چگونه لاکچری ترین صبحانه ها را درست کنیم؟

چگونه لاکچری ترین صبحانه ها را درست کنیم؟

اگر عادت دارید صبحانه های مفصل و با کیفیت بخورید و از وعده صبحانه به راحتی نمی گذرید، جالب است بدانید در بازار لوازم خانگی دستگاهی وجود دارد به نام دستگاه صبحانه ساز.

کد خبر : ۱۳۱۶۴۱
بازدید : ۳۷۵

اگرشما هم مثل من از آن گروه افرادی هستید که صبحانه خوردنتان به شکل ایستاده و سریع و دو دقیقه قبل از خروج از خانه است، بیخیال این مطلب بشوید.

اما اگر عادت دارید صبحانه های مفصل و با کیفیت بخورید و از وعده صبحانه به راحتی نمی گذیرید، جالب است بدانید در بازار لوازم خانگی دستگاهی وجود دارد به نام دستگاه صبحانه ساز.

صبحانه ساز کالایی لاکچری به نظر می رسد اما می تواند برای تازه عروس و دامادها، افرادی که فرزندان کوچک دارند و یا برای افرادی که به دنیال صبحانه های جذاب می گردند، بسیار مناسب باشد. این صبحانه سازها را می توان محصولاتی مفید برای همه افراد عاشق صبحانه دانست.

صبحانه ساز چند منظوره سانفورد مدل SF9953SM(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

1

اولین صبحانه ساز در فهرست من، یک محصول چند کاره است که همزمان ساندویچ ساز، قابلمه پخت، ماهیتابه، جوشاندن و بخارپز کردن تخم مرغ را انجام می دهد. ظرفیت قابلمه این محصول یک لیتری است و ساندویچ ساز 117*127 میلی متر است. این محصول قابلیت جوش 8 عدد تخم مرغ را دارد.

این صبحانه ساز دارای چراغ نشانگر است واز عناصر گرمایش فولاد ضد زنگ برخوردار است. توان این ساندویچ ساز،  1300 وات است. از لوازم جانبی این محصول می توان به قابلمه، ماهیتابه، بخارپز، بشقاب ساندویچ و درب شیشه ا اشاره کرد این محصول در رنگبندی  مشکی و سبز دریایی در بازار به فروش می رسد.

صبحانه‌ساز سه در یک 1Pro Premier 3 In (قیمت حدودی: 2 میلیون و هشتصد هزار تومان)

2

این صبحانه ساز سه در یک، با میزان ولتاژ 220 ولت کار می کند.ظرفیت قهوه سازدر این دستگاه ۴ نفره و ظرفیت اجاق توستر 9 لیتر است. صفحه گریل این صبحانه ساز مناسب برای طبخ نیمرو، املت، پنکیک، سوسیس و بیکن است. اجاق توسترقابلیت طبخ ۴ تکه نان، پیتزای کوچک و  امثالهم را دارد. ابعاد این دستگاه 46*18.5*21 سانتی‌متر است.

به لحاظ ظاهری، این صبحانه ساز، ظاهری زیبا و شیک دارد و می توان گفت برای کاربران مختلفی جذابیت مصرف دارد. درواقع می تواند از سوی کاربرانی که اهل صبحانه های لاکچری هستند و حتی بلاگری می کنند، مفید باشد.

صبحانه ساز سانفورد مدل SF5744BT(قیمت حدودی: 2 میلیون و نهصد هزار تومان)

3

ابعاد این صبحانه ساز ۳۰x۲۰x۲۴ سانتی‌متر است و از اقلام همراه این محصول می توان به سینی نچسب کف آون و دو عدد ظرف پخت نیمرو اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این صبحانه ساز می توان به امکان دیفراست کردن نان ، پخت نیمرو با دو عدد ظرف پخت و ظرف آب پز کردن تخم مرغ اشاره کرد.

طول سیم این صبحانه ساز ۵۰ سانتی متر است و با توان۱۴۰۰ وات و ظرفیت۱۰ لیتری کار می کند. این صبحانه ساز با ظاهر حرفه ای که دارد، کمی گران قیمت تر از سایر گزینه ها به نظر می رسد. با این وجود نمی توانیم بگوییم که فقط ظاهر این صبحانه ساز عامل جذابیت آن است. بلکه عملکرد این محصول نیز بسیار بالا است.

صبحانه ساز KZC9L(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

4

ابعاد این صبحانه ساز ۴۵×۱۸×۱۹ سانتی‌متر و وزن آن ۳۰۰۰ گرم است. از سایر ویژگی های این محصول می توان به قهوه ساز، سرخ کن و آون اشاره کرد. طول سیم۶۰ سانتی متر و توان مصرفی ۱۰۵۰ وات است. جنس بدنه این صبحانه ساز فلزی است و می توان این محصول را در ماشین ظرفشویی نیز شستشو داد.

این صبحانه ساز، ظاهری بسیار کلاسیک دارد و می تواند برای افرادی که به طراح های مینیمال و شیک در آشپزخانه علاقه مندند جذاب باشد.

صبحانه ساز بیر مدل DSL-C02B1(قیمت حدودی: 8 میلیون و سیصد هزار تومان)

5

شاید بتوان گفت این ضبحانه ساز، جذاب ترین صبحانه ساز در فهرست است. چون ظاهری دارد که احتمالا تازه عروس ها بسیار دوست خواهند داشت.

ابعاد این صبحانه ساز۳۲x۲۷x۲۷ سانتی‌متر و وزن آن ۲.۵ گرم است. از اقلام همراه این صبحانه ساز می توان به ماهیتابه نچسب، قوری، کف گیر چوبی و سینی کف آون اشاره کرد.

طول سیم این محصول ۱.۸ سانتی متر و توان آن ۱۴۰۰ وات است. ظرفیت آون ۸ لیتر و نوشیدنی ساز نیز ۸ لیتر است.

جنس بدنه این محصول فلزی است و پایه ضد لغزش دارد. از دیگر ویژگی های مثبت این محصول می توان به امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید