رویداد برند کارفرمایی بازتاب، توسط ایران تلنت برگزار شد!

رویداد برند کارفرمایی بازتاب در سال جاری برگزار شد و با وجود اتمام مراسم، مأموریت اصلی آن همچنان ادامه دارد. این رویداد که در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۴ با همکاری مشترک ایرانتلنت و گروه رویدادسازان لیان برگزار گردید، صرفاً به معرفی برندهای برتر کارفرمایی نپرداخت، بلکه نقطه آغازی برای ایجاد فرآیندی مستمر در ارزیابی و مقایسه برندهای کارفرمایی در ایران به شمار میرود.
به نقل از رسانه آخرین خبر، رویداد برند کارفرمایی بازتاب در سال جاری برگزار شد و با وجود اتمام مراسم، مأموریت اصلی آن همچنان ادامه دارد. این رویداد که در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۴ با همکاری مشترک ایرانتلنت و گروه رویدادسازان لیان برگزار گردید، صرفاً به معرفی برندهای برتر کارفرمایی نپرداخت، بلکه نقطه آغازی برای ایجاد فرآیندی مستمر در ارزیابی و مقایسه برندهای کارفرمایی در ایران به شمار میرود.
در این رویداد، عملکرد برندهای کارفرمایی بر اساس شش شاخص کلیدی از دیدگاه کارجویان و کارکنان مورد سنجش قرار میگیرد که شامل حقوق و مزایا، فرصتهای رشد و ارتقا، تعادل بین کار و زندگی، عملکرد مدیران، فرصتهای یادگیری و فرهنگ سازمانی است. در نخستین دوره، از برندهای برتر طبق گزارشهای ایرانتلنت تقدیر به عمل آمد.
چه برندهایی قادر به حفظ جایگاه خود خواهند بود؟
با گذشت تنها چند هفته از برگزاری بازتاب، بازار کار ایران با تحولات عمیقی مواجه شده است؛ از جمله بیثباتیهای اقتصادی، اختلالات زیرساختی، مهاجرت نیروی انسانی کلیدی و موج تعدیل نیروها، که به طور قابل توجهی میتواند تجربه کارکنان و اعتبار برندهای کارفرمایی را تحت تأثیر قرار دهد.
در چنین شرایطی، ضرورت پایش مستمر و دقیق برندهای کارفرمایی دوچندان میشود و محور اصلی نسخههای آتی «بازتاب» بررسی توانمندی سازمانها در حفظ سرمایه برند خود، حتی در دوران بحران خواهد بود.
چرا رویداد بازتاب ادامه خواهد داشت؟
هدف از برگزاری مداوم رویداد «بازتاب» فراتر از تجلیل از برندهای موفق است؛ این رویداد در پی ارتقای شفافیت، سنجشپذیری و مسئولیتپذیری برندها در حوزه منابع انسانی است. برندها فرصت دارند جایگاه خود را بهبود بخشیده و اعتماد نیروی انسانی را بازیابی یا تثبیت نمایند.
در نهایت، نسخه آینده «بازتاب» به طور دقیق نشان خواهد داد که کدام برندها توانستهاند در برابر بحرانها مقاومت کنند و کدام یک جایگاه خود را از دست دادهاند. این ارزیابی بر مبنای دادههای واقعی و قابل استناد خواهد بود و صرفاً بر پایه ادعاهای غیر مستند نخواهد بود.
گزارش کامل برند کارفرمایی ایرانتلنت نیز برای علاقهمندان آماده و قابل دریافت میباشد. در صورت تمایل، این گزارش را میتوانید از طریق بلاگ ایران تلنت به آدرس irantalnet.com/blog دریافت کنید.