بهترین سایت های رزرو تور داخلی و خارجی

بهترین سایت های رزرو تور داخلی و خارجی

اگر تصمیم دارید با رزرو تور مسافرتی ارزان ایرانگردی کنید و یا از کشورهای خارجی دیدین نمایید؛ در این مطلب همراه ما باشید تا 5 مورد از بهترین سایت های خرید آنلاین تور مسافرتی را به شما معرفی کنیم..

کد خبر : ۱۵۶۱۰۶
بازدید : ۳۹

مسافرت همیشه یکی از بهترین تفریحات انسان بوده است. امروزه سایت های بسیار زیادی هستند که به صورت آنلاین خدمات رزرو تورهای مسافرتی را ارائه می‌دهند. در این مطلب قصد داریم 5 مورد از بهترین سایت های خرید تورهای داخلی و خارجی را برای تجربه یک سفر عالی به شما پیشنهاد کنیم.

 

معتبرترین سایت های تور گردشگری کدام است؟

 

خرید تور مسافرتی از سایت های گردشگری معتبر، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی ویژگی‌های مختلف تورهای مسافرتی را از سایت‌های مختلف بررسی کنید و با خواندن نظرات و امکانات تور، تورهای خارجی و داخلی ارزان قیمت و مناسب را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. در ادامه چند مورد از بهترین سایت خرید تور مسافرتی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

1.سایت علی بابا

 

علی بابا یکی از سایت های نام آشنا در حوزه گردشگری است که در کنار رزرو بلیط سفر، انواع تورهای داخلی و خارجی را نیز ارائه می‌دهد. برای جستجوی تور مورد نظر در این سایت، شما باید مبدا، مقصد و همچنین تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را وارد کرده و در ادامه بر روی آیکون «جستجو» کلیک کنید. در نهایت لیست کاملی از تورهای مسافرتی برای شما به نمایش درمی‌آید.

 در صورت نیاز می‌توانید اطلاعات موردنیاز هر تور گردشگری را نیز با کلیک بر روی آن مشاهده کنید که شامل موارد زیر است:

  • بهترین زمان سفر به شهر مورد نظر
  • خدمات تور
  • برنامه سفر
  • وسایل مورد نیاز
  • شرایط و مقررات کلی سفر
  • مدارک مورد نیاز تور

 

2.سایت قاصدک 24

 

قاصدک 24 نیز از دیگر سایت های حوزه گردشگری است که با فروش آنلاین بلیط هواپیما معروف شده است. از دیگر خدمات این سایت می‌توان به فروش بلیط قطار، رزرو هتل و انواع خدمات گردشگری اشاره کرد. در این سایت می‌‍‌‌توانید به راحتی تور گردشگری داخلی و خارجی قیمت مناسب را رزرو کنید. برای رزرو تور می‌توانید با ورود به این سایت، وارد صفحه تور مسافرتی شده و از آن جا برای رزرو تور جستجو کرده و لیست تورها را مشاهده کنید و یا برای دریافت اطلاعا تکمیلی با کارشناسان قاصدک 24 (۰۲۱-۷۵۲۶۹) تماس بگیرید.

بهترین سایت رزرو تور مسافرتی

قاصدک 24؛ از بهترین سایت های رزرو تورهای داخلی و خارجی

قاصدک 24 علاوه بر تور مسافرتی، تمامی خدمات گردشگری را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

 

1.سایت الی گشت

 

الی گشت نیز از دیگر سایت های گردشگری برای رزرو تور مسافرتی است که بسیاری دیگر خدمات گردشگری را نیز ارائه می‌دهد. برای دیدن تورهای مختلف در این سایت می‌توانید از سربرگ تورهای مسافرتی مقصد مورد نظر را سرچ کنید تا بهترین تورها را به شما نمایش دهد. همچنین فیلترهای هوشمندی در این سایت وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس آن تور داخلی و خارجی مورد نظرخود را پیدا کنید. این فیلترها و ویژگی‌ها عبارتند از:

 

  1. فیلتر بر اساس نام هتل
  2. ستاره هتل
  3. نوع مکان اقامتی
  4. ستاره هتل
  5. موقعیت اقامتی
  6. بر اساس هتل‌های زنجیره‌ای
  7. مرتب سازی بر اساس درجه مکان اقامتی
  8. مرتب سازی بر اساس مبلغ

 

2.سایت سفر مارکت

 

از دیگر سایت های تور گردشگری داخلی و داخلی که به صورت اقساطی نیز امکان سفر را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ سایت سفر مارکت است. برای خرید تور خارجی یا داخلی از سفر مارکت می‌توانید به صفحه تور مسافرتی در سایت مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد، تاریخ ورود و خروج، و وارد کردن تعداد اتاق و تعداد مسافر، تور مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

3.سایت لحظه آخر

 

سایت لحظه آخری یکی از بهترین سایت ها در زمینه رزرو هتل و تورهای مسافرتی است. در این سایت می‌توانید با بهرین قیمت، تورهای داخلی و خارجی و حتی تورهای اروپا را رزرو کنید. برای رزرو تور مسافرتی در این سایت، کافیست مقصد خود را انتخاب کنید تا از تاریخ تور، امکانات تور، هتل مقصد و امکانات هتل مطلع شوید. سایت لحظه آخری به دلیل قیمت‌های خوبی که بر روی تورهای گردشگری دارد؛ بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خرید تور مسافرتی از قاصدک 24

خدمات مختلف سایت های رزرو تور گردشگری

 

جمع بندی

 

در این مطلب سعی کردیم 5 مورد از بهترین سایت‌ها برای رزرو تورهای گردشگری را به شما معرفی کنیم. همچنین می‌توانید از طریق سایت های جامعی نظیر قاصدک 24 ، به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل پرداخته و تور مسافرتی خود را بسازید.

سوالات متداول درمورد بهترین سایت تورهای گردشگری

 

  1. سایت‌هایی که علاوه بر تور مسافرتی، سایر خدمات سفر را ارائه می‌دهند کدام است؟ علی بابا، قاصدک 24 و سفر مارکت، خدمات جامع گردشگری از جمله فروش بلیط و رزرو هتل و سایر خدمات را ارائه می‌دهند.
  2. امکان خرید اقساطی تور گردشگری از کدام سایت ‌ها امکان‌پذیر است؟ سایت سفر مارکت و سایت لحظه آخری
  3. ارزان‌ترین تورهای خارجی و داخلی را از کدام سایت‌‌ها تهیه کنیم؟ سایت قاصدک 24 و سایت لحظه آخری قیمت‌های نسبتا رقابتی داشته و تور مسافرتی را ارزان تر از سایر سامانه‌های آنلاین ارائه می‌دهند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید