(ویدئو) خطرناکترین مشاغل جهان؛ قطع درخت نارگیل!

(ویدئو) خطرناکترین مشاغل جهان؛ قطع درخت نارگیل!

همه ما احتمالا فهرست بلند بالایی از مشاغل خطرناک و سخت را می شناسیم اما باور کند هنوز برخی مشاغل از دست هستند که حتی به ذهن ما هم خطور نمی کند.

کد خبر : ۱۴۶۳۲۱
بازدید : ۱۲۴۹

راهنماتو نوشت: یکی از این مشاغل خطرناک که احتمالا اسم آن هم به گوش ما نخورده، شغل قطع درخت نارگیل است. این درختان زیبا به شکل شگفت انگیزی بلند می شوند و ممکن است طول آنها به 40 متر هم برسد.

شاید بپرسید قطع درخت چه خطری می تواند داشته باشد چرا که درختانی از این بلندتر نیز به راحتی قطع می شوند؟ اما باید گفت که اصولا درخت های هم خانواده نخل را ابتدا از بالا و از زیر برگ های آن قطع می کنند. 

اگر هنوز متوجه ماجرا و میزان خطر این شغل نشده اید باید بگوییم که تنه درخت نارگیل وقتی که طول زیادی داشته باشد ممکن است بسیار باریک باشد و چنانچه فردی بزرگسال به بالای آن برود به راحتی خم می شود.

حالا تصورش را بکنید فردی در ارتفاع 30 یا 40 متری در حالی که روی تنه خم شده یک درخت نارگیل است، نوک سنگین آن را قطع کند! چه رخ می دهد؟

ویدئوی زیر عملیات قطع کردن یک درخت نارگیل 33 متری را نشان می دهد که وضعیت خطرناک فرد قطع کننده در آن ارتفاع می تواند عمق خطر را به نمایش بگذارد.

حجم ویدیو: ۳.۰۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۲ دانلود ویدیو
۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید