چرا خودپرداز؟ آنلاین کارت به کارت کن

چرا خودپرداز؟ آنلاین کارت به کارت کن

کارت به کارت یک اقدام بانکی مهم است که همه افراد جامعه به آن نیاز دارند. چون ممکن است بارها پیش بیاید که هر یک از ما، چاره‌ای به جز انتقال وجه نداشته باشیم. این موضوع گاه برای تسویه بدهی است و گاه برای پرداخت حقوق مختلف افراد.

کد خبر : ۱۷۰۹۲۰
بازدید : ۱۸

کارت به کارت آنلاین یکی از بهترین خدماتی است که دنیای فناوری در اختیار شما قرار داده است. زیرا این سرویس باعث می‌شود که از خودپرداز بی‌نیاز شوید و در زمان و انرژی‌تان صرفه‌جویی کنید. اما همان‌طور که مطلع هستید، استفاده از سرویس کارت به کارت، ملزم به داشتن رمز دوم، رمز پویا و از همه مهم‌تر یک اپلیکیشن معتبر است.

بنابراین، اگر هنوز هم نمی‌دانید که چه پلتفرمی برای این کار مناسب است و فکر می‌کنید که هیچ چاره‌ای به‌جز نصب یک همراه بانک با خدمات محدود ندارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یک سوپر اپلیکیشن امن، سریع و کاربردی آشنا کنیم.

آیا روش‌های کارت به کارت را می‌شناسید؟

کارت به کارت یک اقدام بانکی مهم است که همه افراد جامعه به آن نیاز دارند. چون ممکن است بارها پیش بیاید که هر یک از ما، چاره‌ای به جز انتقال وجه نداشته باشیم. این موضوع گاه برای تسویه بدهی است و گاه برای پرداخت حقوق مختلف افراد.

به همین جهت، روش‌های مختلفی برای انتقال وجه نقد ایجاد شدند که عبارت‌اند از:

⦁    مراجعه حضوری به بانک

⦁    استفاده از خودپرداز یا ATM

⦁    نصب همراه بانک

⦁    استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند تاپ

 دقت داشته باشید که هر یک از این روش‌ها، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. اما نکته‌ای که نباید در مورد اکثر آن‌ها نادیده گرفت، اتلاف زمان است. به سخن دیگر، اگر افراد برای انتقال وجوه خود، مراجعه به بانک را انتخاب کنند، قطعا باید این واقعیت را بپذیرند که قرار است زمان‌شان در صف‌های طولانی و مکالمه با کارمندان بانک تلف شود.

این موضوع در مورد دستگاه خودپرداز نیز صادق است. یعنی اگر افراد امروزی از کارت به کارت آنلاین برای انتقال وجه استفاده نکنند، مجبور به کمک‌گرفتن از دستگاه خودپرداز هستند که در چنین شرایطی، موضوع کاملا قابل پیش‌بینی است و مردم مجبور هستند تا برای رسیدن نوبت‌شان صبوری کنند.

آیا در مورد قانون صف خودپردازها اطلاعاتی دارید؟

خیلی از افراد تصور می‌کنند که اگر در صف خودپرداز نوبت‌شان رسید، می‌توانند تمام اقدامات مورد نیاز خود را تا زمان تمام شدن تمام کارهای‌شان انجام دهند. به بیان دیگر، تصور کنید که یک فرد قرار است 3 کارت به کارت مختلف انجام دهد و تمام قبوض خود را پرداخت کند.

در چنین شرایطی، کسانی که با «اتیکت» آشنایی ندارند، فکر می‌کنند که می‌توانند در ازای تمام‌‌شدن همه این کارها، افراد پشت سر خود را منتظر نگه دارند. درحالی‌که اتیکت استفاده از ATM حکم می‌کند که برای رعایت حقوق همه افراد جامعه، در هر نوبت، فقط یک کار انجام شود.

برای مثال، کسی که از سرویس کارت به کارت آنلاین استفاده نمی‌کند و برای 3 انتقال وجه مختلف و پرداخت قبوض خود در صف خودپرداز است، باید 7 مرتبه برای رسیدن نوبتش صبوری کند و به‌ازای هر نوبت، فقط یکی از موارد مذکور را انجام دهد.

110

این موضوع در صورت رعایت‌شدن زمان زیادی از افراد تلف می‌کند و در صورت نادیده گرفته‌شدن، به حقوق سایر افراد در جامعه لطمه می‌زند. پس این شما هستید که انتخاب می‌کنید از روش‌های آنلاین استفاده کنید و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهید؛ یا همچنان مخل زمان خود و دیگران باشید.

همه‌چیز در مورد کارت به کارت آنلاین

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، برای کارت به کارت به روش آنلاین، نیاز به رمز دوم و فعال‌شدن رمز پویا خواهید داشت که برای این منظور، می‌توانید به خودپرداز بانک مورد نظرتان مراجعه کنید و نسبت به دریافت این اطلاعات، اقداماتی انجام دهید.

از طرف دیگر، کارت به کارت به روش آنلاین، نیازمند همراه بانک یا سوپر اپلیکیشن تاپ است تا به این ترتیب بتوانید، تنها با نصب یک نرم‌افزار، در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته، به سرویس کارت به کارت آنلاین دسترسی پیدا کنید.

سوپر اپلیکیشن تاپ به جای ۱۰۰ اپلیکیشن

بااین‌حال بسیاری از افراد با این سوال مواجه می‌شوند که تا وقتی همراه بانک است، چرا باید نصب سوپر اپلیکیشن تاپ را انتخاب کنند؟ جواب ساده است. چرا که همراه بانک یک پلتفرم اختصاصی است که برای هر بانک، ماهیتی انحصاری دارد.

به سخن دیگر، اگر شما در چند بانک مختلف حساب باز کرده باشید، برای بهره‌مندی از سرویس آنلاین کارت به کارت، باید نرم‌افزار مخصوص به بانک را روی تلفن همراه خود نصب کنید که در این شرایط، به‌دلیل شلوغی بیش‌ازحد موبایل و اشغال‌شدن حافظه، بیشتر افراد تصمیم می‌گیرند تا اپلیکیشن تاپ را نصب کنند.

همه‌چیز درباره سرویس کارت به کارت آنلاین در تاپ

تاپ یک سوپر اپلیکیشن امن، سریع و قدرتمند است که سرویس آنلاین کارت به کارت را از 30 بانک مختلف در اختیار افراد قرار می‌دهد و در 24 ساعت شبانه‌روز، در دسترس کاربران است. این پلتفرم، مشابه خودپرداز، یک کارمزد مشخص از حساب افراد کسر می‌کند که این مبلغ به بانک‌ها تعلق می‌گیرد نه تاپ.

دقت داشته باشید که تاپ تحت نظارت بانک مرکزی و پلیس فتا فعالیت می‌کند و وابسته به بانک پارسیان است. مراحل کارت به کارت آنلاین در این پلتفرم، در کمتر از یک دقیقه و طی 8 مرحله انجام می‌شود که همه آن‌ها را در ادامه لیست کرده‌ایم:

⦁    وارد تاپ شوید و سرویس کارت به کارت را انتخاب کنید.

⦁    شماره کارت مبدا را درج کنید.

⦁    شماره کارت مقصد را وارد کنید. (در این قسمت، امکان ذخیره کارت برای دفعات بعدی نیز وجود دارد)

⦁    مبلغ را به ریال وارد کنید.

⦁    دریافت رمز پویا، تاریخ انقضا و CVV2 را وارد کنید.

⦁    با انتخاب گزینه (اجازه دادن) Allow رمز ارسال شده در کادر جاگذاری می‌شود.

⦁    مبلغ و اطلاعات تراکنش را تایید کنید.

⦁    از پیغام تراکنش موفق، اسکرین شات تهیه کنید.

معرفی کامل سوپر اپلیکیشن تاپ

تاپ یک سوپر اپلیکیشن است که خدمات آن فقط به کارت به کارت آنلاین محدود نمی‌شود. این پلتفرم 100 سرویس کاربردی دیگر هم دارد که هر کدام از آن‌ها، قادر به پوشش نیازهای کاربران در بستر دیجیتال هستند. از مهم‌ترین خدمات تاپ، می‌توان به مواردی که در ادامه لیست شده‌اند، اشاره کرد:

⦁    پرداخت خلافی خودرو

⦁    پرداخت عوارضی

⦁    احراز هویت سجام

افتتاح حساب آنلاین و غیرحضوری

⦁    خرید شارژ از همه اپراتورها

⦁    پرداخت انواع قبوض

⦁    خرید انواع بلیط

کارت به کارت آنلاین در بستر امن تاپ

کارت به کارت آنلاین یک سرویس ضروری و کاربردی است که همه افراد را از مراجعه‌های مکرر به خودپردازها بی‌نیاز می‌کند. این خدمت توسط همراه بانک‌ها و سوپر اپلیکیشن تاپ، به‌صورت کاملا رایگان در اختیار افراد قرار گرفته و همه کاربران می‌توانند فرآیند انتقال وجه را در بستری امن و سریع و کمتر از یک دقیقه به‌اتمام برسانند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید