۱۲ حقیقتی که قبل از بزرگ شدن باید به دخترانمان بگوییم

۱۲ حقیقتی که قبل از بزرگ شدن باید به دخترانمان بگوییم

هیچ کس کامل نیست و همه نمی دانند چگونه کاری را انجام دهند و گاهی اوقات شکست می خورند. راز موفقیت ساده است: بیشتر از زمین خوردن بلند شوید.

کد خبر : ۱۵۶۰۵۰
بازدید : ۱۹۶

کودکان تمایل دارند که زودتر بزرگ شوند و قبل از اینکه متوجه شوید، دختربچه‌ی شما به یک خانم جوان جذاب تبدیل می شود که دیگر کوله مدرسه به دست نمی گیرد و در آستانه بزرگسالی ایستاده است.

در چنین لحظاتی، ما اغلب افسوس می خوریم که وقت نداشتیم برخی از چیزهای مهم را برای فرزندانمان توضیح دهیم. در ادامه حقایقی که باید به دخترانمان قبل از بزرگ شدن بگوییم را مرور می کنیم.

۱- اشتباه کردن تجربه‌ی ارزشمندی است که هیچکس نمی تواند در مسیر خوشبختی از آن اجتناب کند. تسلیم نشوید، اما به اشتباهاتتان فکر کنید، نتیجه گیری کنید و به سمت هدف خود حرکت کنید.

2

۲- هیچ کس کامل نیست و همه نمی دانند چگونه کاری را انجام دهند و گاهی اوقات شکست می خورند. راز موفقیت ساده است: بیشتر از زمین خوردن بلند شوید.

3

۳- به خودت احترام بگذار. نظرات دیگران نباید بر تو تأثیر بگذارد. باید به خودت گوش دهی و به طور مستقل نقاط قوت و ضعف خود را که قرار است روی آنها کار کنی تعیین کنی.

4

۴- عشق اول لزوماً عشق آخر نخواهد بود. مردم بزرگ می شوند و ممکن است راه های جداگانه ای را انتخاب کنند. باید از روابط ناموفق درس بگیری، اما هرگز ایمان خود را به عشق از دست ندهی.

5

۵- مهربانی معجزه می کند. از ته دل از کسی که به تو زور می گوید تعریف کن و خواهی دید که آن مرد بداخلاق به پسری با روحیه خوب تبدیل می شود.

6

۶- وقتی از چیزی اضافه داری کمک کن، اما آخرین چیزی که داری را نبخش. ۹۹ درصد مردم قدر آن را نمی دانند.

7

۷- اگر می خواهی مردی را بهتر بشناسی، ببین چگونه با حیوانات رفتار می کند. کسی که قلب مهربانی دارد، هرگز به موجود کوچکی که نمی تواند از خود دفاع کند، ظلم نمی کند.

8

۸- به خودت برای خوشایند دیگران سختی نده. زندگی سفری است که در آن فقط تو تصمیم می گیری که آیا می خواهی خود را تغییر دهی تا مطابق با استانداردهایی باشی که همه را راضی کند یا برای لذت خودت زندگی کنی.

9

۹- به خودت اعتماد کن. وقتی اعتماد به نفست تضعیف شده، دست از تلاش برندار و به حرف قلب خودت گوش بده. هیچ کس بهتر از تو نمی داند چه چیزی برایت مناسب تر است.

10

۱۰- همیشه یک مکان پشتیبان داشته باش که اگر معلوم شد نمی توانی زندگی را در خانه با همسرت ادامه دهی، جایی برای رفتن داشته باشی.

11

۱۱- اشیا فقط برای مدت کوتاهی تو را خوشحال می کنند. تجربیات ارزشمندتر هستند.

12

۱۲- بسیاری از دوستان مدرسه بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از زندگیت ناپدید می شوند. اگر خوش شانس بودی و حداقل با یکی از آنها دوست ماندی، مراقب این گنج باش.

13

نظر شما درباره حقایقی که باید به دخترانمان قبل از بزرگ شدن بگوییم، چیست؟ دوست دارید فرزندتان کدام یک از حقایقی را که در بزرگسالی به آن رسیدید را بفهمد؟

منبع: روزیاتو

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید