پروفایلو بهتر است یا هایفو؟ با مزایای هر یک آشنا شوید

پروفایلو بهتر است یا هایفو؟ با مزایای هر یک آشنا شوید

در این مقاله در مورد اینکه پروفایلو بهتر است یا هایفو صحبت کردیم. پروفایلو و هایفو دو روش موثر در جوانسازی صورت محسوب می‌شوند که هر کدام را از نظر کاربرد، مزایا، قیمت، اثر‌گذاری و ماندگاری بررسی کردیم.

کد خبر : ۱۹۴۶۸۷
بازدید : ۱۱

جوانی و رفع چین‌وچروک صورت آرزوی همه افراد از جمله ایرانیان است. روش‌های مختلفی برای جوانسازی صورت وجود دارد که تزریق پروفایلو و هایفو یکی از روش‌های موثر در رفع‌چین‌وچروک و لیفت صورت محسوب می‌شود. در این مقاله به شما می‌گوییم که پروفایلو بهتر است یا هایفو؟ و آن‌ها را از نظر تاثیر‌گذاری، کاربرد، ماندگاری و سایر مزایا و تفاوت بررسی خواهیم کرد تا شما بر‌اساس نیازتان، یکی از این روش‌های جوانسازی را انتخاب کنید. 

هایفو بهتره یا پروفایلو؟ کدام روش بهتر است؟ 

برای پاسخ به سوال پروفایلو بهتر است یا هایفو؟ باید بگوییم که روش هایفو‌تراپی غیر‌تهاجمی بوده و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. هایفو با امواج فراصوت به لایه‌های زیرین پوستی نفوذ می‌کند و سپس گرمای آن باعث بازسازی سطح پوست و رفع کلاژن‌های قدیمی خواهد شد. 

تزریق پروفایلو نیز یکی دیگر از روش‌های جوانسازی بوده که برای خداحافظی با چروک دور چشم و بازگرداندن حالت ارتجاعی و حفظ رطوبت پوست مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. ماده اصلی این ژل هیالورونیک اسید است که ساختار پوست را بازسازی می‌کند؛ در نتیجه پوستی جوان و شاداب تحویل می‌دهد. 

تفاوت هایفو با پروفایلو از نظر مزایا

در ابتدا باید بگوییم که هر دو روش بدون جراحی و بیهوشی است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پوستی را برطرف می‌کنند. به‌طور‌کلی انجام هر دو روش تقریبا 1 ساعت به طول می‌انجامند. پس از انجام هایفوتراپی و تزریق پروفایلو می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید.

این دو روش برای جوانسازی پوست اعمال می‌شوند که هیچ‌گونه عوارضی ندارند و کاملا بی‌خطر و ایمن هستند. هزینه لیفت صورت بدون جراحی با این دو روش، از روش‌هایی که با زخم و برش انجام می‌شوند، بسیار کمتر است. 

هایفوتراپی؛ یکی از روش‌های کم‌هزینه نسبت پروفایلو

قیمت جلسات درمانی با هایفو و پروفایلو مانند هزینه بوتاکس صورت، بستگی به تعداد جلسات و میزان عارضه شما دارد. همچنین به‌روز بودن دستگاه هایفو نیز در هزینه جلسات درمانی تاثیر‌گذار است. یکی دیگر از عوامل تاثیر‌گذار در هزینه ژل پروفایلو، برند و میزان ژل برای تزریق خواهد بود. 

معمولا هزینه انجام هایفوتراپی به‌دلیل تعداد جلسات درمانی، کمتر است؛ زیرا تزریق پروفایلو ممکن است هر شش ماه باشد، اما جلسات هایفو بین 1 الی 3 جلسه در طول سه سال متغیر است. 

اثر‌گذاری پروفایلو بهتر است یا هایفو؟ 

هایفو‌تراپی برای برطرف کردن چین‌وچروک‌ و افتادگی‌های عمیق پوستی کاربرد چندانی ندارد؛ بدین‌ترتیب این روش برای درمان افرادی که خطوط خفیف و قصد لیفت صورت را دارند، مناسب است. هایفو از طریق برطرف کردن شل‌شدگی و چرو‌های خفیف پوست، روند پیری را کند‌تر کند. 

از روش هایفو‌تراپی می‌توان برای از بین بردن غبغب و سیاهی دور چشم استفاده کرد. در مقابل، ژل پروفایلو برای افرادی که چین‌و‌چروک‌های عمیق‌تری دارند، مناسب است. استفاده از ژل پروفایلو به افرادی که پوستی خشک و حساس دارند، به‌منظور آبرسانی و افزایش رطوبت پوست توصیه میشود. 

مدت زمان تاثیر تزریق پروفایلو و هایفو 

همان‌طور که نتایج جوانسازی و تاثیرات شگفت‌انگیز هایفو و تزریق پروفایلو مشابه است، اما مدت زمان اثر‌گذاری آن متفاوت خواهد بود. نتایج ژل پروفایلو بلافاصله پس از تزریق، قابل مشاهده است، البته نتایج نهایی، پنج روز پس از تزریق کاملا نمایان می‌شود. 

در مقابل برای مشاهده تاثیر پروفایلو باید کمی صبر کنید. نتایج جوانسازی با هایفو حدود 3 ماه بعد مشخص می‌شود؛ بنابراین، اگر از آن دسته افرادی هستید که برای دریافت نتیجه عجله دارید، بهتر است تزریق پروفایلو را انتخاب کنید. 

تفاوت هایفو و پروفایلو از نظر محل کاربرد؛ کدام یک بهتر است؟ 

از تزریق ژل پروفایلو در جوانسازی پوست معمولا در صورت مانند گونه، چانه، بینی، کنار لاله گوش، خط خنده و اخم مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. پزشک متخصص باتوجه‌به میزان چین‌و‌چروک و افتادگی پوست، تصمیم می‌گیرد که کدام نواحی از ژل پروفایلو استفاده کند. از ژل پروفایلو می‌توان برای برطرف کردن افتادگی پوست در برخی از نواحی مانند سینه، بازو و دست استفاده کرد.

از هایفو نیز در صورت مانند بالای لب، دور چشم، پلک، چانه و غبغب استفاده کرد. در برخی موارد برای زاویه فک و افتادگی گردن نیز از هایفو استفاده می‌شود. استفاده از ژل پروفایلو در گردن توصیه نمی‌شود؛ زیرا این ناحیه بسیار حساس است و هایفو تاثیر بهتری در این ناحیه دارد. 

88

ماندگاری هایفو بهتره یا پروفایلو؟

تفاوت هایفو و پروفایلو در ماندگاری، به عواملی مانند سن، نوع پوست، میزان آسیب و سبک زندگی افراد بستگی دارد. اگرچه نتایج ژل پروفایلو در مدت‌زمان کوتاه‌تری آشکار می‌شود؛ اما مطالعات نشان داده‌اند، روش هایفو ماندگار‌تر خواهد بود. 

نتایج جوانسازی پوست با هایفو یک الی سه سال ماندگار خواهد بود و نیازی به تمدید در کوتاه‌مدت نخواهد داشت. در مقابل، تزریق پروفایلو 5 الی 9 ماه ماندگاری دارد؛ بدین‌ترتیب پس از گذشت این مدت نیاز به تمدید دارد. 

تحولی عظیم در جوانسازی صورت و بدن با انجام پروفایلو و هایفوتراپی

در این مقاله در مورد اینکه پروفایلو بهتر است یا هایفو صحبت کردیم. پروفایلو و هایفو دو روش موثر در جوانسازی صورت محسوب می‌شوند که هر کدام را از نظر کاربرد، مزایا، قیمت، اثر‌گذاری و ماندگاری بررسی کردیم. 

اگر انتخاب شما بین این دو روش، هایفو است. کلینیک الف با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین دستگاه هایفو، تجربه‌ای بی‌نظیر را در لیفتینگ صورت برای شما به ارمغان می‌آوریم. این مرکز تخصصی با‌توجه‌به استاندارد‌های بهداشتی، یک فرایند درمانی تضمینی را برای شما فراهم می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید