پس‌لرزه‌های شادی در رشت؛ «برای خندیدن باید هزینه بدهیم»

پس‌لرزه‌های شادی در رشت؛ «برای خندیدن باید هزینه بدهیم»

به فاصله چند روز پس از انتشار عمومی خبر شادی در رشت خبرهای مختلفی درباره برخورد با پیرمرد شاد معرکه و بستن شبکه‌های اجتماعی فعال در رشت که ویدئوهایی با این مضمون را بازنشر کرده بودند، منتشر شد.

کد خبر : ۱۶۵۳۵۶
بازدید : ۱۵۲

یک فروشنده در بازار ماهی‌فروشان رشت با تکذیب بازداشت افراد، از پلمب چند باب مغازه در پی انتشار ویدئویی از رقص و شادی چند مرد در رشت خبر داد.

این فروشنده عصر پنجشنبه ۱۶ آذرماه گفت: هیچ‌کس دستگیر نشده است اما دو سه مغازه را بسته‌اند.

او در پاسخ به این سوال که چرا چنین برخوردی صورت گرفته است، گفت: شما خبرنگاری، خبر نداری در کشور چه می‌گذرد که می‌پرسی چرا مغازه‌ها را بسته‌اند؟!

این کاسب بازار ماهی‌فروشان رشت ادامه داد: وقتی برای گریه‌کردن پول می‌دهند و خرج می‌کنند، باید برای خندیدن هزینه بدهیم.

چند روز پیش ویدئویی از سرودخوانی، رقص و شادی فردی در بازار رشت در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد چنان که حتی رسانه‌های خارج از کشور نیز آن را بازتاب دادند. میان‌دار این ویدئوها فردی بود مشهور به صادق بوقی که از شهروندان رشت است.

اما به فاصله چند روز پس از انتشار عمومی خبر شادی در رشت خبرهای مختلفی درباره برخورد با پیرمرد شاد معرکه و بستن شبکه‌های اجتماعی فعال در رشت که ویدئوهایی با این مضمون را بازنشر کرده بودند، منتشر شد.

بر پایه یکی از این گزارش‌ها، بالغ بر ۱۲ صفحه از کانال‌هایی که فضای اجتماعی استان گیلان و شهر رشت را پوشش می‌داده‌اند، به دلیل انتشار ویدئوی صادق بوقی بسته شده‌اند.

گزارش دیگری هم از بسته‌شدن صفحه اینستاگرام صادق بوقی حکایت دارد.

منبع: انصاف نیوز

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید