بدون کچل‌کردن و تراشیدن سر کاشت کنید!

بدون کچل‌کردن و تراشیدن سر کاشت کنید!

پیشرفت روزبه‌روز دنیای جراحی زیبایی، توانسته است افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند. کاشت مو از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بخش این صنعت محسوب می‌شود که با پیشرفت‌های متوالی، موانع را یک به یک پشت سر گذاشته و به یک پکیج بدون نقص تبدیل شده است. سال‌های متمادی افراد برای کاشت مو و رویش مجدد موهایشان از روش‌های پرریسک و جراحی‌هایی همراه با درد و خونریزی استفاده می‌کردند؛ اما امروز با پیشرفت تکنولوژی، کاشت مو بدون تراشیدن سر، بدون جراحی و برش سر امکان‌پذیر شده است. اکنون برای اینکه بتوانید از زیبایی موهای پرپشت و سالم لذت ببرید، در ادامه با بهترین و جدیدترین روش کاشت مو آشنا شوید.

کد خبر : ۲۰۵۷۶۷
بازدید : ۲۶

پیشرفت روزبه‌روز دنیای جراحی زیبایی، توانسته است افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند. کاشت مو از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بخش این صنعت محسوب می‌شود که با پیشرفت‌های متوالی، موانع را یک به یک پشت سر گذاشته و به یک پکیج بدون نقص تبدیل شده است.

سال‌های متمادی افراد برای کاشت مو و رویش مجدد موهایشان از روش‌های پرریسک و جراحی‌هایی همراه با درد و خونریزی استفاده می‌کردند؛ اما امروز با پیشرفت تکنولوژی، کاشت مو بدون تراشیدن سر، بدون جراحی و برش سر امکان‌پذیر شده است. اکنون برای اینکه بتوانید از زیبایی موهای پرپشت و سالم لذت ببرید، در ادامه با بهترین و جدیدترین روش کاشت مو آشنا شوید.

کاشت مو بدون تراشیدن سر

شاید اگر سال‌ها پیش این سوال را مطرح می‌کردید، غیر ممکن به‌نظر می‌رسید؛ اما امروز روش‌هایی متولد شده‌اند که کاشت مو بدون تراشیدن سر را امکان‌پذیر کرده‌اند. متدها و تکنیک‌های جدید و مدرن با ابزار و تجهیزات پیشرفته توانسته‌اند بدون نیاز به کوتاهی مو، پروسه کاشت را با موفقیت انجام دهند. جدیدترین روش کاشت مو بدون درد و خونریزی انجام می‌شود، دوره نقاهت ندارد و نتیجه رضایت‌بخشی خواهد داشت؛ بنابراین می‌تواند انتخاب اول افراد شاغل و دارای بیزینس باشد.

500

انواع کاشت مو بدون تراشیدن سر

ممکن است تراشیدن سر یا کوتاهی موهایتان شما را اذیت نکند، بنابراین می‌توانید از روش‌های مختلف کاشت مو استفاده کنید. اگرچه این امکان برای شما فراهم است؛ اما بد نیست با انواع کاشت مو، مزایا و معایب آن‌ها آشنا شوید و در نهایت گزینه بهتر و مناسب‌تر را انتخاب کنید.

کاشت مو با روش FUT

روش FUT که به‌عنوان روش نواربرداری نیز شناخته می‌شود از قدیمی‌ترین‌های این حوزه است. در این روش پروسه کاشت به‌صورت جراحی و برداشتن قسمتی از پوست پشت سر خواهد بود که در نهایت بخیه می‌شود. در این روش فولیکول‌های مو در زیر میکروسکوپ انتخاب و برای کاشت به محل پیوند انتقال می‌یابند. در روشFUT معمولا موهای سر تراشیده می‌شود و پس‌از انجام کاشت، دوره نقاهت طولانی‌مدتی خواهد داشت. بنابراین این روش برای افرادی که تصمیم دارند بدون تراشیدن سر موهایشان را کاشت کنند، کاربردی ندارد.

کاشت مو به روش FUE

با پیشرفت علم و گذر از روش FUT، شاهد دوره جدیدی از کاشت مو هستید؛ FUE پدید آمده است تا کاشت مو بدون جراحی را برای شما فراهم کند. واضح است بسیاری از افراد به‌دلیل ترس از جراحی، درد و خونریزی، فرصت جوانی دوباره را از دست می‌دادند؛ اما با وجود این روش، یکی‌دیگر از موانع حذف شده است. در روش FUE تجربه‌ای جدید از کاشت مو وارد صنعت زیبایی می‌شود و افراد بسیاری نتایج رضایت‌بخشی را از آن کسب کرده‌اند.

در این روش موهای سر با نمره 4 الی 8 کوتاه می‌شوند؛ سپس فولیکول‌های مو به وسیله ابزارهای ویژه و اختصاصی از بانک مو برداشت می‌شوند و در قسمت پیوند قرار می‌گیرند. FUE دوره نقاهت کوتاه‌مدتی دارد و افراد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به زندگی عادی خود برگردند. اگرچه این روش به‌دلیل عدم نیاز به جراحی، مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است؛ اما همچنان افرادی وجود دارند که کاشت مو بدون کوتاه کردن مو را ترجیح می‌دهند. اکنون سوال این است آیا این روش وجود دارد؟

 کاشت با مو بلند

روش‌های کاشت یکی پس‌از دیگری امتحان خود را پس می‌دهند؛ اکنون تصمیم داریم تکنیک جدیدی از FUE را بررسی کنیم. با ظهور FUE مشکلات بسیاری در پروسه کاشت مو حل شده بود؛ اما هنوز امکان کاشت با موی بلند وجود نداشت. علم پزشکی برای برطرف‌ساختن این موانع، تکنیک جدیدی از FUE را وارد صنعت زیبایی کرد؛ بر اساس این روش شما می‌توانید کاشت مو بدون کوتاه کردن مو را تجربه کنید. در این روش فولیکول‌های مو توسط ابزارهای خاص و ویژه به روش اوسیلیشن برداشت و در محل مورد نظر قرار می‌گیرند.

این تکنیک از FUE به حساسیت و ظرافت بسیار بالایی نیاز دارد؛ از این‌رو ممکن است زمان‌بر و هزینه‌بر باشد. در این روش جراحی و برش صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین دوران نقاهت ندارد و افراد می‌توانند پس‌از اتمام پروسه کاشت، به شغل و حرفه خود بازگردند. کاشت با مو بلند برای افرادی مناسب است که در مشاغل اجتماعی فعالیت دارند.

این دسته از افراد زمان لازم برای رویش مجدد موهایشان نخواهند داشت و باید با ظاهری آراسته و زیبا به‌سرعت به زندگی روزمره خود برگردند و در سمت خود حضور پیدا کنند. با این اوصاف این روش از کاشت تا به امروز به‌عنوان بهترین روش کاشت مو شناخته شده است و توانسته نتایج شگفت‌انگیزی را رقم بزند.

مزایا کاشت به روش موی بلند و بدون تراشیدن سر

اکنون که توانستید بهترین روش را برای کاشت مو انتخاب کنید؛ خوب است کمی به جزئیات آن نیز بپردازید. آیا این روش به دیگر متدهای کاشت ارجحیت دارد؟ کدام‌یک از ویژگی‌های آن باعث شده است طرفداران بیشتری داشته باشد؟ واضح است کاشت بدون تراشیدن سر، بدون درد و خونریزی و بدون نیاز به دوره نقاهت طولانی، طرفداران بیشتری دارد؛ بنابراین در ادامه به بررسی جزئیات و مزایایی که می‌تواند برای شما داشته باشد، می‌پردازیم:

  • مهم‌ترین مزیت در روش کاشت با موی بلند، می‌تواند عدم نیاز به تراشیدن سر یا کوتاهی مو باشد. بسیاری از افراد شاغل و دارای حرفه‌های خاص، سلبریتی‌ها یا افراد سرشناس، ممکن است از کاشت با تراشیدن سر طفره بروند. این دسته از افراد باید در نقش اجتماعی خود همیشه آراسته و زیبا به‌نظر برسند؛ بنابراین این متد از تکنیک FUE می‌تواند بهترین انتخاب برای آن‌ها باشد.
  • مزیت دیگر این روش می‌تواند عدم نیاز به استراحت و دوره طولانی نقاهت باشد. معمولا افراد شاغل امکان استراحت چندین روزه را نخواهند داشت؛ بنابراین باید روشی را انتخاب کنند که در سریع‎‌ترین زمان بتوانند در حرفه خود حضور پیدا کنند. این روش بدون نیاز به استراحت انجام می‌شود، شما می‌توانید بلافاصله پس‌از اتمام کاشت، به شغل خود ادامه دهید. ممکن است کمی تورم و التهاب را تجربه کنید؛ اما به‌سرعت بهبود خواهید یافت.
  • انجام کاشت با مو بلند به شما کمک می‌کند با کمک موهای بلندتان، زخم‌های ایجادشده روی سرتان را بپوشانید. علاوه‌بر این ترکیب موهای کاشته‌شده با موهای قبلیتان، ظاهری طبیعی‌تر به موهایتان می‌بخشد و نشانی از کاشت مو مشاهده نمی‌شود. با این روش می‌توانید استایل موهایتان را حفظ کنید و بدون کوتاه‌کردن آن، موهای پرپشت‌تر و زیباتری داشته باشید.
  • در این روش شما می‌توانید بلافاصله پس‌از اتمام کاشت، نتیجه نهایی را مشاهده کنید. این باعث می‌شود خط رویش مو، جهت رویش مو و تراکم آن را ارزیابی کنید و در صورت نیاز به کاشت مجدد بپردازید.

آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت بدون تراشیدن سر هستید؟

اگرچه بهترین روش‌های روز دنیا برای کاشتی رضایت‌بخش وجود دارد؛ اما هر تکنیک زیبایی، ممکن است برای برخی از افراد مطلوب باشد و برای برخی دیگر کاربردی نداشته باشد. اکنون پیش‌از هر اقدامی باید شرایط خود را برای انجام کاشت مو بدون تراشیدن سر بررسی کنید. برای مثال کاشت بدون نیاز به تراشیدن سر و با موی بلند، برای افرادی که دارای طاسی گسترده هستند، کاربردی ندارد. معمولا افرادی می‌توانند این روش را امتحان کنند که محل مو پیوندی آن‌ها محدود باشد یا از موهای ضخیمی برخوردار باشند. علاوه‌بر این افراد با موهای نازک، مناسب چنین تکنیکی نخواهند بود.

افرادی که دارای موهای بلند و ضخیم هستند می‌توانند از این روش بهره‌مند شوند. این دسته از افراد با پوشاندن جای زخم‌های سرشان می‌توانند نقاط پیوند را پنهان کنند. علاوه‌بر این افرادی که دچار ریزش مو متوسط هستند، کاندیدا مناسبی برای این روش خواهند بود. معمولا افرادی که در مرحله اولیه ریزش قرار دارند می‌توانند از روش کاشت بدون تراشیدن سر استفاده کنند. این دسته از افراد تنها برای پرکردن بخش‌های کوچکی از سرشان، کاشت انجام می‌دهند؛ بنابراین کاشت با مو بلند برای این افراد بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

کاشت بدون تراشیدن سر را در کلینیک تصویر جوانی تجربه کنید

تا به امروز شاهد کاشت مو به روش‌های مختلفی بوده‌اید؛ اما پیشرفت علم تحول بزرگی را در صنعت زیبایی به نمایش گذاشته است. اکنون شما می‌توانید کاشت مو بدون تراشیدن سر را تجربه کنید؛ علاوه‌بر این بدون جراحی و بدون درد و خونریزی می‌توانید موهای پرپشت، سالم و زیبایی نیز داشته باشید. برای اینکه بتوانید این پروسه را با موفقیت پشت سر بگذارید لازم است از معتبرترین و مجهزترین کلینیک‌ها برای کاشت موهایتان کمک بگیرید.

استفاده از این روش نیازمند تجهیزات پیشرفته و متخصصان کاربلد است؛ کلینیک تصویر جوانی با سال‌ها تجربه می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مجموعه با انواع تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی به‌روز، در تلاش برای ارائه خدمات ویژه به زیباجویان است. تمامی مراحل کاشت مو در این کلینیک زیر نظر متخصص ماهر و مجرب، دکتر محسن پیروزهاشمی انجام می‌شود؛ این می‌تواند مهر تضمینی بر پروسه کاشت موی شما باشد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید