پرواز قیمت باقالی پلو با گوشت؛ هر پرس باقالی پلو چند؟

پرواز قیمت باقالی پلو با گوشت؛ هر پرس باقالی پلو چند؟

رستورانی دیگر نیز یک پرس باقالی پلو با گوشت گوسفندی را به قیمت ۶۰۰ هزار تومان می‌فروشد. همچنین برای صرف یک باقالی پلو جذاب با گوشت گردن گوسفندی نیز باید ۸۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

کد خبر : ۱۷۹۵۱۸
بازدید : ۲۱

هر پرس باقالی پلو با گوشت فیله بره در رستوران‌ها با قیمت ۹۵۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

تصور ترکیب هیجان انگیز برنج ایرانی با باقالی، شوید، روغن و ادویه‌های مختلفی که ماهیچه‌ها داخل آن پنهان شده‌اند و ته دیگی از جنس طلا به اندازه کافی با روح و روان ما بازی می‌کند. بعید است که تاکنون طعم لذیذ باقالی‌پلو با شوید را نچشیده باشید.

طبق اطلاعات جهانی، ایرانیان از خوش خوراک‌ترین مردم جهان هستند. به همین دلیل است که نمی‌توانند به هیچ غذای گوشت‌داری نه بگویند.

باقالی پلو یک غذای محبوب و پرطرفدار در ایران است و به عنوان یکی از غذا‌های محبوب و سنتی ایرانی شناخته می‌شود. اما این غذا نه تنها در ایران بلکه در مناطق دیگری از جهان نیز مورد توجه و علاقه قرار گرفته است.

1780366_415

باقالی پلو در کشور‌های حاشیه خلیج فارس، افغانستان، ترکیه و کشور‌های حاشیه دریای خزر نیز مورد علاقه قرار دارد. این غذا به دلیل طعم و طرز تهیه آن، در این مناطق مورد توجه و تقدیر قرار گرفته و به عنوان یک غذای سنتی و خوشمزه شناخته می‌شود.

باقالی پلو یک غذای سنتی ایرانی است که تاریخچه طولانی و قدیمی دارد. این غذا ابتدا در ایران به عنوان یکی از غذا‌های محبوب و سنتی شناخته شد و سپس به سایر کشور‌ها منتقل شد و در آنجا نیز مورد توجه قرار گرفت.

اصل این غذا به دوره قاجاریه باز می‌گردد که از آن زمان تاکنون در ایران مورد توجه و علاقه بسیاری از مردم قرار گرفته است. از آن زمان تا به امروز، باقالی پلو به عنوان یک غذای سنتی و خوشمزه در مراسم‌ها، جشن‌ها و مراسم خانوادگی مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از سال‌ها قدیم، باقالی پلو به عنوان یک غذای پرطرفدار در ایران شناخته شده و به دلیل طعم و خواص غذایی که دارد، همچنان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در فرهنگ و سنت غذایی ایران جای خود را حفظ کرده است.

1780365_373

هر پرس باقالی پلو چند؟

در یکی از رستوران‌های تهران یک پرس باقالی‌پلو ساده بدون گوشت با قیمت ۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین برای خرید باقالی پلو با گردن گوسفندی باید حدود ۵۹۷ هزار تومان هزینه کنید.

رستورانی دیگر نیز یک پرس باقالی پلو با گوشت گوسفندی را به قیمت ۶۰۰ هزار تومان می‌فروشد. همچنین برای صرف یک باقالی پلو جذاب با گوشت گردن گوسفندی نیز باید ۸۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

1780366_415

البته هر پرس باقالی پلو با گوشت فیله بره هم که باید خوراک از ما بهترون باشد نیز با قیمت ۹۵۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

منبع: ایلنا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید