دردسر تبلیغ در شبکههای ماهوارهای برای سرخابیها
پخش یک تبلیغ در شبکههای ماهوارهای برای سه باشگاه بزرگ فوتبال ایران دردسرساز شده است.
کد خبر :
۳۶۴۸۳
بازدید :
۱۱۴۰
پخش یک تبلیغ در شبکههای ماهوارهای برای سه باشگاه بزرگ فوتبال ایران دردسرساز شده است.
به گزارش دنیای اقتصاد، پخش یک تبلیغ در شبکههای ماهوارهای برای سه باشگاه بزرگ فوتبال ایران دردسرساز شده است. جلسهای مهم اخیرا در صداوسیما با موضوع تبلیغات برگزار شد که مدیران سه باشگاه پرسپولیس، استقلال تهران و تراکتورسازی دراین نشست به نمایندگان صداوسیما توضیحاتی را ارائه کردند.
نکته مهمی که در این جلسه مطرح شد و مدیران باشگاهها توضیحات لازم را دادند تا مانع بزرگی که ایجاد شده برداشته شود، به بحث تبلیغات سامانه هواداری 3090 در برخی شبکههای ماهوارهای فارسی زبان مربوط میشد.
البته مدیران باشگاهها و این سامانه مدعی شدند دخل و تصرفی در این اتفاق نداشتهاند و این شبکهها بدون هماهنگی اقدام به پخش تیزر آنها کردهاند. قرار است ظرف روزهای آینده نشستی دیگر به همین منظور برگزار شود تا در صورتی که موانع موجود برداشته شود طرفین قراردادی رسمی منعقد کنند.
امیر عابدینی، رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال دراین خصوص به کاپ گفت: «دو موضوع در جلسه اخیر آنها مطرح شده است؛ اولی به سامانه 3090 برمیگردد که صداوسیما این ایراد را گرفته است و آنها هم دلایل خود را ارائه کردهاند.
از سوی مدیران سه باشگاه هم این بحث مطرح شده که شبکههای ماهوارهای دست آنها نیست و خیلی از کالاهای ایرانی را هم بدون قرارداد تبلیغ میکنند. صداوسیما کار خوبی را آغاز کرده و آن هم این است که ابتدا تبلیغات 3090 را پخش میکند و بعد محاسبه میکند که چقدر درآمد داشته تا پس از آن با باشگاهها حساب و کتاب کند که در جلسه اخیر طرفین بهدنبال راهحل تازهای رفتند و مذاکرات خوبی داشتهاند.»
۰