برای خرید آنلاین گل به کدام سایت مراجعه کنیم؟

برای خرید آنلاین گل به کدام سایت مراجعه کنیم؟

در این مقاله به بررسی خرید آنلاین گل و همینطور بهترین مجموعه‌ها برای آن خواهیم پرداخت.

کد خبر : ۲۰۶۸۵۴
بازدید : ۶

از گذشته‌ای خیلی دور، گل نماد محبت و احترام بین مردمان مختلف در سرتاسر دنیا بوده است. افراد برای ابراز علاقه به شخص محبوب خود، برای او گل می‌خریدند و آن را هدیه می‌دادند. هر گل در فرهنگ‌های مختلف معانی متفاوتی دارد و برای ارسال هر پیام، از گل خاصی استفاده می‌شود. در مناسبت‌های مختلف هم استفاده از گل کاربرد دارد. اگر بخواهید به خواستگاری بروید، خرید دسته گل یا سبد گل برای ارائه به محبوب خود، اولین کاری است که معمولا انجام می‌دهید. یا اگر بخواهید افتتاحیه کسب و کار خود را جشن بگیرید یا به دیدار کسی که افتتاحیه مجموعه خود را برگزار می‌کند بروید، بهترین و معمول‌ترین هدیه، یک گل خواهد بود.

برای خرید گل در گذشته فقط می‌شد حضورا به گل فروشی مراجعه کرد و خرید خود را انجام داد. این موضوع باعث می‌شد زمان زیادی صرف رفت و آمد و انتخاب گل بشود و گاها یک روز کامل برای پروسه خرید و اهدای گل صرف می‌شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترده‌تر شدن استفاده از اینترنت و ابزارهای آن، می‌توان به صورت آنلاین و تنها با صرف چند دقیقه، گل انتخاب شده را سفارش داد.

در این مقاله به بررسی خرید آنلاین گل و همینطور بهترین مجموعه‌ها برای آن خواهیم پرداخت.

مزیت‌های خرید آنلاین گل

اگر علاقمند به خریدی راحت و با امکانات زیاد هستید، خرید آنلاین قطعا گزینه مطلوب شماست. خرید آنلاین گل هم مثل بقیه خریدهای آنلاین مزایایی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

زمان صرف شده کمتر

کسی منکر حس و حال و انرژی خوب گل فروشی نیست. اما گل فروشی‌ها معمولا به دلایل اقتصادی در شلوغ‌ترین نقاط شهر قرار دارند. اگر در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، خیلی خوب می‌دانید این به چه معناست! ممکن است یک روز 

کامل را به خاطر خرید گل در ازدحام خیابان‌ها و ترافیک از دست بدهید. به این مشکل، معضل جای پارک و طرح ترافیک و ... را هم اضافه کنید!

اما در خرید آنلاین، در هر زمانی و هر جا که باشید، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. فرقی نمی‌کند در محل کار مشغول انجام کارهایتان باشید یا در خانه به استراحت بپردازید. فاصله شما با گل مد نظرتان در سفارش آنلاین چند دقیقه و چند کلیک است!

بدون محدودیت جغرافیایی

شاید برایتان پیش آمده باشد که از عزیزتان دور باشید و بخواهید با دسته گل یا یک سبد گل، به او بفهمانید که کنارش هستید. ممکن است بخواهید شخصی را دور از خود سورپرایز کنید یا اینکه در مراسمی دور از خودتان اعلام حضور کنید. در تمام این حالات، سفارش آنلاین گل به داد شما خواهد رسید! در خرید آنلاین گل هیچ محدودیت مکانی را ندارید و حتی می‌توانید خارج از کشور هم سفارش گل داشته باشید! این نوع سفارش به شما کمک می‌کند بتوانید در بهترین حالت و کمترین زمان به خواسته خود برسید.

قیمت ارزان‌تر

گل فروشی‌های آنلاین، نیازی به پرداخت اجاره بها و هزینه‌های مازاد ندارند. بنابراین قیمت گل که ارائه می‌کنند پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. با این اوصاف می‌توانید با قیمتی بهتر، تعداد و تنوع بیشتری از گل را تهیه کنید و این گونه یک خرید عالی به ثبت برسانید!

ویژگی بهترین سایت آنلاین خرید گل چیست؟

به دلیل تقاضای بالای گل به صورت آنلاین، وب‌سایت‌های زیادی ارائه کننده این محصول هستند. با این حال همه این وب‌سایت‌ها مناسب نیستند و نیاز است در هنگام خرید گل به صورت آنلاین دقت زیادی به خرج دهید. چند پارامتر اساسی در خرید گل به صورت آنلاین وجود دارد که در صورت بررسی آن‌ها، می‌توانید یک خرید آنلاین عالی را داشته باشید.

سابقه درخشان

مجموعه و وب‌سایتی که خرید را از آن انجام می‌دهید، باید دارای سابقه درخشان و عمر کاری نسبتا طولانی باشد. دلیلش هم این است که افراد زیادی اقدام به راه اندازی مجموعه در یک موضوع خاص می‌کنند اما همه آن‌ها در این مسیر باقی نمی‌مانند. بنابراین باید به سراغ مجموعه‌هایی بروید که امتحان خود را در بازار پس داده‌اند و رضایت کاربران زیادی را کسب کرده‌اند. همچنین هر وب‌سایتی که از آن خرید آنلاین انجام می‌دهید باید نشان eNAMAD را داشته باشد که نشانه تایید و نظارت بر فعالیت آن است.

ضمانت تازگی

هیچکس منکر این نیست که گل‌ها بسیار پر انرژی و کمک کننده به حال و احوال ما هستند. البته این به شرطی است که گل مورد استفاده تازه باشد و طراوت خود را از دست ندهد! تصور کنید گلی را هدیه گرفته‌اید که ساقه آن خم شده یا گلبرگ‌هایش نقاط خشک شده دارد. قطعا این صحنه حال شما به هم می‌ریزد! در خرید آنلاین هم امکان بررسی صلابت و تازگی گل به صورت مستقیم وجود ندارد. بنابراین باید از وب‌سایتی خرید خود را انجام دهید که ضمانتی را مبنی بر تازه بودن گل‌هایش به شما ارائه کند. این ضمانت خیال شما را از تحویل گرفتن یک گل سرحال و هدیه دادن یک حس خوب راحت می‌کند.

تنوع و گستردگی گل‌ها

اگر کمی در زمینه گل‌ها مطالعه کرده یا تجربه داشته باشید، قطعا می‌دانید دنیای گل‌ها بسیار گسترده است. هر گل دارای پیام خاصی است و اگر مخاطبتان برایتان ارزش ویژه‌ای داشته باشد، حتما دوست دارید پیام‌های متفاوتی را به شکلی خاص به او منتقل کنید. به همین دلیل باید سراغ مجموعه‌هایی بروید که بتوانند گستره زیادی از گل‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

ارسال سر وقت

مناسبت‌ها مواقع بسیار خاصی هستند. اگر بخواهید روزی را جشن بگیرید یا خاطری را عزیز بدارید، باید در زمان خودش این کار انجام شود. پس وقتی سفارش گلی را ثبت می‌کنید، باید بدانید در موقعیت مناسب و زمان صحیح تحویل داده می‌شود. یک دسته گل اگر برای سالگرد ازدواج سفارش داده شود، نباید در روز بعد به دست مخاطبتان برسد! بنابراین قبل از سفارش بررسی کنید که حتما مجموعه ارائه دهنده خدمات، سفارش‌هایش را به موقع ارسال کند و تاخیر ناموجه در کارش نباشد! قطعا شما هم دوست ندارید که برای یک مناسبت خاص دستتان خالی بماند یا سورپرایزتان درست قبل از انجام شدن خراب شود!

خدمات جانبی

اگر ایده آل گرا باشید، قطعا دوست دارید که هدیه‌ای که می‌دهید کامل باشد یا سورپرایزتان به نحو احسن انجام شود. پس در این صورت فقط یک گل ساده کافی نخواهد بود! وب‌سایتی که به شما این خدمات را ارائه می‌کند، بهتر است ویژگی‌های تکمیلی را هم داشته باشد. مثلا اگر برای تولد مخاطبتان قصد سورپرایزش را داشته باشید، قشنگ‌تر است که یک کیک هم در کنار گل برای او ارسال شود. این گونه سورپرایز شما خیلی جذاب‌تر و کامل تر خواهد بود. اگر بخواهید جداگانه کیک را تهیه کنید احتمالا دردسرهای هماهنگی خیلی زیادی را باید تجربه کنید. اما اگر مجموعه ارائه دهنده خدمات گل، خدمات جانبی هم ارائه کند، دیگر کارتان راحت خواهد بود!

قابلیت اضافه کردن نظر شخصی

یک ارائه کننده خدمات گل کامل و مدرن، قطعا به شما این اجازه را می‌دهد که در پروسه تزئینات سفارش دخالت کنید. این نظردهی بسیار مهم است، چون هیچکس بهتر از شما به خواسته‌های مخاطبتان اشراف ندارد. بنابراین بهتر است در پروسه تزئین سفارشتان خودتان هم حتما حضور داشته باشید. معمولا می‌خواهید که یک پیام هم همراه گل برای مخاطبتان ارسال شود، در اینجا هم بهتر است متن با سفارش خودتان باشد و با تزئینات و نوع گلی که انتخاب کردید همخوانی داشته باشد.

29

بهترین فروشگاه آنلاین گل کجاست؟

در حال حاضر وب‌سایت‌های زیادی در بازار فروش گل آنلاین حضور دارند. به همین دلیل ممکن است برای انتخاب گل فروشی آنلاین مناسب دچار سردرگمی شوید. با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که وب‌سایت گلمون یکی از بهترین‌های گل فروشی آنلاین است. خدمات گسترده‌ای که این وب‌سایت ارائه می‌کند، دست شما را برای یک خرید کامل و دقیق باز می‌گذارد. وب‌سایت گلمون تمام ویژگی‌های گفته شده در مقاله را داراست و مزیت‌های جذاب دیگری هم دارد!

این مجموعه قبل از ارسال گل به مقصد مورد نظرتان، عکس نهایی را برایتان ارسال می‌کند، شما می‌توانید سفارشتان را قبل از ارسال بررسی کنید و هر اصلاح یا تغییری که نیاز است انجام شود را به آن‌ها اطلاع دهید تا بلافاصله تغییراتش اعمال گردد و بعد ارسال شود. بدین ترتیب گلی که ارسال می‌شود، دقیقا همان چیزی است که شما انتظارش را دارید!

وب‌سایت گلمون در بیش از 40 شهرشعبه دارد و امکان ارسال سفارش‌های شما به سرتاسر کشور را دارد. پس محدودیتی در انتخاب مقصد وجود ندارد و می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. جالب است بدانید مجموعه گلمون امکان ارسال گل به 8 کشور جهان به غیر از ایران را هم دارد. این یعنی شما می‌توانید از طریق گلمون، به سرتاسر جهان گل ارسال کنید! این ویژگی‌های متنوع و گسترده گلمون باعث شده که بدل به بهترین انتخاب برای خرید دسته گل، سبد گل، تاج گل، شاخه گل و ... شود. با ضمانت‌هایی که این مجموعه ارائه می‌کند و پشتیبانی کاملی که دارد، شما را در انتخاب گل مطابق به سلیقه و خواسته‌هایتان یاری می‌کند و خیالتان را از یک خرید خوب راحت می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید