راحتی و امنیت در تراکنش‌های مالی به کمک همراه بانک پارسیان و بام ملی ایفون

راحتی و امنیت در تراکنش‌های مالی به کمک همراه بانک پارسیان و بام ملی ایفون

زمانی برای پیگیری ساده‌ترین امور مالی نظیر انتقال وجه هم باید منتظر باز شدن بانک و سر‌رسیدن نوبت خود می‌ماندیم، اما پیشرفت فناوری و توسعه‌ی اپلیکیشن‌های گوناگون به صنعت بانکداری و مالی هم رسیده است و موبایل بانک‌ها به محبوبیت بالایی در بین کاربران دست یافته‌اند؛ به طوری که حداقل یکی از آن‌ها بر روی گوشی‌های هوشمند همه‌ی ما یافت می‌شود. آنچه که ما را به استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی سوق می‌دهد راحتی استفاده و پیگیری امور مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن است؛ با این حال به دلیل حساسیت اطلاعات مورد استفاده لازم است برنامه‌های مورد نظر از قبیل پارسیان من ios و همراه بام ملی ios را از فروشگاهی معتبر و مطمئن دانلود کنید.

کد خبر : ۲۰۶۲۰۵
بازدید : ۱۸

زمانی برای پیگیری ساده‌ترین امور مالی نظیر انتقال وجه هم باید منتظر باز شدن بانک و سر‌رسیدن نوبت خود می‌ماندیم، اما پیشرفت فناوری و توسعه‌ی اپلیکیشن‌های گوناگون به صنعت بانکداری و مالی هم رسیده است و موبایل بانک‌ها به محبوبیت بالایی در بین کاربران دست یافته‌اند؛ به طوری که حداقل یکی از آن‌ها بر روی گوشی‌های هوشمند همه‌ی ما یافت می‌شود.

آنچه که ما را به استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی سوق می‌دهد راحتی استفاده و پیگیری امور مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن است؛ با این حال به دلیل حساسیت اطلاعات مورد استفاده لازم است برنامه‌های مورد نظر از قبیل پارسیان من ios و همراه بام ملی ios را از فروشگاهی معتبر و مطمئن دانلود کنید.

آشنایی با همراه بانک پارسیان برای آیفون نسخه وب

برنامه بانک پارسیان برای آیفون از جمله اپلیکیشن‌های همراه بانکی است که بعد از توسعه‌ی خدمات بانکداری الکترونیک توسط این بانک در اختیار مشتریان و کاربران قرار گرفت تا بتوانند بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری به شعب بانک پارسیان در سطح کشور، امور مختلف خود را بدون دغدغه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری کنند.

البته به منظور استفاده از خدماتی که با دانلود رایگان همراه بانک پارسیان برای آیفون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد باید در قدم اول به یکی از شعبه‌های این بانک مراجعه و فرم مربوط به همراه بانک را تکمیل کنید. پس از تحویل این فرم به متصدی باجه پاکت حاوی نام کاربری و رمزعبور به شما تحویل داده می‌شود تا پس از نصب همراه بانک پارسیان روی آیفون با وارد کردن آن‌ها در فیلدهای مربوطه روند فعالسازی حساب شما با موفقیت به اتمام برسد.

امکانات متنوع همراه بانک پارسیان ایفون

بعد از دنبال کردن راهنمای نصب همراه بانک پارسیان ios که در بخش قبلی به آن اشاره شد می‌توانید از امکانات گوناگون این اپلیکیشن به شرح زیر استفاده کنید:

  • انتقال وجه بین بانکی به صورت ساتنا و پایا
  • مشاهده‌ی موجودی
  • مسدود کردن کارت
  • امکان ارسال صورت‌حساب کارت به فکس یا ایمیل
  • قابلیت افتتاح حساب به شکل غیرحضوری
  • امکان دریافت نوبت شعب به صورت آنلاین
  • امنیت بالا به واسطه‌ی امکان ورود با اثر انگشت و تشخیص چهره
  • مشاهده‌ی وضعیت دسته چک‌ها
  • خرید بسته اینترنتی
  • خرید شارژ اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل
  • دریافت شماره شبا
  • دسترسی به سه تراکنش آخر
  • پرداخت اقساط تسهیلات و قابلیت‌های متعدد دیگر

امکان افتتاح حساب غیر حضوری در همراه بانک پارسیان (نسخه آیفون)

بانک پارسیان با ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی، امکان افتتاح حساب غیر حضوری را از طریق اپلیکیشن همراه بانک پارسیان برای کاربران آیفون فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، مشتریان می‌توانند به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک، مراحل افتتاح حساب خود را تکمیل کنند. این فرآیند به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن به خدمات بانکی دسترسی پیدا کرده و از ویژگی‌های دیگری همچون انتقال وجه، مشاهده مانده حساب و پرداخت قبوض نیز بهره‌مند شوند.

بهترین راهکار دانلود همراه بانک پارسیان برای ایفون چیست؟

برای حفظ امنیت اطلاعات بانکی و محافظت از تلفن همراه خود در مقابل انواع بدافزارها در زمان دانلود رایگان همراه بانک پارسیان برای آیفون می‌توانید به یکی از بهترین اپ استورهای ایرانی یعنی سیبچه مراجعه کنید که امنیت تمامی برنامه‌های موجود در آن از قبیل اینترنت بانک پارسیان آیفون توسط تیمی از متخصصان مجرب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آموزش دانلود رایگان همراه بام ملی برای ایفون

600

بانک ملی به عنوان مجموعه‌ای که بیشترین ثروت و دارایی را در بین تمامی بانک‌های ایرانی به خود اختصاص داده است، مشتریان بسیار زیادی دارد؛ به همین جهت به منظور رفاه حال و راحتی هرچه بیشتر آن‌ها همراه بام ملی نسخه ایفون و اندروید را عرضه کرد تا بتوانند از خدمات غیرحضوری این مجموعه بهره‌مند شوند. با دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios رایگان دیگری نیازی نیست نگران امنیت تراکنش‌های بانکی در بستر این برنامه باشید؛ چرا که دانلود همراه بام ملی برای ایفون با لینک مستقیم به پروتکل امنیتی SSL مجهز شده است و برای هر بار ورود هم امکان دریافت رمز عبور یکبار مصرف دارد.

نگاهی به خدمات ویژه همراه بام ملی ایفون نسخه وب

بعد از دانلود برنامه همراه بام ملی برای آیفون و فعالسازی آن که به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، می‌توانید از خدمات و امکانات ویژه‌ای که در ادامه بررسی شده‌اند استفاده کنید:

  1. خرید بسته‌ی اینترنتی
  2. مشاهده‌ی وضعیت تسهیلات و پرداخت اقساط آن‌ها
  3. مدیریت مخاطبان
  4. دسترسی به ده گردش آخر
  5. انتقال وجه بین بانکی به صورت پایا
  6. افتتاح حساب
  7. تعیین مبلغ چک و استعلام آن
  8. کارت به کارت
  9. مدیریت و استعلام قبوض
  10. مشاهده‌ی جزئیات مربوط به تراکنش‌ها
  11. ثبت بازخورد در اپلیکیشن
  12. تغییر تم برنامه و امکانات دیگر

آموزش کامل جیلبریک کردن آیفون

جیلبریک کردن آیفون فرآیندی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا محدودیت‌های اعمال‌شده توسط اپل را برداشته و به ویژگی‌ها و قابلیت‌های سفارشی بیشتری دسترسی پیدا کنند. این آموزش به‌صورت گام‌به‌گام نحوه جیلبریک کردن آیفون را توضیح می‌دهد. در این فرآیند، ابتدا نیاز به بررسی نسخه iOS و ابزارهای مورد نیاز دارید، سپس با استفاده از برنامه‌های مخصوص جیلبریک مانند Checkra1n یا Unc0ver، آیفون خود را آماده می‌کنید.

با انجام این مراحل، کاربران می‌توانند برنامه‌های غیر رسمی و تنظیمات پیشرفته را بر روی دستگاه خود نصب کرده و تجربه‌ای متفاوت از سیستم عامل iOS داشته باشند. توجه داشته باشید که جیلبریک کردن ممکن است امنیت دستگاه را به خطر بیندازد و گارانتی آن را باطل کند، بنابراین پیش از شروع باید تمامی جوانب را بسنجید.

سیبچه؛ راه‌حلی هوشمندانه به منظور دسترسی به اپلیکیشن‌های دلخواه

همان‌طور که می‌دانید اطلاعات موجود در تمامی اپلیکیشن‌های بانکی اهمیت فراوانی دارند؛ به همین جهت دانلود این برنامه‌ها باید از طریق بستری امن مثل سیبچه، اولین و معتبرترین اپ استور ایرانی، صورت گیرد. البته سیبچه در کنار امنیت بالا امکان دسترسی به عمده‌ی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سیستم‌عامل ios را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، علاوه بر این با مراجعه به وبلاگ آن هم می‌توان به اطلاعات کاربردی از قبیل آموزش کامل جیلبریک کردن آیفون دست پیدا کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید