نمود و با اجاره لامپ‌ می‌تواند اقدامات درمانی لازم را در منزل انجام داد. 

با این روش درمان زردی سریع‌تر و کامل‌تر انجام شده و به راحتی‌ می‌توان از عوارض خطرناک و ضایعات غیر قابل جبران مغزی آن پیشگیری نمود.

در منزل آسایش و آرامش مادر و نوزاد به طور کامل تامین‌ می‌شود.

مدت زمان پروسه درمانی نوزاد کاهش‌ می‌یابد.

کاهش یافتن هزینه‌های درمانی

جلوگیری از ابتلای نوزاد به بیماری‌های میکروبی خطرناک، پنومونی، مننژیت و ... به دلیل خارج شدن از منزل و قرارگیری در محیط آلوده بیمارستان

در چه مواردی امکان استفاده از دستگاه فتوتراپی وجود ندارد؟

برای درمان زردی نوزاد در منزل در شهر شیراز در موارد معدودی امکان استفاده از فتوتراپی وجود ندارد و منع‌ می‌شود. در واقع اگر نوزاد داروهایی که او را به نور حساس‌ می‌کند استفاده نماید  و یا اینکه تشخیص پورفیری اریتروپوویتیک مادرزادی مطرح شود یا اینکه سابقه خانوادگی پورفیری وجود داشته باشد امکان استفاده از فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد وجود ندارد.

در صورتی که بدن نوزاد در هنگام فتوتراپی تاول‌های شدیدی بزند و یا اینکه نوزاد خیلی بی قراری کند‌ می‌تواند از علائم پورفیری مادرزادی باشد. 

در برخی از مواقع نوزادانی که دارای زردی کلستاتیک و هیپربیلیروبینمی هستند پس از فتوتراپی به سندرم نوزاد برنزه مبتلا‌ می‌شود و موجب تیره شدن پوست نوزاد به رنگ خاکستری- قهوه ای‌ می‌شود که علت اصلی آن هنوز کشف نشده است.

اما‌ می‌تواند به دلیل تجمع پورفیرین در پوست نوزاد این سندرم رخ دهد، البته به صورت موقت بوده و پس از قطع فتوتراپی به مرور زمان از بین‌ می‌رود. بنابراین پیش از اقدام به اجاره دستگاه زردی نوزاد و شروع به درمان فتوتراپی حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید تا با بررسی کامل وضعیت نوزاد و انجام آزمایش‌های لازم تشخیص دهد که زردی با فتوتراپی‌ می‌تواند از بین رود و این روش موثر باشد یا خیر.

400

هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد در شیراز چقدر است؟

هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد در شیراز  با توجه به اینکه‌ می‌خواهید کدام مدل دستگاه فتوتراپی و یا لامپ مهتابی زردی یا ال ای دی را اجاره کنید متفاوت است.

همچنین مدت زمان اجاره این دستگاه و مرکزی که برای اجاره آن انتخاب کرده‌اید نیز میزان هزینه نهایی شما را تحت تاثیر قرار‌ می‌دهند. بنابراین برای دریافت بهترین نتایج درمانی و مدیریت هزینه‌های خود سعی کنید یک مرکز ارائه خدمات درمانی در منزل معتبر و با سابقه را انتخاب کنید.

دستگاه فتوتراپی را از کجا اجاره کنیم؟

برای اجاره مهتابی زردی در شیراز و همچنین دستگاه‌های فتوتراپی مراکز خدمات درمانی و پزشکی در منزل متعددی وجود دارد. اما در این میان باید یک مرکز معتبر که خدمات خود را مطابق با رعایت قوانین و استانداردها ارائه‌ می‌دهد انتخاب نمود.

زیرا به این ترتیب‌ می‌توان اطمینان حاصل نمود که تمامی لوازم و تجهیزاتی که اجاره‌ می‌دهند مورد تایید سازمان‌های مربوطه هستند و مجوزهای لازم را دریافت کرده‌اند و نمی‌توانند عوارضی ایجاد نمایند.

یکی از برترین مراکز پرستاری در منزل شیراز، مرکز پرستاری شیراز درمان است که خدمات متنوعی ارائه‌ می‌دهد. این مجموعه انواع دستگاه زردی نوزاد یا همان فتوتراپی را در سراسر شیراز به منظور درمان زردی نوزادان در روزهای اول تولد آن‌ها اجاره‌ می‌دهد تا والدین به راحتی بتوانند این پروسه را طی کنند و نگرانی کمتری داشته باشند.

این مجموعه همچنین خدمات جامع در زمینه مادر و نوزاد مانند مشاوره و آموزش شیردهی به مادران و تست زردی نوزاد در منزل را ارائه‌ می‌دهد. از این رو‌ می‌توانید با اطمینان خاطر برای دریافت خدمات از آن‌ها اقدام کنید وبه درمان زردی نوزادان خود در منزل بپردازید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید