عجیب ترین دلایلی که مردم برای طلاق از همسر خود داشته اند

عجیب ترین دلایلی که مردم برای طلاق از همسر خود داشته اند

یک زن کویتی بعد از گذشت تنها یک هفته بعد از ازدواجش، اقدام به طلاق کرد، چرا که فهمیده بود همسرش ترجیح می دهد برای خوردن نخود، به جای چنگال از نان استفاده کند. این زن گفته بود که رفتار بد همسرش شوکه شده بود.

کد خبر : ۱۶۱۱۰۴
بازدید : ۱۳۲

ما معمولاً تصور می کنیم مسائل جدی ای مانند خیانت یا دعوای مکرر، مردم را به فکر طلاق می اندازد. اما گاهی هم زوج ها به خاطر چیزهای عجیب یا حتی احمقانه ای تصمیم به پایان دادن به زندگی مشترک خود می گیرند.

۱- شبکه های اجتماعی

401

این روزها ما زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی صرف می کنیم. اما بعضی ها آدم ها نگاه دیوانه واری به آن ها دارند. مثل یک زن هندی که بعد از آن تصمیم به طلاق از همسرش گرفت که فهمید او وضعیت تأهلش در صفحه ی شخصی خود در فیسبوک را به گزینه ی «متأهل» تغییر نداده است.

۲- ظرف های کثیف

402

چند بار پیش آمده با همسرتان بر سر ظرف های نشسته دعوا کرده باشید؟ می توانید تصور کنید که یک لیوان کثیف ممکن است باعث طلاق شود؟ یک مرد آمریکایی به نام متیو هم چنین فکری نمی کرد. اما همسرش به این دلیل او را ترک کرد که متیو عادت داشت لیوان های کثیفش را کنار سینک رها کند.

همسر متیو این کار را نشانه ی بی تفاوتی او می دانست. متیو گفته: «هر بار که همسرم وارد آشپزخانه می شده و یک لیوان کثیف کنار سینک می دیده، یک قدم به تمام کردن زندگی مشترک مان نزدیک تر می شده. ولی من این را نمی دانستم.»

۳- بی توجهی به پیام ها

403

بار دیگری که بعد از خواندن پیامی تصمیم به پاسخ ندادن گرفتید، به این فکر کنید که ممکن است از همین موضوع در دادگاه بر علیه تان استفاده شود. یک زن تایوانی به این دلیل از همسرش طلاق گرفت که بعد از خواندن پیام هایش به آن ها جواب نمی داد. او حتی این پیام ها را به عنوان سند بی اعتنایی همسرش به دادگاه نشان داده بود.

۴- آداب غذا خوردن

404

یک زن کویتی بعد از گذشت تنها یک هفته بعد از ازدواجش، اقدام به طلاق کرد، چرا که فهمیده بود همسرش ترجیح می دهد برای خوردن نخود، به جای چنگال از نان استفاده کند. این زن گفته بود که رفتار بد همسرش شوکه شده بود.

۵- شستن لباس

405

یک هوادار فوتبال که از فوتبالیست ها روی پیراهن فوتبال شان امضا می گرفت، بعد از آنکه همسرش یکی از آن پیراهن ها را شست و باعث از بین رفتن امضای روی آن شد، از همسر خود طلاق گرفت.

۶- آرایش

400

یک مرد اماراتی تنها چند روز بعد از ازدواجش، با دیدن چهره ی بدون آرایش همسر خود تصمیم به طلاق گرفت. این مرد معتقد بود که همسرش به زیبایی پیش از ازدواجش نبود و او را متهم کرد که با آرایش زیاد مثل استفاده از مژه مصنوعی، فریبش داده است.

۷- نظافت

406

در سال ۲۰۰۹، یک زن آلمانی بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک از همسرش طلاق گرفت. او گفت که از تمیزکاری های مداوم همسرش به تنگ آمده بود. او همچنین گفت که به این اخلاق همسرش عادت کرده بود، اما وقتی که همسرش یکی از دیوارهای خانه شان را به خاطر کثیف شدن، خراب کرد و از نو ساخت، فهمید که دیگر نمی تواند او را تحمل کند.

۸- نامه های عاشقانه

407

یک مرد ۹۹ ساله ی ایتالیایی بعد از آن به زندگی مشترک ۷۷ ساله ی خود پایان داد که نامه های عاشقانه ای را پیدا کرده که همسرش در دهه ی ۱۹۴۰ برای یک معشوق پنهانی نوشته بود. همسرش سعی کرد که زندگی مشترک شان را حفظ کند و از او خواست که ترکش نکند اما مرد ایتالیایی تصمیم قطعی اش را گرفته بود.

۹- نام همسر در تلفن همراه

408

در سال ۲۰۰۹، یک زن عربستانی وقتی فهمید همسرش نام او را در تلفن همراهش چه ذخیره کرده، بعد از ۱۷ سال به زندگی مشترک خود پایان داد. این زن یک بار وقتی در حال نگاه کردن به لیست مخاطبان تلفن همراه همسرش بود، متوجه شد شماره ی او با نام «گوانتانامو» ذخیره شده است، یک زندان نظامی مشهور و مخوف در آمریکا.

زن عربستانی که بسیار دلخور شده بود، فوراً اقدام به طلاق کرد. گرچه همسرش به او گفت که صرفاً برای شوخی این کار را کرده بود، اما موفق نشد او را قانع کند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید