انتشار اعلامیه ترحیم ؛ انتقام عجیب و غریب خواستگاری که از خانواده دختر جواب نه شنید

انتشار اعلامیه ترحیم ؛ انتقام عجیب و غریب خواستگاری که از خانواده دختر جواب نه شنید

وقتی جوانی جواب «نه» از خانواده دختر مورد علاقه‌اش شنید، برای تلافی کار آنها اعلامیه ترحیم دخترشان را منتشر کرد و به در و دیوار محل چسباند.

کد خبر : ۱۳۵۰۵۵
بازدید : ۴۶۷

گرچه انتشار اعلامیه ترحیم برای کسی که هنوز زنده است، از لحاظ روحی آزاردهنده است ولی وقتی آن را با انتقام‌گیری‌های دیوانه‌واری که از جنس اسید و نارنجک و گلوله هستند، مقایسه می‌کنی، دلت می‌خواهد که همه انتقام‌گیری‌ها همین‌قدر ساده‌لوحانه باشند.

اوایل خرداد ۷۴ وقتی جوانی جواب «نه» از خانواده دختر مورد علاقه‌اش شنید، برای تلافی کار آنها اعلامیه ترحیم دخترشان را منتشر کرد و به در و دیوار محل چسباند.  

پسر جوان که حسابی از کار والدین دختر خشمگین بود، تصمیم گرفت به نحوی آنها را آزار دهد؛ برای همین به کمک دوستانش نقشه انتشار اعلامیه ترحیم را کشید.

 او بعد از تلاش زیاد برای پیدا کردن عکس دختر، اعلامیه فوت او را چاپ کرد. در این اعلامیه ذکر شده بود که فرزند فلان خانواده فوت کرده و از همه دوستان، آشنایان و همسایه‌ها خواسته شده بود که در تاریخ درج شده در اعلامیه به منزل آنها مراجعه کنند.  

جوان انتقام‌جو ورقه‌ها را در سراسر محل سکونت دختر چسباند. روز بعد، خبر فوت دختر میان اقوام و آشنایان پیچید و آنها گریان به منزل دختر رفتند و با تعجب دیدند که دختر هنوز زنده است. روز جعلی برگزاری مراسم هم عده‌ای دیگر به خانه آنها رفتند که متوجه جعلی بودن اعلامیه شدند.

 با شکایت خانواده دختر، جوان انتقام‌جو تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شد. 

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید