(ویدئو) مرد دل‌شکسته ۲۰۰۰ دلار پول را در خیابان به هوا پرتاب کرد

(ویدئو) مرد دل‌شکسته ۲۰۰۰ دلار پول را در خیابان به هوا پرتاب کرد

مردی که از جدایی نامزدش ناامید شده بود، مقدار طلایی را که در ابتدا برای او خریده بود فروخت و پول آن را در خیابان به هوا پرتاب کرد.

کد خبر : ۱۵۱۸۶۰
بازدید : ۱۷۲

فرارو نوشت: مرد دل‌شکسته پس از فروش طلا‌هایی که برای نامزد سابقش در نظر گرفته شده بود، پول آن را در خیابان به هوا پرتاب کرد.

ویدئویی که در شهر هویژو در استان گوانگدونگ در ۱۰ سپتامبر فیلم‌برداری شده است، مردی را نشان می‌دهد که از یک جواهرفروشی بیرون می‌آید و به طور غیرمنتظره‌ای مقداری پول نقد را به هوا پرتاب می‌کند.

صاحب جواهرفروشی درباره این اتفاق گفت: مردی که از جدایی نامزدش ناامید شده بود، مقدار طلایی را که در ابتدا برای او خریده بود فروخت و آن را با بیش از ۱۵۰۰۰ یوان (۱۶۵۰ پوند) به صورت نقدی مبادله کرد.

او در حالت عاطفی خود پول را بی ارزش می‌دانست و در یک لحظه پریشانی تصمیم گرفت همه آن را دور بریزد. در حالی که اطرافیان به جمع آوری پول کمک می‌کردند، فرد دلشکسته پول نقد را در جای دیگری پراکنده کرد.

تنها زمانی که اعضای خانواده به محل حادثه رسیدند توانستند جلوی اقدامات او را بگیرند. با این حال صاحب طلافروشی فاش کرد که خانواده مرد روز بعد برای بازخرید طلا بازگشتند.

حجم ویدیو: ۱۱.۶۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۳ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید